Pohled Sama
Sice to vyzeralo, že už mi vzťah Matyho a Klary nevadí, ale bolo to naopak. Neviem prečo mi to tolko vadí, veď o nič nejde. Dnes malo výsť video, ale nemožem sa sústrediť na strihanie. Lahol som si do postele a premýšlal som. Už nie nad vzťahom mojej sestry, ale nad mojou priatelkou. Prečo mi to spravila? Ja som ju nepodviedol. Tak počkať, jasne. Určite jej niečo povedal ten debil Matej. Ešte chvílu som sa pozeral do stropu a potom som išiel dostrihať video.
Pohled Kláry
Prichystala som sa a vyšla som z izby. "Samoo!!" Zakričala som. "Čo je Klára?!" "Idem von s Matym!" "Okej!" Vyšla som z domu a išla som do kaviarně. Tam už stál Maty.
Pohled Matyho
Dali jsem si nějakou kávu a zákusky. Potom jsme se šli projít.
Pohled Kláry
Keď sme sa prechádzali po meste, zavolal mi Samo.
S: Ahoj Klára
K: Ahoj, čo potrebuješ?
S: Zober Matyho a príďte ku nám domov.
K: No dobre, ale prečo?
S: To je jedno, proste poďte
K: Dobre, tak zatial ahoj.
S: Ahoj
Povedala som to Matymu (a já sem se rozhodla psát kapitolu v 5 ráno, takže se mi nechce nic vypisovat) a išli sme ku nám domov.
Pohled Matyho
Když sme přišli ke Kláře domů, Samo nás zavolal do obýváku a řekl: "Klára a Maty, dlho som premýšlal, prečo mi váš vztah tak vadí a potom som došiel ku názoru, že mi niekto v živote chýba. A ten niekto, je..." "Počkej, počkej, počkej. TEN někdo? Samo ty jsi..." zeptal sem se. "Asi jo, ale nie úplne." Klára k němu přišla a objala ho. "Aj tak budeš vždy moj super starší brácha." I já sem se zvedl a taky sem ho objal. "Nic to na tobě nemění bráško." Samo sa na nás usmál a my sme se posadili zpátky na gauč. Samo zase začal mluvit: "Každopádne zpäť k tomu niekomu, je to..."
Pokračování příště......
To sem to ale svině, co?😁😁
329 slov
-Vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
Fiksi PenggemarMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.