Pohled Kláry
Hned ako Sama vzali na operačnú, som objala Matyho. Domino sa k nám pridal.
D: Hej lidi já to nerad říkám, ale už musím jít, mamka chtěla abych přijel domů a s nečím jí pomohl.
M: Jen běž, jsi tady už dost dlouho.
Domino vyšel z izby a Maty sa na mňa kulišiacky usmial.
M: Hele, čirou náhodou jsme v nemocnici a jsme na pokoji kde je úplně náhodou dvoulůžková postel, takžeee co ty na to?
Išla som ku dverám a zamknula som ich. Taktiež som zatiahla rolety.
Začali sme sa bozkávať. Zajela som mu rukou do vlasov a Maty ma chytol za zadok. Potichu som vzdychla. Maty ma posadil na postel a sadol si ku mně. Opâť sme sa bozkávali.
Pohled Matyho
Zajel sem jí rukou pod tričko a dělal jsem jí kroužky na břiše. Sundal sem jí tričko a Klára mi sundala moje tričko. Nepřestávali jsme se líbat. Rozepnul sem Kláře podprsenku a zkopal sem svoje kalhoty. Za chvíli jsme byli oba nazí. Opatrně jsem do ní proniknul. Navzájem jsme si vzdychali do polibků. Začal sem se v ní pomalu pohybovat, ale za chvilku sem jel na max. Když jsme skončili, oblékli jsme se a ustlali jsme postel.
Pohled Kláry
Z kabelky som vyndala hrebeň a učesala som si vlasy. Hodila som ho Matymu a išla som odtiahnuť rolety a odomknúť dvere. Zobrali sme si veci a išli sme si sadnúť na stoličku nedaleko recepcie. O chvílu sme viděli nějakú sestričku. Prišla k nám a milo sa usmiala.
S: Dobrý den, já sem Adriana, musíme spolu dořešit peníze na operaci pana Miščíka, pojďte prosím se mnou.
Zdvihli sme sa a išli sme za ňou. Došli sme do si kancelárie a tam sa nás vypitovala na různé veci.
S: Tak to by bylo, peníze budeme potřebovat do dvou hodin.
M: Dobře, se slečnou Miščíkovou pro ně dojdeme a za chvíli vám je přineseme.
S: Zatím nashledanou.
Išli sme mestom ruku v ruke. Keď sme došli k Matyho domu, otvoril dvere a išli sme dnu. Maty na mňa kývnul nech idem za ním. Došli sme až ku dverám do jeho ložnice. Maty sa ma spýtal či mu pomožem odtlačiť postel. Keď sme ju odtlačili, bolo tam....nič?
K: Ehmm Maty? Vieš že tam nič nieje?
M: Jen počkej.
Nadzvednul jednu parketu a pod ní bylo...200k v hotovosti. Iba som na to nechápavo pozerala.
K: Maty? Odkial máš takéto peniaze.
M: Odkaď asi, youtube money ne?
K: Hahaha, velmi smiešne.
M: Myslím to vážně, jinou práci nemám.
Dali jsme ty peniaze do kufra a išli sme do nemocnice. Peniaze sme jej dali a ona povedala: Počkejte u recepce, potom vám řeknu jak je na tom.
Pokračování příště...
Tak co přežije Samo nebo ne?
553 slov
-Vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
FanfictionMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.