"Ten niekto je.......Dejzr." S Klarou jsme na něj koukali, když v tom se za náma ozvalo: "Já?" Samo se zaskočeně podíval za nás a jen vykoktal: "De...De...De..Dejzr?" Otočil sem se a vážně tam stál Dejzr.
M: Dejzre?
S: Ja...ja....ja...musím ísť!!
Samo vyběhl nahoru do svého pokoje.
D: Samo počkej!
K: Čo tu robíš Dejzr? Myslela som si, že si v Švajciarsku.
M: Já taky
D: Já vim, ale přišel sem, protože sem chtěl Samovi říct, že ho...no prostě mám rád víc než jako kamaráda.
Přišel sem k němu, objal sem ho, potom sem mu dal facku a potom sem ho zase objal.
M: Běž za nim nahoru!!
K: Presne tak, musíš ísť za ním!
D: Když já vám nevim....
M: Vidíš nás? Chodíme spolu! A proč? Protože jsme si řekli, co k sobě cítíme, tak jdi a ať už tě tady nevidim!
Pohled Sama
Sadol som si na postel a pozeral som sa do steny. Teraz ma bude nenavidiet! Bude ma mať za buzeranta! Počul som klopanie na dvere. Neozval som sa. Dvere sa pootvorili a do miestnosti prišiel Dejzr.
D: Samo? Můžu s tebou mluvit?
Iba som prikývol a ješte viacej som sa pritlačil ku stene.
D: Víš to co si řekl....
S: Ja viem! Neviem čo ma to napadlo! Som buzerant! Zbij ma!! Urážaj ma!! Je mi to jedno!!
Zatvoril som oči a pripravoval som sa na krik a na peste. Na miesto toho, si ku mně Dejzr sadol a otočil si mňa k sebe. Ja som otvoril oči, ale to už som ucítil jeho pery na mojich. Chvilku som zaváhal, no potom som mu bozky oplácal. Chvílu sme sa bozkávali, no potom sme sa odtiahli a Dejzr povedal: "Miluju tě Samo" "Já teba tiež." odpovedal som.
Pohled Klarisy
Keď Dejzr išiel hore, Maty sa na mňa otočil a povedal: "Pojď si sednout, myslím si, že tady budeme ještě dlouho." Sadla som si a Maty tiež. Spýtala som sa: "Pustíme si film?" "Jo můžeme." odpovedal Maty. "Tak niečo vyber." "No tak jo." Maty vybral Murder Mystery. Sledovali sme film a o chvílu sa ku nám pridali Samo a Dejzr.
K: Tak?
M: No povídejte **lenny face**
S: No čo by sme vám tak hovorili...
D: Asi jen to že...jsme spolu
K: Super gratulujem!
M: Gratuluju.
Potom sme sa iba ďalej pozerali na film.
Pokračování příště....
-Vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
FanfictionMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.