Seokjin hyung, Taehyung'u çağırdığını söylediğinden beri yerimde duramıyordum. Ona çok minnettardım. Hiç bi şeyi olmadığım halde sırf bebeğimi istiyorum diye beni o şerefsizden koruyordu.
Aklımdaki tek soru Taehyung'un bana ne yapacağıydı. Mühürlenmek için tekrardan ilişkiye girmemiz gerekiyordu ama ben ona dokunmak istemiyordum. Ondan iğreniyorum ve onu dövesim var...
"Sakin ol Taehyung. Tae- TAEHYUNG SAKİN OL DEDİM SANA!"
Düşüncelerimden sıyrılıp kapıdan gelen sese odaklandım. Muhtemelen Taehyung gelmişti ve ben deli gibi korkmaya başlamıştım.
Ayağa kalkma gereği duymadan, ayakta olduğum için, kapıya doğru yavaşça yürüdüm. Beni son gördüğünden beri, daha iki hafta önce görmüştü, baya bi çöktüğümü hissedebiliyorum. Hayır, onu görmediğim için değil tabi ki, karnımda bıraktığı şey için çökmüştüm. Muhtemelen on kilo falan vermişimdir.
Hyungunun üzerinde olan gözleri beni bulduğunda alaycı birşekilde gülmeye başladı.
Evet, başlıyorduk. Canım fena yanacaktı.
"Oo, Sürtük Jeon Jungkook da burdaymış. Benden yardım mı di-"
"YETER ARTIK TAEHYUNG. ADAM GİBİ SÖZÜNDE DUR, TELBİYESİZLİK YAPMA!"
Seokjin hyungun bağırması ile süt dökmüş kediye döndü Taehyung ve yavaş adımlarla bana yaklaşmaya başladı. Her attığı adımda deli gibi titriyordum ama benim zıttımı kurdum göbek atmak için hazırlanıyordu.Neden?
Herkes karşı karşıya oturdu, bende Taehyung bana bişey yapar diye onun yanındaki tekli koltuğa oturdum.
"Jungkook ile mühürlenmeni istiyorum."
"Hah! Nedenmiş o? Benim mühürlendiğim bir omega olduğunu söylemedin mi ona? Jungkook, yoksa beni tekrardan mı istiyorsun?"
"Cıvıtma Taehyung. Ben senden büyüğüm ve biliyorsun ki istersem tek kuruşun bile kalmaz."
"Ooff. Ne yapmam gerekiyor?"
"O sürtükten kurtulup bizim yanımıza yerleşeceksin gelecekteki mühürlü eşin Kim Jungkook ile. Çok basit değil mi?"
Taehyung, göz devirdi. Kısa bir anlığına bana baktı, kendisini süzdüğüm bana.
Ne olmuştu bilmiyorum ama Taehyung bana çok çekici gelmeye başlamıştı bile. Hatta bana dokunmasa bile kurdum utancından bir köşeye çekilmişti.
"Niye?"
"Soru sorma Taehyung. Eğer Jungkook'u üzdüğünü duyayım, seni mahvederim Taehyung."
"İyi."
Taehyung'un kısa cevaplar vermesine çok sinirlenmiş olsamda şuan korkumdan tir tir titriyordum.
Arada bir beş dakikalık sessizlik olduktan sonra Seokjin hyung konuştu, Namjoon hyung ise Seokjin hyungun yanında karnını tutmuş bir şekilde oturuyordu.
"o omega ile ile mührünü sildirmek için on iki saatin var. Geldiğin an Jungkook ile mühürlenip yarın evinizi kuruyorsunuz."
"NE?!"
Taehyung ile aynı anda verdiğimiz tepki ile Seokjin hyung gülerek bize baktı."Kolay gelsin."
-
"Ya hamile iken merdivenden inemem ben. Bu kadar saf salak mısın Yoongi? Bana su getir.""Bebeğim cidden çileden çıkardın beni."
"O zaman git başka omegalara. Hıııh."
"Nereden çıktı hayatım? Ben seni bırakamam ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frisson-TAEKOOK
FanfictionBütün kurtların çirkin saydığı en narin kurt... Hayatını değiştiren o heyecan. #1 - 19 mayıs 20 wolf #2 - 20 mayıs 20 omegaverse