Kapitola 4.

1.6K 54 5
                                    

Pohled Sama

Bol som nahnevaný. Viem že nemám dovod, ale aj tak som išiel napísať Matymu.

S: Ahoj

M: Ahoj.

S: Ako si my toto mohol spraviť!?

M: A co jsem ti udělal?

S: Prečo si si zo všetkých dievčat na svete musel vybrať moju sestru?

M: Same já za to nemůžu, láska je láska.

S: Jasné. A určite ste sa iba bozkávali však?

M: Same uklidni se.

S: Vieš čo? Vysvetli mi to! Inak si u mna skončil.

M: Same si už zase agresivní!

S: Ja že som agresívný?! Vysvetluj!

M: A co ti mám jako vysvětlit?

S: Prečo zrovna moja sestra!?!

M: Protože jí miluju.

M: Už si spokojenej?

S: Ale prečo?

M: Já nevím Samo. Prostě jí miluju.

S: Aj tak som nahnevaný.

M: Proč?

S: No pretože si neviem predstaviť teba a Kláru ako spolu...však vieš čo a neviem si predstaviť váš spoločný život. Vás dva spolu.

M: Hele proč se do toho vůbec pleteš? Není to tvoje věc.

S: Hmm...tak ahoj.

M: Ahoj.

Pohled Klarisy

Celú dobu som stala za Samom. Akože nemala som mu pozerať do telefonu, ale musela som to vidieť. Maty za nič nemohol. Potom ale Samo napísal niečo čo som nečakala. "No pretože si neviem predstaviť teba a Kláru ako spolu... však vieš čo a neviem si predstaviť váš spoločný život. Vás dva spolu."  Táto veta mi vadila. Prečo sa stará?!? Ale potom ma prekvapil Maty: "Hele proč se do toho vůbec pleteš? Není to tvoje věc." Táto veta ma naopak potešila. Rozlúčili sa a Samo položil telefon vedla seba. Ja som mu poklopala na rameno a odkašlala som si. On sa otočil a povedal: "Klára som sa ťa zlakol!" "Viem ale teraz chcem vedieť prečo!" odpovedala som. On mi povedal: "Pretože nechcem aby ťa on nějako zradil! Na to aby som to nechal len tak ťa mám až moc rád!" "Ale asi ma nemáš rád dosť na to aby si mi to želal!" On sa na mňa nechápavo pozrel a povedal: "Moja segra si myslí, že ju nemám rád a ještě k tomu chodí s mojim najlepším kamarátom! Super!!" Ja som išla k sebe do izby a ďalej už som ho neriešila. Vzala som si telefon, klučiky a ještě nějaké oblečenie a všetko som to dala do vaku. Napísala som Matymu, že k nemu o chvílu prídem a on mi odpísal, že na mňa počká pred jeho domom. Keď som bola pred dvermi tak ma zastavil Samo: "Kde ideš Klara?" "To ťa nemusí zaujímať, nieje to tvoja vec!" Buchla som dvermi a išla som k Matymu. On už čakal pred domom a keď som k nemu prišla tak sme sa pozdravili, pobozkali sme sa a išli sme k nemu domov.

Pohled Matyho

Čekal sem na Kláru. Po chvilce přišla a já jsem jí pozdravil a políbili jsme se. Potom jsme šli ke mně domů. Tam jsme si vzali pití a pizzu a šli jsme ke mně do pokoje. Tam mi Klára řekla, že celou naší konverzaci viděla, a že se potřebuje vyrovnat s tím, že jí Samo nevěří. Já jsem jí obejmul a dal jsem jí pusu do vlasů. Sednul jsem si na postel a naznačil jsem jí aby si sedla ke mně. Já jsem jí obejmul kolem ramen a řekl jsem jí: "Neboj se, nejsi na to sama. Jsme dva." Ona mi neodpověděla jen se ke mně přitulila a políbila mě. Až po chvilce mi řekla: "Milujem ťa." "I já tebe." odpověděl jsem. Potom jsem zapnul notebook a řekl jsem jí ať vybere film. Klára souhlasila a vybrala film "Nine lives" (v překladu Já, kocour).  Potom se šla převlíct do koupelny a já jsem se převlékl v pokoji. Klára po chvilce přišla a lehla si vedle mně pod deku. Já jsem jí obejmul kolem ramen a zapnul jsem film. Zbytek večera jsme se už jen koukali na film.



Tohle by byla další kapitola.😊

Omlouvám se, že je po trochu delší době ale doufám, že se líbí.

-Vaše Viky

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat