Kapitola 15.

1K 35 12
                                    

Pohled Kláry

Nastavovala som statív. Idem točiť Q&A (nvm jak se to píše), ale nie sama. Točia so mnou aj Samo, Maty a Dejzr. Ješte som došla pre svetla a pre mikrofon. Zobrala som svetla aj mikrak a išla som dole po schodoch. No ale čo sa nestalo. Skoro som sa zdrbala na schodoch, kebyže mňa nechytí Maty. 

M: Opatrně princezno

K: Ďakujem vám za záchranu princi.

Asi vám to príde hrozne presladené, ale s Matym si s toho robíme iba srandu. Maty mi zobral svetla a pomohol mi ich zobrať do obývačky. Všetko sme tam pripravili a zavolali sme Sama a Dejzra. Všeci sme si posedali na gauč a ja som zapnula kameru.

K: Čaute ja som Klarisa a dnes som tu s....

M: Mattemem, ahoj kamarádi, máme vás rádi!

S: A ja som Moon, kup si moj merch, daj mi odber a drž hubu. :D

D: No a já sem Dejzr Dejzřič a dneska točíme hodně originální kontent...

K: Dobre, dnes to je Q&A! **kecy na uvítání videa**. Ok tak čítaj prvú otázku Dejzr.

D: Takžeee....Kdybyste všichni čtyři s někym z vás chodili, s kým by to bylo?

M: Tohle téma, sme s váma chtěli v tomhle videu řešit a jde o to, že...

Nedopovedal to a pobozkal ma.

M: Teď si asi říkate, že to je nějakej prank úrovně Ondry Vlčka, ale je to pravda, je to proste tak.

K: Ma pravdu a keď vám to stále nedošlo, tak ja a Maty sme spolu a btw. pozdravujem Adama, s ktorým som sa videla tu v Prahe.

S: No a keď už riešime toto tema, tak ja som gay.

D: No já taky...

S: Takže toto je odpoveď na vašu otázku, máme tu Mattrisu a Moojzra podla vašich fanfikcií. :D

K: Akože tiež ma to napadlo. Čítaj otázku Maty.

M: Radši byste zabili Klarisu nebo vašeho partnera/partnerku?

S: Heej to je proste, že si musím vybrať medzi svojou sestrou a Dejzrom a to je proste bullshit.

M: No a u mně je to úplně jedno, pořád budu zabíjet toho samýho člověka.

D: No a já bych radši zabil Klarisu ta mě tolik nepotahá na youtube 😏😂😂

K: Zabila by som MaTTema pretože ja som lepšia.

Ďalej sme točili až keď otázku čítal Dejzr.

D: Spali jste už spolu?  Spali sme spolu Samo?

S: Nie.

M: My jako joo...

Všimla som si, že Samo si zadrel nehty do dlane a zhluboka dýchal. 

K: Dobre, toto by bolo pre toto video všetko, dajte nám všetkým odber a za 15k likov spravíme pokračovanie a čaute!

Vypnula som kameru a chytnula som Sama za ramena.

K: Samo prosím, klúd! Už mňa to nebaví! Kde je ten brácha, čo na mňa bol pyšný a bol mi vzorom? 

S: Nejde to...nejde....

K: Ale ide to, len sa snáž.

Samo sa pochvilke ukludnil, ale aj tak mu potrebujeme zohnať dobrého psychologa. Takto to nemože pokračovať.



Pokračování příště....

-Vaše Viky











Už tady nic není
















Pořád tě to baví? Nic tady není!













Faaaaaajn!


Sadla som k počítači a vyhladala som psychologa. Objednala som tam Sama na piatok a išla som mu to povedať. Najprv sa ma snažil presvedčiť, že nepotrebuje psychologa, ale podarilo sa mi ho presvedčiť. Išla som zostrihať to Q&A. Ješte ten ďeň som ho vydala. Po chvilke tam prišlo cez 1k likov a komentáre o tom, ako to vôbec nečakali, ale zaujal ma komentár od Pyškisa. 

Komentár: Takže vy takhle, jo? Jen počkej Klarisko, až ti ho narvu do prdele a zabiju ti kamarády...

Pod tým odpoveďe: "Ale, co tak najednou? Ty nemáš co říkat PYČKYSI!"    "Jsi fakt debil PYČKYSI Mimochodem vyhrožování smrtí je trochu hodně přehnané"

Niesu to všetky odpoveďe, ale majú pravdu. Pyškis to preháňa.


Pokračování příště.....

618 slov

-Vaše Viky

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat