Woh sach me kuch lamho ke liye hil nahi paya tha. Apne kaano pe use shak hua tha shayad usne galat suna tha?
Tabhi use mehsoos hua ke use kandhe se kisi ne jhinjhora tha."Nawfal...kya hua he..?"
Rayah ka dil kuch pareshan sa hua tha. Kya woh ye sun ke khush nahi hua tha? Nawfal jese ab apne hawas me aya tha aur usne use dekha.
"K..kya kaha tha tumne abhi..?"
Rayah ne is dafa apna chehra jhuka liya tha.
"Woh..main.."
Rayah ko dubara woh baat kehna najane kyun bohat ajeeb laga tha uska chehra jhuka hua tha jab use mehsoos hua uske pair zameen se jese uth gaye the. Nawfal ne use kamar se pakar kar uthya tha aur khud se laga liya tha. Woh kuch bhi nahi bola tha lekin sirf use khud se lagaye wahan khara raha tha. Usne kuch der baad Rayah ko neeche kiya to use dekhta hi chala gaya tha.
"Nawfal....tum khush nahi ho.?"
Rayah ne uska chehra dekhte hue pucha to Nawfal ke mu se hasi chuti.
"Itna khush hun ke samjh nahi aa raha kya kahun...I love you...I love you soo much."
Usne ahista se uska maatha chuma aur use khud se laga liya tha.
Rayah ne apni ankhe band kin thi aur Allah ka shukar adaa kiya tha.
Lekin saath hi saath usne apne waliden aur Raima ko bohat yaad kiya tha.____________
Raima hospital ke liye ghar se nikal rahi thi jab uska phone bajne laga tha. Usne bahir nikalte hue apna phone check kiya to woh Rayah ki call thi usne pick kar li thi.
"Hello"
"Kesi ho Raima?"
Rayah ne pucha to Raima gaari me beth ti beth ti boli.
"Alhumdulilah bilkul theek hun. Bas abhi hospital ke liye nikal rahi thi tum kesi ho?."
"Main theek hun bhi aur nahi bhi."
"Kyun kya hua tumhe?"
Raima kuch pareshan hui.
"Kuch der se tabiyat sahi nahi thi to Doctor per gayi thi main."
"Acha to kya kaha Doctor ne?"
Usne pucha to Rayah ne aage se kaha
"Yehi kaha ke aap ki behen bohat jald khala banne wali hai aur use ab wapis aa jana chahiye..!"
Rayah ne kaha to Raima sach me kuch der ke liye apne kaano pe yaqeen nahi kar payi thi.
"What..?! I mean seriously..tum..expect kar rahi ho..?!"
Raima ki khushi ki shayad aaj inteha nahi thi.
"Haan. Aur tumhe bohat zada miss kar rahi hun Raima.."
Uski awaaz me ek udaasi thi.
Raima ki khushi me bhi kuch udaasi bari thi."Aun gi Rayah....bas kuch kaam samait lun phir kuch din ki chutti lene ki koshish karun gi."
Usne kaha to Rayah foran boli.
"Ab tum ayi to jaane nahi dun gi Raima."
Raima ne aage se kuch nahi kaha tha.
"Tum meri choro bas apna khayal rakho. Ache se acha khao aur zada kaam nahi karna naa hi zada bed per rehna hai thori bohat exercise bhi zaroori hai jese walk wagaira aur-"
YOU ARE READING
Faasla-e-Deewar
Romance"Woh muskurahat bhool hi nahi paata main,woh chehra mere samne se hat ta hi nahi..." "Mohabbat ho gai he usse?" "Nahi. lekin agar phir woh muskurahat mere samne ayi to lagta he ke ho jae gi...." __________ "Itni jaldi haar gai usse?" "Usse nahi hari...