🐰6🐯Rahatsız Eden Rahatsızlık

13.5K 827 630
                                    

Odadaki ikili olanları kavrayamadan, omega alfayı yerde kanlar içinde buldu. Bir yandan da deltanın sinirli sesini duyuyordu. Ne olmuştu ki şimdi burda?

Omega, detayı durdurmak için ayağa kalkacakken sızlayan ayağından dolayı dengesini bulamayıp yere düştü.

"Delta dur! Yeter!"

"Omegamın yanında olduğun yetmiyormuş gibi bir de ona bir şey mi yaptın orospu çocuğu?"

"Delta! Ağzını topla. Arkadaşım benim o. Sanane hem bundan. Ben senin nereden omegan oluyorum?"

Omega zorlukla ayağa kalktı. Arkadaşının yanına gidip onu dikkatli olmaya dikkat ederek kolundan tutup ayağa kaldırdı.

"Sana 'istemediğin omeganı' koruma hakkını kim veriyor Taehyung?"

Deltanın göğsü hızla inip kalkıyordu. Hepsi mühür yüzündendi. Omeganın üzerindeki alfa feremonlarını alır almaz eve dalmıştı. Jungkook deltayı sakinleştirmek için feremonlarını salgılamıştı ama bunun yanlış olduğunu on saniye sonra anlamış oldu. Delta, omegayı kucağına alıp banyoya götürdü.

"Ya bırak beni. Seni meclise şikayet ederim."

"Sen benim mühürlü eşimsin. Sus."

"Sin binim mihirli işimsin sis."

Delta, omeganın kendisine bu şekilde karşı gelmesine sinirlenmiş ve omegayı yasladığı duvara yumruk atmıştı.

"O alfayla ne işin vardı?"

"Bundan sanane."

"Kim o alfa?"

"Bundan da sanane."

"Nereden arkadaşın oluyor o senin?"

"Ve bundan da sanane. Ya bunları hangi hakla soruyorsun bana? Senin omega bulman gerekmiyor muydu? Daha güzel, daha seksi, daha titiz, daha akıllı... Ne işin var benle? Oyun oynuyorsun değil mi? Böyle davranıp beni kendine aşık edeceksin sonra bırakacaksın beni. Aşk acısından, mühür acısından öleceğim. "

"Gerçekten çok aptalsın omega. Her şey mühür yüzünden oldu. Bunu ikimiz de biliyoruz. Ve kendime omega buldum merak etme. Şimdi mühürünü silmeye gideceğiz. Omegamın yanında rezil oldum senin yüzünden."

"Banane bundan. Sen burdan defol git. Ben mühürü sildiririm."

"Asıl sana bir deltayla böyle konuşma hakkını kim veriyor?"

"Sanane, istediğim gibi konuşurum."

Deltanın, yine göğsü hızla inip kalkıyordu. Jungkook korkmaya başlamıştı, cidden hangi akıla hizmet ederek karşı çıkmıştı ki.

"Gitmek istiyorum çekil."

Hoseok bir anda banyoya dalınca ikisi de ona baktı. Jungkook şükretti onun geldiğine. Yoksa daha fazla dayanamayacaktı bu saçmalığa.

Ama bir yandan da Deltayı dövesi geliyordu. Hoseok'un yüzündeki yaraları görünce sinirleniyordu. Ona ne zaman zarar gelse sinirleniyordu.
Ama  elinden bir şey gelmiyordu. Kendisini güçsüz ve zayıf hissediyordu.

Hoseok bir anda Taehyung'un üzerine çıkınca Jungkook kocaman gözleriyle ikisini izlemeye başladı. Ayırmak istiyordu ama ikisi de çok yırtıcıydı şuan ve kurt formlarına dönüşmelerinden korkuyordu. Küçücük banyoda nereye sığacaklardı ki?

"Hoseok yalvarırım dur yeter."

Hoseok durmadı, aksine daha fazla vurmaya devam etti. Taehyung onun üzerine çıkıyor, ya da Hoseok onun üzerine çıkıyor. İkisinin yüzü de kan içindeydi ve jungkook ikisine bakmak zorunda olduğu için ofladı.

Frisson-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin