🐰12🐯Hamile Misin?

11.2K 795 524
                                    

Ben bu wattpadı skrm

0 okunma var 15 oylama

Bu nası bi bokluk ya?

-

"Jungkook, utanmayı kesecek misin yoksa gene mi öpeyim?"
Omega, yerdeki başını yavaşça kaldırıp deltaya baktı, artık bezmiş gibi bir durumu vardı ve meydana geldiklerinden beri başlarına gelmeyen kalmamıştı.

Başı boş bir alfa, omegaya yaklaşmaya çalışmıştı, görmemişti ki onun mühürlü olduğunu. Belli de olmuyordu, çünkü Seokjin hyungun dediklerini yapmıyordular. Taehyung, omeganın elini tutmak istesede omega utancından tutmuyordu. Taehyung başına geleceklerinden korkuyordu ama.

Jungkook aklına gelen şeyle, bulduğu bir cesareti kullanarak deltaya söylendi.

"Bana çilekli pasta alırsan keserim utanmayı." Jungkook söylediği şeyle hızlıca ağzını kapamış, Taehyung'un şaşkın suratını izliyordu.

Taehyung, gülerek Jungkook'a yaklaştığında, onun hizasına gelebilmek için hafif eğildi. Yüzleri gene yakındı ve bu yakın mesafe kalpleri zorluyordu.

"Hm, demek çilekli pasta? Canın mı çekti?" Taehyung'un gözleri, Jungkook'un ısırdığı dudakları ve utancından dolmuş gözleri arasında gidip geliyordu.

Taehyung, ani gelen cesaretle küçüğün dudaklarına öpücük bırakıp çekilmişti. Zorla da olsa, utandırdığı çocuğun elini tutmayı başarmıştı.

"Şimdi gidip çilekli pasta yiyeceğiz, daha sonra alışveriş yapmaya başlayacağız."

-
Geldikleri şirin bir pastanede, Jungkook adeta masallar diyarına düştüğünü zannetti çünkü, pastane inanılmaz derecede güzel ve şirindi. Pembe ve sarılar çok ağırlıklıydı ve tavandan aşağıya sarkan ışıklar etrafa renkli ışıklar yayıyordu. Dışarıdan gözüken rengarenk ve şekilli pastalar kurtları buraya çekmeye yönlendiriyordu.

Taehyung Jungkooku en köşeye çekmiş, büyük pencerelerden, meydandaki masmavi gölü görmek için olanak sağlamıştı Jungkook'a.

"Hoşgeldiniz efendim. Ne alırsınız?"
Taehyung ilk önce Jungkook'a bakmış daha sonra önündeki menüye.

"Bebeğim, hangisinden istiyorsun?"
'bebeğim mi?' jungkookun kalbi teklemeye başlamıştı bile. İlk defa böyle bir kelime kullanıyordu ve çok hoşuna gitmişti. Biliyordu ki karşısında garson olduğu için böyle konuşuyordu yoksa böyle kelime kullanır mıydı?

Jungkook 'çilekli pasta' diyeceği sırada taehyung menüde çilekli pasta sayfasını açıp Jungkook'a göstermişti. Jungkook'un tabiiki gözleri şaşkınlıktan açılmıştı çünkü bir sürü çilekli pasta çeşidi vardı.

Jungkook gözlerini pastalarda gezdirdi gözüne üzerinde bebek şekli olan pasta takıldı. Kızdı ve çok tatlı yapmışlardı.
Acaba bebeğim kız mı olur?

Tam onu isteyeceği sırada, çok dikkat çekici olduğunu düşünüp en alttaki üzerinde çilek şekli olandan istedi.

"Ta-taehyung, bebeğimiz olsa ne yapardın?"
Jungkook'un korkarak sorduğu soruda Taehyung'un içi kıpır kıpır olmuştu. O baba mı olacaktı? Çok gülünç bir cümleydi. Taehyung'tan baba olmazdı. O bebekleri sevmiyordu ki.

"Nerden çıktı bu?"

"Sordum öylesine. Biz mühürlüyüz ve Seokjin hyung yakında evlenmemizi isteyecektir. Ailen senden çocuk istemez mi?"

"çocuklarla aram iyi değil. Sevmem yani. Ve kimse benim hayatıma karışamaz. Ben istiyorsam o çocuğu, o zaman olur."

Jungkook, korkudan eli ayağı titremiş ve dışarı derin bir nefes bırakmıştı.

Frisson-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin