Kapitola 12.

1K 33 6
                                    

Sedela som tam keď v tom som počula otvorenie dverí.  Asi o sekundu po mně dačo skočilo. Spadla som zo stoličky a pozrela som sa, že čo to po mně skočilo. Bol to Maty a obímal mňa okolo krku. Odstrkla som ho a on sa na mňa so strachom v očiach. 

K: Čo tak pozeráš, stalo sa niečo?

M: Zmizela si a potom sme zjistili to o Samovi a prostě...

K: Jasné chápem, ale vstaneš prosím zo mňa, celkom to bolí.

M: Jo jasný promiň

Maty sa zdvihol a pozrel sa na Sama. Aj ja som sa zdvihla a sadla som si späť na stoličku. Maty ma zdvihol postavil ma na zem, sadol si na stoličku a mňa shodil naň ho.

K: Maty?

M: Ano?

K: Tie stoličku tu su dve *se smíchem*

M: Jo já vim, ale já tě chtěl mít u sebe

Pohled Matyho

Klára se zasmála a na druhou židli si sednul Dominik. Potom jsme se v tichu koukli na Sama. Chvíli jsme tam seděli, ale potom se přístroje rozpípaly. Okamžitě přišly sestřičky a doktoři. Ihned nás vyváděli ven. Klára křičela: "Nie! Moj brat! Nechajte ma! Pomožte mu!" Vyhodili nás na chodbu a Klára to už asi nezvládala. Klekla na kolena a plakala. S Dejzrem jsme jí dotáhli na židli, aby si sedla. Její pláč neustával a mě bylo do pláče taky, protože ta jediná kterou miluju je smutná. Nesnáším, když je Klára smutná, jsem potom taky smutný. Zatímco jí Dejzr utišoval, já sem došel ke dveřím, kde je Sam a uslyšel sem rozhovor doktora a sestřičky.

S: Vy sám víte, že to je beznadějné.

D: Není to beznadějné, pomoct mu můžeme, ale je to operace za 200 000

S: No právě a já pochybuji, že ta cházka co tady s ním je takhle velký prachy má.

D: Jsou dvě možnosti. Buď ho můžeme odpojit nebo mu uděláme tu operaci za 200 000

S:  Je jasné že to nezaplatí. Kde by asi vzali takové peníze.

D: Takže možnost A?

S: Obávám se, že ano.

Prudce sem otevřel dveře a vtrhnul sem do místnosti.

M: Zaplatím to!

S: Pane Tomko, je to velice nákladná operace a pokud slečna Miščíková nepodepíše to, že operaci můžeme provést, nic nezmůžeme.

Vyběhl sem na chodbu a zařval sem: "Kláro, Dominiku! Samo má šanci!" Oba dva okamžitě přišli. Sestřička jim všechno vysvětlila a Klára podepsala ty papíry. Okamžitě vzali Sama na sál.

Pokračování příště...

405 slov

-Vaše Viky

Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat