Kapitola 3.

1.6K 55 2
                                    

M: No víš já...miluju jednu holku, co vypadá jako ty, chová se jako ty a je krásná jako ty.

K: Já tiež lúbím jednoho chlapca, vyzerá ako ty, chová sa ako ty a je tak cute ako ty.

Podíval jsem se jí do očí. Teď nastala ta chvíle. Naše rty se spojili a my jsme tam chvilku takhle byly s pocity štěstí a lásky. Až teď jsem si uvědomil, že jí miluju ještě mnohem víc než sem si myslel.

Pohled Klarisy

Pozrela som sa mu do očí. Naše pery sa spojili a my sme tam sedeli a bozkávali sme sa s láskou a šťastím zaroveň. Bol to jednoznačně jeden z najkrajších okamžikov v mojom životě. Odtiahli sme sa. Maty ma potom pobozkal do vlasov a odprevádil ma domov.

Pohled Matyho

Celou cestu jsme se drželi za ruce a před jejím domem jsme se ještě políbili. Byly to krásné a co víc nádherné chvíle. Potom jsme se odtrhli a já jsem se jen usmál a vydal jsem se domů kde jsem si ještě chvilku psal s Dejzrem a potom sem šel plný štěstí a lásky spát.

Pohled Sama

Už je preč celkom dlho. Akože nič mi do toho nieje, ale aj tak. Pozrel som sa z okna a čo nevidím. Stojí tam Maty a Klára a bozkávajú sa. Cítil som iba zlosť a s malej časti som to segre aj želal. Ale aj tak zo všetkých chalanov z celeho sveta, si vyberie zrovna Matyho. Bol som na ňu aj na Matyho nahnevaný a tiež som sa rozhodol jej to povedať. Neviem prečo mi to tak vadí, ale proste mi to vadí.

Pohled Klarisy

Išla som dnu a hned pri dverách ma zastavil Samo. "Klara mali by sme sa porozprávať" Povedal. Videl snad mňa a Matyho? Dúfam, že nie, neviem ako by na to reagoval.

(M-Moon / K-Klára)

M: Klary s kým že si bola vonku?

K: S Matym veď som ti už hovorila s kým idem.

M: A kde ste boli a čo ste robili?

K: Na čo to chceš vedieť?

M: Iba tak.

K: Boli sme v kaviarni a potom sme išli do kina a potom mna iba odprevádil domov.

M: Klara nesnaž sa mi klamať! Ja som vas videl!

K- No a čo ja s tým?

M: To, že nechcem aby moja segra chodila s mojim najlepším kamarátom!

K: A prečo nechceš? Vysvetli mi to!

M- **v hlavě** Ale ja neviem dovod. Čo jej mám povedať?

K- Počuj nemám na teba celý den tak hovor.

Samo mňa iba obímul a ospravedlnil sa mi. Ja som mu odpustila aj keď nebolo čo. "Ako velmi ho lúbiš?" Spýtal sa. "Velmi vela, asi tak ako jedlo" odpovedala som. "Až tak vela?" spýtal sa. Iba som prikývla. Išla som k sebe do izby a išla som si lahnúť.

Pokračování příště...

-Vaše Viky

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat