Kapitola 11.

1.1K 35 9
                                    

Ležel sem si na lůžku v nemocnici a jen sem čekal až mně pustí. Většinou se takhle dlouho nečeká, ale já sem musel. Za chvilku se otevřeli dveře a v nich stála Klára. Podívala se na mně a v tu chvíli mi skočila kolem krku a  rozbrečela se.

M: Co se děje?

K: S..S...Samo

M: Co je se Samem?

K: Je v nemocnici a možno....

M: Co možná?

K: Z..z..zomrie

Klára se znovu rozbrečela a mně ukáplo pár slz. Pevně jsem jí objal.

Pohled Klarisy

Došli sme domov a v tu chvílu sa Samo rozreval. Kričal do toho niečo, že je to iba jeho chyba. Klesnul na kolená a reval ďalej. Domino aj ja sme sa ho snažili uklúdnit, ale nepodarilo sa nám to. Nakoniec vstanul a mysleli sme si, že sa uklúdnil, ale namiesto toho sa rozbehol ku kuchyni. Zobral nôž a mně bolo hned jasné čo chce spraviť. Bežal smerom ku kupelni a zamkol sa tam. Ja aj Domino sme naň ho kričali nech odomkne, nech to nerobí, ale nič nepomáhalo. Zrazu sa dvere odomkli a my sme počuli velkú ránu. Domino rozrazil dvere a my sme videli Sama, ako ležal na zemi a s brucha mu tiekla krv. Na ruke mal vyryté "MOJA VINA". Domino si ku nemu sadol a snažil sa ho prebrať. Ja som mezitým išla zavolat zachranku. Prišli a zobrali Sama do sanitky. Ja som mohla ísť s ním v sanitke, pretože som člen rodiny a aj som išla. Aby mohol ísť aj Dejzr chcelo trochu prehovárania, ale podarilo sa. V sanitke aj na chvílu prestal dýchat, ale tý doktori mu pomohli. Dejzr plakal a stále mu opakoval, že ho lúbi, a že mu nemože odísť. Aj ja som plakala, ale verila som, že to prežije a bude v poriadku. Došli sme do nemocnice a Sama hned zobrali na sálu. Ja som si osušila slzy a rozhodla som sa, že to pojdem povedať Matymu. Došla som k jeho pokoji a najpr som sa držala, ale potom čo som otvorila dvere a pozrela som sa na Matyho som sa rozplakala a objala som ho okolo krku. Rozplakala som sa a ucítila som Matyho slzy na svojom krku. O chvílu došla sestrička a povedala Matymu, že može ísť domov. Maty si zobral veci a išli sme za Dominom. Dejzr ho objal a potom sme iba čakali a čakali. Všeci tri sme usnuli. Zobudila som sa a pozrela som sa na čas. Spali sme tu takto tri hodiny. Postavila som sa a išla som sa nějakej sestričky opýtať ako je na tom. Keď som sa spýtala na Sama, tak sa na mňa sestrička tak smutno pozrela. "Je na mimotelním oddělení, upřímnou soustrast" keď to povedala ještě dodala: Na recepci vám řeknou víc.   Rýchlo som došla na recepciu a opýtala som sa na Sama. Povedali mi, že sa mu ťažko poškodili ledviny, žaludok, srdce a plúce. Zobrali ma ku němu a ja som si iba sadla k jeho posteli a s plačom som sa naň ho pozerala.

Pokračování příště......

533 slov

- Vaše Viky 

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat