Lovci budou Lovci

30 9 0
                                    

Jack seděl v liščím táboře. ,,Gratuluju k pozici Alfy."
  Kudrnka se naježila. ,,Je k čemu gratulovat?"
  ,,Je to slušnost. Omlouvám se."
  ,,To nic. Vidím... Vidím, žes' je všechny našel. Našel jsi i svého druha...?"
  Jack se usmál. ,,Ano. Našel jsem je všechny. I když někteří... To nezvládli až sem..." Smutně pokrýval hlavou. ,,Ale to se stává."
  ,,Víš, spousta z nás nikdy neslyšela, že by byl samec se samcem, ale budiž. Jen to některým nešlo do hlavy."
  Jack pokrčil rameny. ,,Takto to berete ještě fajn. Ve Fidově dřívější smečce ho šikanovali."
  ,,A jak se to vyřešilo?"
  ,,No... Už se moc nepamatuju. Fido ho zabil. Všichni si mysleli, že je změkčilý. Pak ho nechali na pokoji. A pak se v bitvě přidal k nám..." Usmál se pro sebe. Od té doby jsme spolu.
  ,,A proč není tady? Ráda bych ho poznala!"
  Jack se zasmál. ,,Je to bojovník, ale potřeboval pauzu od Betovské pozice. Pomáhá teď matkám. Mají to těžké."
  Kudrnka kývla. Ještě se nadechla, aby něco dodala, ale od vchodu se ozval liščí jekot a pak Minervino vytí. ,,Puma! Puma je tady!!!" Vběhla zpátky.
  Jack zavyl. ,,Formace! Obklíčit!!!" Zahřímal. Lovci udělali, co měli. Vzápětí vběhl do tábora ten kolos. Jack na to stvoření užasle hleděl. Je větší, než si pamatoval.
  Puma ze sebe vydala zvláštní zavřeštění, které rezonovalo o skály. Lišky se schovávaly za Lovce. Jack zavyl. ,,Útok! Kousejte do břicha a do krku!!!" S tím se rozběhl a skočil pod obrovskou kočku. Zakousl se a trhl, a nezpůsobil tolik škody, kolik chtěl. Ta věc měla tvrdé chlupy a kůži bylo těžké ukousnout.
  Vzápětí ho srazila obrovská tlapa k zemi. V hlavě jakoby mu zápasili Medvědi. Na okamžik nevěděl, kde je. Otupěle seděl a koukal, jak se k němu to stvoření blíží.
  Tig si stoupl mezi ty dva, a přidala se i Minerva. Jacka odtáhl Isaac do bezpečí. Jack otupěle zíral na boj. Ale už to odeznívalo. Musí jim pomoct.
  Jack se zvedl, kničel a kulhal. Asi to bylo dost přesvědčivé, psi na něj začali štěkat, ať si jde sednout a schová se.
  Puma rozevřela tlamu a se psy na sobě si začala razit cestu k Jackovi. To potřeboval.
  A pak spatřil, jak Trix a Sly přistáli pumě na uších a každý se na jedno pověsil. Velká kočka se postavila na zadní. To byla jeho chvíle.
  Jack napjal svaly, mocně se odrazil a skočil přímo pod krk šelmy. Zakousl se tesáky hluboko. Utahoval a utahoval stisk. Šelma s ním třásla, a Jackovi tlamu naplnila teplá krev.
  Najednou ucítil na boku ostrou bolest. Tlumeně vyjekl a ztuhl, ale pořád viděl zakousnutý.
  Puma se snažila ho od sebe odtrhnout a smrtelně dlouhými drápy mu rozčísla přední tlapu. Jack zavyl bolestí.
  Puma sebou naposledy škubla, a Jack odletěl, stejně jako Minnie. Narazila do skály. Omráčeně se zvedla a potácela se k Jackovi.
  Puma ošklivě krvácela, ale Jack si nebyl jistý, jestli to stačí. ,,Musíme ji dorazit!" Zavyl.
  Viděl, jak na něj Kudrnka vyděšeně dívá. Jack si pomyslel, že je určitě celý od krve. To byl. Jenže když se otočil, aby zkontroloval svá zranění, uviděl tu ránu na tlapce. Byla hluboká a krev z ní přímo prýštila. ,,To ne..." Zamumlal si pro sebe.
  Myslí mu problesklo, že se nemusí bát. Je Alfa a pořád má devět životů. No, teď už určitě o několik míň, ale tenhle není jeho poslední. Jenže pumu je potřeba zabít teď. Na tom závisely životy ostatních.
  ,,Mně si nevšímejte!" Zavyl na lišky. Vypadaly vyděšené, že to Jacka nevyvedlo z míry.
  Rána strašně pálila. Cítil, jak mu docházejí rychle síly. Hrudník se mu sevřel v křeči.
  Jack trhaně zavyl a vrhl se na tu věc. Slyšel psy a lišky, jak zavyli zděšením.
  Jack se naposledy zakousl. A pak svět zčernal.

  Pořád měl nos plný pachů krve a strachu.
  Otevřel oči. Zíral do světlého obrovského krystalu.
  Otočil se. Usmál se. ,,Ahoj, Caspiane."
  ,,Ahoj," odpověděl ten pes. ,,Fakt nechápu, proč to všechno děláš."
  ,,Jako co?"
  ,,Právě jsi zemřel, abys zachránil smečku, která se tě dříve snažila sežrat."
  Jack nervózně pokrčil rameny. ,, Zaslouží si šanci na klidný život. Ale teď potřebuju, abyste mě pustili, musím jim pomoct." Naléhavě přešlápl na místě.
  Caspian si klidně sedl a pozoroval Jacka. ,,Odpočiň si. Posaď se." Vševědoucně se usmál.
  ,,Caspiane, já si nedělám srandu." Zavrčel. ,,Musím za nimi!"
  ,,Však se dočkáš. Počkej."
  Jack se nervózně otočil na kámen, kde se slabě promítalo to, co se děje venku. ,,Co...?"
  Válčilo se tam. Jack viděl svoje tělo v krvi na zemi. A psi nabrali novou formaci. Tig s Minervou rozzuřeně vrčeli. Jack si všiml, jak Tig mluví k ostatním. On je... Vedl. A dobře.
  ,,Jde mu to," užasle zašeptal.
  Tig pumu obkroužil, Minnie ho odlákala. A pak se všichni najednou na zvíře sesypali. Pod jejich váhou a tesáky se to stvoření zhroutilo. Když po několika vteřinách odstoupili od zvířete, měli čumáčky zbrocené krví. A puma ležela mrtvá.
  Jackovi se najednou bolestivě stáhl hrudník. Uslyšel Caspiana.
  ,,Všechno nemusí být jen na tebe. Tak, utíkej za nima."

  Jack prudce zalapal po dechu a otevřel oči. Hluboká smrtelná rána se zacelila. Jack se vrávoravě postavil. Cítil na sobě vykulené zraky lišek.
  Bublavě se zasmál. ,,Hej tak jsem vás pozoroval...a šlo vám to!"
  Došel k pumě. Pak se otočil na lišky. ,,Mohli by jste to sežr-" zarazil se.
  Minnie mu připomenula. ,,Oni neví, jak to funguje. Ty životy."
  Jack se otočil na vykulenou liščí léčitelku. ,,Co... Jak..." Couvala a vyrážela do ostatních. Jack si povzdechl. Bude jim to musel vysvětlit.


  Rozloučili se. Kudrnka se hodně zapovídala se svým zachráncem Duffym, a tak je nakonec doprovodila až k hranici.
  ,,Děkujeme mnohokrát za vaši štědrou pomoc." Vděčně se usmála. ,,Jsem vám zavázána. A Jacku," zažertovala, ,,neplýtvej si životama!"
  ,,Bez obav," ušklíbl se Jack pobaveně a otočil se k odchodu.
 

Dokážeme Cokoli 3 - NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat