Vlci odcházeli a odtahovali své zraněné a mrtvé. Jack se rozhlížel. Vypadalo to, že žádný Lovec nepřišel k úrazu.
A tak se vlci pomalu vyklidili z hradu.
A psi začali výt. Oslavovat. I Jack se přidal. Zvuky se prolínaly a dávaly najevo, že jsou Lovci doma.
Vychovají štěňata a koťata...
Ale kde jsou kočky? Vždyť nebojovaly... V tu chvíli zahlédl, jak se vchodem plíží dvě drobné postavy. Kulhal tudy Fido, a podpíral ho Panter.
Jack se jim vydal naproti. ,,A-ahoj... Kde jste? Co se děje?" Napadl je někdo?
Fido měl v očích slzy.
Vedle Jacka se vynořil Tig. ,,Víš, Jacku... Kočky už nechtějí být s námi. Oddělily se a zůstaly v kočičím táboře. "
Jack se tázavě otočil na Fida. ,,A co ty...?" Trošku ho to mrzelo.
,,Víš... mám tě rád, ale... nemůžu zradit svůj druh, svůj klan... Jdu s nimi. Ale slib mi, že mě budeš navštěvovat."
,,Slibuju. A vyřiďte pozdrav vaší velitelce Jiskře."Jack se u vchodu pozdravil s Duffym. Bílému pejskovi se po tváři rozlil úsměv. Byl doma.
Cookie se hned za ním obdivoval bezpečí a velikosti tábora.
,,Páni! Rozhodně jsem si to takto nepředstavoval, ale tohle je boží!"
,,Tak se pojď podívatdo léčitelské nory, ne?" Pobídl ho Jack.
Vcházeli pod převěšenou kůží do tmy, která páchla krví a hořkými bylinami.
Ozvalo se dvojhlasé hrdelní vrčení.
Jack zamrkal, aby si zvykl na tmu.
,,Jacku, to jsi ty!" Ozvala se River.
Jack se napjal, jakmile uviděl Naschu.
Nascha se zvedla, a odhalila tak spící hnědou fenu. Minnie žila.
Jackovi spadl kámen ze srdce. ,,Žije!"
Duffy s Cookiem se rozběhli k ní. Duffy ji zkontroloval.
Nescha se plížila podél zdi. ,,Už jdu. Dala jsem jí Mamič a zabránila krvácení. Předtím jsem ji před Grungem nezachránila, a tak jsem musela teď..."
Jack jí olízl přátelský čumák. ,,Vlci už odešli, můžeš jít. Tam na staré území. Moc ti děkuju, že jsi ji zachránila."
K Jackovi se připlížili dva psi. Vysoký Flynn a pohublá Sněženka. Vypadali jaksi... provinile.
,,Co je?" Zeptal se Jack. Nervózně přešlápl.
Flynn se uklonil a Sněženka udělala stejné gesto. ,,Já a Sněženka jsme teď druzi."
,,Gratuluju!" Zvolal Jack nadšeně.
,,No, ale...je tu ještě něco. My...my bychom chtěli odejít. Víš, do hor, založil si vlastní rodinu..."
Jacka to trošku zamrzelo, ale nakonec se pousmál. ,,Nemusíte mě žádat o povolení. Ale kdykoliv se budete moct vrátit."
,,Děkujeme, Alfo."
,,No, ale co Amber?" Zeptal se Jack.
Flynn se hrdě usmál. ,,Už všechno umí. Ještě si ji vezme na starost Medvěd, než z ní uděláš bojovnici... Už jsme to s nimi probírali."
Medvěd s Amber seděli u brány a povídali si.Jack seděl na malé mýtince uprostřed lesa. Vedle něj napůl ležel a napůl seděl Fido, který chtěl jít s ním. A tak ho sem donesl na zádech.
Tady to všechno začalo. Tenkrát, když byl malý.
Fido se o něj otřel. ,,Děkuju."
,,...za co?"
,,Za všechno. Za to, co jsme zvládli, a za to, že jsme přežili."
,,Já tobě taky."
Jack všechny z hradu svolal na nádvoří.
Psi se činili a vše vyklízeli a spravovali. Jack byl na ně hrdý.
A když se konečně všichni shromáždili, Jack je oslovil. ,,Má smečko. Společně jsme si prošli hodně věcma. Ale zvládli jsme to. A mně bylo ctí být vaším Alfou. Jenže bych rád byl zase bojovník. Chtěl bych jmenovat nového Alfu.... Korane?"
Koran sebou trhl. ,,No,já... víš, Jacku, pro mě to asi není."
,,Ne?" Pousmál se nervózně Jack.
,,Ne. Ale... Mohl bych někoho já navrhnout? Má talent."
,,Do toho."
Koran dostrkal do hloučku chumlu Tiga. Mladému a silnému kříženci dobrmana a border kolie svítily oči...Jack najednou ucítil silný pocit štěstí. Zvládli to, celá smečka.
Protože my dokážeme cokoli.Doufám, že se vám tato knížka líbila. Pokud jste nečetli Duffyho příběh, je to ,,Seslán z nebe" a druhý díl ,,Psí anděl z nebe 2". Vřele doporučuji. Také by vás mohl zajímat příběh Stínadrápa, také se vztahuje k těmto knihám.
Určitě plánuji dělat pokračování, s jinou hlavní postavou, ale stejnými smečkami. Ale teď to musí počkat, protože píšu knížku ,,Zníš jako fajn člověk". Bude to tak trochu apokalyptická knížka, s lidmi a ne se zvířaty. Doufám, že se na ni kouknete, měla by být venku první kapitola do pár dní.
Moc vám děkuji za vaši podporu, a děkuji své kamarádce Duffy_Cookie, která mi hodně pomohla při vymýšlení knížek a celkově mě motivovala k tomu, abych začala psát. Nikdy jsem netušila, že bych se dostala tak daleko s nějakým příběhem.
ČTEŠ
Dokážeme Cokoli 3 - Návrat
PertualanganTřetí díl. Jack se vypořádal v minulosti už dvakrát se svým nepřítelem Akimem. Vše je nádherné, Jack je konečně s Fjodorem a všichni jsou jedna velká šťastná smečka. Ale... nic netrvá věčně.