Nový plán

25 8 2
                                    

  Jack zděšeně větřil. Ne. To nemůže být možné!
  Celá smečka znepokojeně čekala na jeho rozhodnutí. Koran došel k Jackovi. ,,Co si o tom myslíš, Alfo?"
  Jacka ten vlčí pach svrběl v čenichu.
  ,,Zpátky!" Zavelel prudce.
  Všichni přečvachtali zase zpátky.
  Jiskra se napřímila. ,,Schováme se v kočičím táboře."
  Jack duchapřítomně kývnul. ,,Ano. Do kočičího tábora. Tam to probereme."
  Jackovi v tuhle chvíli došlo, že je z pozice Alfy tak vyčerpaný...

  Všichni se k sobě tiskli na maličké mýtince. Jack seděl na plochém kameni spolu s Koranem.
  ,,Vždycky jsme byli ti, kteří se bránili. Ti, kteří se snažili dělat správnou věc. Jenže," zavrčel temně, ,,Toho je dost. Tohle je náš domov. Trmáceli jsme se sem z vysokých hor, jen proto, abychom to zase otočili?!"
  Smečka souhlasně zavyla.
  Vložila se do toho River, která nikdy nebojovala, když přímo nemusela. I teď hájila mír. ,,Ale nemůžeme tam přeci naběhnout a vyzabíjet je. To se nedělá! A může jich tam být podstatně víc. Pachy jsou silné."
  Jack kývl. ,,Já vím." Přelétl pohledem smečku. Neměl plán, ale věděl, co je potřeba.
  Zelenoočkovi to brzo došlo. Vykulhal do popředí. ,,To ti nedovolím. Nemůžeš za nás zase nasazovat životy."
  Jack pokrčila rameny. ,,Proč by ne. Koran je schopný Beta. Pohlídáš to tady?" Otočil se na Betu.
  Koran se znepokojeně ošil. ,, Ehm... Jo. Můžu... Můžu si vzít pomocníka?"
  Jack kývl.
  ,,Ale co chceš dělat?" Zeptala se naléhavě Minnie.
  Jack se zašklebil. Přikrčil se a packou si z krku sundal obojek. Tesáky se přízračně leskly ve večerním slunci.
  ,,Jednoduše jsem samotář, který na ně narazil. Mám hlad a žízeň."
  ,,Jaký je plán?" Zajímal se Medvěd, který až dosud mlčel. Vypadal odhodlaný bojovat.
  Jack si povzdechl. ,,Snad něco vyfiguruju, jak tam budu. Má snad někdo lepší nápad?" Rozhlédl se. ,,Myslím to vážně. Pokud máte co dodat, řekněte to."
  Nikdo nic.
  Dobrá tedy.

  Jack se přebrodil přes řeku. Cítil na zádech starostlivé pohledy všech. Naposledy se otočil na Fida, ležícího v jinovatce, než se vydal do tmy.
  Překročil hranici území. Vlčí puch ho praštil do nosu. Tohle bude velká smečka...
  Hledal něco, v čem by se mohl vyválet. Přemýšlel, že nějaké liščí výkaly. Ale to by na něj vlci zaútočili.
  Zkusí jen hlínu...
  Začal hrabat ve zmrzlé půdě. Šlo to těžko, připadalo mu, že si tak poláme všechny drápy.
  Nakonec se mu podařilo vyrýt mělké korýtko. Plácl sebou do něj a pořádně sebou začal házet. Skončil, až si byl jistý, že je celý pokrytý hrudkami půdy. Potom se otřepal, aby nebyl tak nápadně špinavý.
  A teď... Co teď? Co bude dělat? Bude plnit úkoly, špehovat a nosit info?

Dokážeme Cokoli 3 - NávratKde žijí příběhy. Začni objevovat