Tam 1 Ay geçti bugün tam 1 ay oldu.
Özgür'ün beni evime bıraktıktan tam 1 ay geçti.Hiçbirini görmedim. Bu 1 ay boyunca hayatım eski hayatımda farksızdı okul ve ev arasındaydı tüm ilişkim başka hiçbirşey yapmamıştım.
Nerdelerdi,napıyorlardı hiçbir fikrim yoktu.
Emin olduğum tek şey vardı oda artık onlardan hiçbirini göremeyeceğimdi.Okulda eve gelmiştim yine elimde telefonum ve cipsimle film izliyordum.Dışarı çıkıp gezmek bende isterdim tabi ama tek başına gezmek istemiyordum.
Alaca karanlık serisini bitirmeye kafayı koymuştum bugün, herkesin gün içinde yapacaklarının programı vardır.Benimkide alaca karanlık serisini bugün bitirmek.
Kim bilir kaçıncı bitirişim olacaktı.***
~Yazarın Anlatımı
Derin herşeyden habersiz birşekilde evinde filmini izliyordu.
O kadar sakindiki hayatı o son yaşananlardan sonra... ama bilmiyordu ki hiç beklemediği biranda beklenmedik şeyler yaşayacağını ,bu zamanlar onun iyi günleriydi.Bela ben geliyorum diye bağırıyordu resmen Derin ise belanın sesini duymuyordu ve ona kollarını açmış gelmesini bekliyordu.Az kalmıştı belanın Derin'nin kollarına gelmesine çok az...
***
(4 Ay sonra)
Üniversite sınavına girecektim bugün.
Heyecanlıydım Çünkü bu tüm boş vaktimi derslerimle ilgilenerek geçirmiştim.Şimdi diyeceksiniz neden bu kadar çok ay atladın neden bize anlatmadın diye.
Anlatırdım fakat bu 4 ay çok sıkıcıydı herşey aynıydı hep ders çalıştım.
**
Üstüme mavi bir kısa kollu altımda bol bir kot giydim herşeyimi alıp otobüs durağına attım kendimi.Kısa yolculuk sonrası sınava gireceğim okula gelmiştim.
Okul öğrencilerden çok velilerden ibaretti.Hepsi çocuklarına motive ediyordu. Annesi ,babası,kardeşi ,dedesiyle gelen bile vardı...
Sahi ya beni kim motive edicekti Kim beni sınavdan çıkmamı heyecanla bekleyecekti. Sanki arkamdan bir ses duymuştum.Diyorduki ben beklerim seni ,ben motive ederim seni ,ben hep buradayım seninle diyordu.Yalnızlığım bu denli bana sahiplenmişti işte, benimle mezera kadar gelmekte kararlıydı.Banada boyun eğmek kaldı.Görevli öğrenciler teker teker öğrencileri içeri almıştı şimdi sınavın başlamasına sadece 5 dakika kalmıştı.
Herkesin üstünde stres vardı,herkes bir telaş içindeydi.
Ve sınav başladı optikler dağıtıldı tüm kaderimi belirlecek olan o kağıt önüme koyuldu.Şuan tüm kaderim benim elimdeydi neyaparsam bu benim kaderimi şekillendirecekti. Şu varki artık kaderim benim elimdeyse onu artık Mutlu edecetim...Bölüm kısaydı ama bu bölüm herşeyin yön değistireceğinden önceki bir bölümdü artık herşey farklı olacaktı Derin için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansız Deildik Zorduk.
Fiksi RemajaBen Derin Sağlam daha düne kadar bir soy ismim bile yoktu yalnızlık benim tek arkadaşımdı... Hayatıma başka isimler girdi.Sonra hepsi tek tek girdiği gibi geri çıktı.Ben bir oyunun içindeydim her oyunda yedek olur işte bende o yediğin ta kendisiyim...