🐰3🐯Feremonlarını Geri Çek

16.2K 1K 419
                                    

Yoongi ile Jungkook, gelen gürültülü ses ile o tarafa döndü. Jimin sinirli gözler ile, saldıracakmış gibi Jungkook'a bakıyordu. Alfasının kokusunu başka bir omeganın üzerinde duymak, sinirlerini bozmuştu ve kıskanmıştı.

Peki Taehyung?

Taehyung neden sinirliydi?

"Çirkin omega! Derhal peşimden gel!"
Jungkook, korkak gözlerini yanındaki uzun alfaya dikti. Korkuyordu ve ne yapmasını bilmiyordu. Jimin bir yandan sivri dişlerini gösterip hırlarken, Taehyung'un damar toplamış kıpkırmızı vücuduyla kendisine bağırması korkutmuştu.

"Hemen peşinden git Jeon. Kötü şeyler yapabilir." yoongi fıısltılı söylediği şeyden sonra yatağa düşmüştü. Jimin üzerine atlamış üzerindeki pis(!) kokuyu kokluyordu. Jungkookda hemen dışarı çıktı ve başını önüne döndürecekken sert birine çarptı.

Başını ovalayarak geri çekilince karşısında sinirli mi sinirli bir delta gördü. Deltalardan korktuğunu söylemiştim değil mi?

Siktir et korkmayı.

Altına yapacak seviyeye geliyordu.

"D-delta?"

"Sen ne hakla ona sarılıyorsun? Onun bir eşi var. Mühürlü olduğunu bilmiyor musun sanki? Gelecekteki eşinle ne kadar zorluk çekersin haberin var mı senin?"

Jungkook bilmiyordu. Hiç sevgi görmediği için ne yapacağını bilmiyordu. Jimin ile yoonginin Mühürlü olduğunu biliyordu ama böyle olacağını düşünememişti. Sadece teşekkür amaçlı sarılmıştı.

" B-ben özür dilerim delta. Bir dahakine daha dikkatli olacağım. Bütün omegalar üzerine yemin ederim."

"Banane dikkatli olmandan. O jimin yüzünden rezil oldum. Sinirlendiğinde ne kadar hızlı dönüştüğünü bile göremedim. Eşimi  bulamadım senin yüzünden. Lanet olsun gözüme gözükme demedim mi ben sana?"

"G-gidiyorum delta. Çok ö-özür dilerim." jungkook hıçkırıklarını tutamamış, hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Askılıktan ceketini alıp dışarıya attı kendini. Neden bütün kötülükler başına geliyordu ki?

Dışarıdaki yoğun feremon kokusu, rahatsız etmişti Jungkook'u. Kurda dönüşmek istiyordu ama kurdunu hissetmiyordu. İlk defa hızlıca Yoongi'nin yanında hissetmişti ve o zaman çok garip hissetmişti kurdunu. Resmen yoongi'yi istiyordu. Bu da jungkookun kendisinden nefret etmesini sağlıyordu. Çünkü o mühürlü kuruttu. Ama kurdunun böyle yapmasını sadece hevese bağlıyordu.

Hava karanlıktı. Yolda yürürken yan taraftaki ormanın içinde gözüken bir çift kırmızı gözler gördüğünü sandı Jungkook. İyice gerildi ve geri adım atmaya başladı. O kurt çok tehlikeli görünüyordu ve o bir...

Deltaydı.

"D-delta?"

Hırlama sesiyle geriye dönüp koşmaya başladı Jungkook. Yakından gelen feremon kokusuyla dikkati dağılıp yere düştü. Düşmesiyle yuvarlanıp sırt üzerine geldi ve dizi neredeyse kırılmıştı çünkü çok sert vurmuştu.

Arkasından gelen feremon kokusuyla korkuyla arkasına döndü. Kırmızı gözler burnunun dibindeydi ve şuan altına yapmamak için zor duruyordu.

"L-lütfen..."

'feremonlarını geri çek'

'feremonlarını geri çek'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Frisson-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin