🐰11🐯İlk Öpücük?

11.1K 680 254
                                    

Nasılız gençler?

Sabah heryeri ağrıyarak uyanan Taehyung, yanındaki omegayı görür görmez göz devirip ayağa kalktı.

'Bu omegayı mı mühürledim ben ya?'
Kendi kendine söylendikten ve yataktan aniden kalkınca başının dönmemesi için yatakta bir iki dakika beklemiş ve daha sonra ayağa kalkıp lavobaya yönelmişti.

'Bu omega iyi şeyleri haketmiyor kesinlikle. Çektirmediğim şey kalmayacak emin ol Kim Jungkook.'

Düşüncelerini bir kenara bırakıp, çıplak üzerine baktı. Yüzünü buruşturduğu sırada baş belası kurdu gelmişti.

'O çok mutlu.'

"Bence sus."

'Çok güzel geleceğiniz olacak. Bende omegam ile huzurla yan yana olacağız.'

Taehyung, göz devirip banyoya attı kendini.

-
Namjoon kapıyı tıklatarak, sonlara doğru hafifleyen uykusundan uyandıran Jungkook'tan 'gelebilirsin' yanıtını aldı. Uyku sersemi Jungkook, etrafını daha net görebilmek için gözlerini iki eliyle buruşturdu ve eminimki şuan Namjoon onun ne kadar saf ve sevimli bir bebek olduğunu düşünüyordu.

"Taehyung nerde hyung? Çıktı mı? Ne zaman gelir ki?"
Namjoon, onun bu hallerine gülüp yanına oturdu. Taehyung'u özlemesi mühürden dolayıydı ve şuan uyku sersemi olduğu için Taehyung'un feremonlarını net bir şekilde alamıyordu.

"Hayır, çıkmadı Kook. Sakin ol. Banyodaydı en son." jungkook, hyungunun gülerek söylediği şey karşısında minnacık olsa kızmış ve ne kadar tatlı görüneceğini bilmeden kaşlarını çatarak hyungunu azarlamaya başlamıştı.

"Hyung,cidden neden gülüyorsun. Sanki çok umrumda."

"Bebeğim olur böyle şeyler. Sana bir şey anlatmamı ister misin?"
Jungkook kafasını heyecanla salladı.

"Ben Seokjin ile iki yıl önce mühürlendim ve mühürlenmeden bi kaç gün önce kavga etmiştik benim yüzümden. Hamile değildim ama canım acayip bir şekilde çilek çekmişti ve o sürünün yanından gelirken bana almamıştı. Bu toprakların çilekleri çok güzel olurdu ama çokda az yetiştirdi.

Gelince benim inadım yüzünden kavga etmiştik ve gene benim inadım yüzünden iki gün boyunca ayrı kalmıştık. Hep yanıma gelir beni öpmeye çalışır, sarılmaya çalışırdı fakat izin vermezdim.

Daha sonra ne olduğunu bilmiyorum ama bilerek yaptım da denebilir. -Güler.- banyodan çıktıktan sonra arkamdan geldiğini bile bile üzerimdeki kısa bornoza rağmen eğilmiştim. - utanarak elini alnına vurar- hala utanıyorum bak.

O dakikadan sonra olan olmuştu ama sabah uyandığımda ilk düşüncem oydu. Yanımda değildi ve evde deli gibi adını bağırarak arıyordum. Korkudan Feremonlarını da alamıyordum ve kurdum ve ben iyice deliye döndük. En sonunda onu eve bir kasa çilekle girerken görünce üzerine atlayıverdim. "

Jungkook, parlak gözleri ile hyungunu dinlerken Namjoon da utanarak başını eğdi.

"Waow, çok güzelsiniz hyung. Cidden şu anı ile bile ne kadar güzel ilişkinizin olduğunu anlayabiliyorum. Keşke bizde öyle olsak."
Jungkook yüzünü düşürerek kafasını eğdi.

Taehyung'u falan sevdiği yoktu ama işte mühür vardı. Mühür bir omegaya yapmadığı şeyleri yaptırabilirdi.

"Siz iyice kaynaşmışsınız ha?"
İyi delta lafın üzerine gelir diyeceğim ama Taehyung'un iyi olduğu falan yoktu.

Frisson-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin