Nasılsınız bebektolaklarım:)))).
Jungkook'u aldatıp bebeğini düşüriim miiii?
Taehyung'u itip merdivenlerden düşmesini sağliyim miii
Şaka aq
Neyse geçelim
İyi okuyuşcuklar
Sen Kim Taehyung, hayatımda gördüğüm en yakışıklı şerefsizsin.
-
Taehyung bir Jungkook'un karnının üzerindeki eline birde onun gözlerine bakıyordu. O hamile miydi şimdi?
Taehyung ne hissedeceğini bilmiyordu. Pastanede söylediği şeylerden azda olsa pişman olmuştu çünkü bu zamana kadar kimse ona hamileyim dememişti veya dolaylı yoldan söylememişti.
Bu biraz da güzel hissettirmişti.
Kurdu heyecanlanıyor, ondan bir parça olduğu için yerinde duramıyordu. Ama taehyung onun aksine heykel gibi dikiliyordu.
"e-evet. Ama delta lütfen aldırmayalım onu. Daha üç haftalık. Onu beraber büyüteceğiz. Senden benden bir parça o. Ne olur yapma Taehyung."
"Ben gidince ne yapacaksınız?"
Jungkook onun sorduğu soruyla şaşırmış, kullandığı ek ile çok çabuk kabullendiği için daha da şaşırmıştı."B-bilmiyorum. Gitmeni istemiyorum. Bebeğimizin büyümesine şahit olmanı istiyorum. B-beni yalnız bırakmanı istemiyorum." Taehyung, sıkıntıyla nefes verdi ve elini karnından çekip omeganın biraz kalınlaşmış beline atıp kendine çekti.
Başını omzuna yaslamasına yardımcı olduktan sonra elini onun minik eliyle kenetledi."Biliyorum, çok zor bir dönem olacak. Ama sabredeceksiniz, ben döneceğim. Geleceğimizin güzel olmasını istiyorsak o savaşa gitmem gerek. Ben size haber göndereceğim."
Jungkook bir anda ağlamasının şiddetlenmesiyle Taehyung'a daha da sokuldu. İkisi de ağlıyor, bebeklerine sarılıyorlardı.
"Jungkook uyansana artık."
Başımdaki fiziksel ağrı ile zar zor gözlerimi açtım. Taehyung, üzerine kahverengi renginde forma geçiriyordu. Bir anda bakışları bana dönünce gözlerimi kaçırdım.Başımda dikilen, ne zaman geldiğini bilmediğim Jimin ise bişeyler geveliyordu.
"Sonunda uyandın be. Ne diye bayıldıysan." bayılmak mı?
"K-kim bayıldı? Ben mi?"
Jimin, sanki üzülmüş gibi dudaklarını büzerek kafasını salladı daha sonra kafasını bana yaklaştırıp kısık sesle birşeyler demeye başladı.
"Taehyung sana nasıl kızdıysa, korkudan bayılmışsın." nasıl? Gördüğüm şey rüya mıydı yani?
"Taehyung!" aynada kendine bakan taehyung bir anda bana dönünce kaşları çatılmaya başladı.
"ne var?" evet kesinlike bu taehyung bi bok bilmiyordu.
"Yok bişey."
"Sen aptalsın, neden senin gibi salak beni bulduysa?"kafasını iki yana sallayarak önüne döndüğünde, parmaklarımla oynamaya başladım. Herşey rüyaydı, ama gerçek gibiydi, fakat Taehyung'un aniden böyle yunuşayacağını bilemediğim için üzülüyordum şuan. Yoksa gerçek olması imkansızdı yani.
"Kalk yemek ye ya, senin yüzünden kediciğimi göremeden kaybedeceğim. Ne diye beni yolladıysa buraya." sessizce söylediği son cümle canımı yaksa da önceden bana yaptığı şeyler geldi aklıma, bana hiç iyi davranmamıştı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frisson-TAEKOOK
FanfictionBütün kurtların çirkin saydığı en narin kurt... Hayatını değiştiren o heyecan. #1 - 19 mayıs 20 wolf #2 - 20 mayıs 20 omegaverse