Kapitola 16.

930 31 9
                                    

Pohled Matyho

Ležel sem na stole a...jo fakt na stole. Můj stůl má asi dva metry a je i docela pohodlnej. Projížděl sem sociální sítě. Jen co sem otevřel instagram, vyběhlo na mě spoustu editů na mě a Kláru a taky na Moona a Dejzra. Pár z nich sem liknul a kouknul sem se na storky. Náhodou sem se dostal ke storce od Pyškise. Byla to jen černá obrazovka a tam tohle: " takže se nám tady spárovalo pár lidí, jak určitě víte. Skusíme jak dlouho jim to spolu vydrží😏"  Cože? No tak uvidíme jak se tohle vyvine. Kouknul sem se na to nové video od Kláry, myslím to Q&A a sjel sem do komentářů. Byl tam komentář od Pyškise, který se mi vůbec nelíbil. Hajzl. Takhle by to nešlo. Dál sem koukal na youtube, když v tom zazvonil zvonek a já sem leknutím málem spadl ze stolu (XD). Šel sem ke dveřím a otevřel sem dveře. Za nimi stál Vitaa.

V: A..A...Ahoj Matteme...

M: Vito! Čau, no pojď dál!

V: Tak dík.

M: Co tady děláš?

V: No popravdě sem vás dva-jako tebe a Kláru-chtěl pozvat do nového baru, co tady je.

M: No tak asi půjdem, jenom napíšu Kláře ať přijde.

V: Super, jenom nemohl bych se u tebe vysprchovat?😅 Doma sem to nestihl.

M: Asi jo, koupelna je nahoře, druhé dveře vlevo.

V: Ok dík.

Vitaa šel nahoru a já sem napsal Kláře. Po chvilce přišla, řekl sem jí o Vitovi a o jeho návrhu. Souhlasila, že půjde. Po asi hodině sem slyšel kroky vedoucí ven s koupelny.

Pohled Vity

Sakra, mejdlo chybí! Určitě bude v těch malých dveřích vedle. Vyšel sem s koupelny a vzal sem mejdlo. Vrátil sem se do koupelny a nezamknul sem. Za chvíli sem slyšel kroky.

Pohled Kláry

Došla som až hore a bezmyšlenkovitě som otvorila dvere. Hned som schytala pohled na nahého Vitu. Shýkla som. Zakryla som si oči rukou. "Prepáč, prepáč, prepáč! Už idem sorry!" Hned potom som zabuchla dvere a bežala som dole k Matymu. Ten sa na mňa pozeral tým pohladom, že čo sa jej stalo. Keď si všimol mojho vyděšeného výrazu v tvári, iba sa zasmial a objal ma kolem ramien.

M: Ale no ták! Se nic neděje

K: Asi nie, ale bol to šok.

M: Jasně chápu.

(Tady to trochu urychlíme)

Večer v baru...

Seděli sme za barom. Mali sme za sebou už aspoň 13 panákov. Maty povedal, že ide domov. Teda aspoň myslím. Odpotácel sa preč. Na chvílu som sa otočila preč, ale ucítila som dotyk na stěhně. Otočila som sa. Bol to Vitaa, ale v tu chvílu mi to bolo uplně jedno. Hodila som do seba prvý panák ktorý som pred sebou viděla. Zrazu sa mi zmotala hlava. Potom som sa chcela zdvihnúť, ale Vitaa ma stiahol na späť. "Takže takto, hej?" povedala som a začala som ho bozkávať. V tu chvílu mi to prišlo ako strašně dobrý nápad. "Tady ne, pojď" povedal Vitaa. Vyšli sme von. Vitaa ma oprel o náhodný barák a povedal mi "čekej chvilku"  Čakala som a on s o chvilku vrátil. Bozkával mňa a mně to prišlo ako skvelý nápad. No skončilo to tak, že sme sa spolu prostě vyspali.

Pohled Mattema

Vzbudil sem se vedle úplně cizí holky. Třeštila mi hlava, jak sem se ztřískal. Větší starost mi ale dělala ta holka vedle mě. Pomalu se mi vybavovalo co se včera stalo. Vyšel sem ven z baru a potkal sem jí tam. Nějak nevím jak jsme se spolu vyspali. Co sakra řeknu Kláře? Vzbudil sem jí a vyhodil sem jí z domu. Vzal sem si prášky proti bolení hlavy a vyšel sem na zahradu se nadýchat čerstvýho vzduchu.

Pokračování příště...

Ještě vás chci poprosit, sledujte @Markynanas a přečtěte si její ff.

-Vaše Viky

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat