Pohled Matyho
Vzbudil sem se na židli v nemocnici vedle Kláry. Protáhl sem se. Trochu mě bolela záda, ale to se dalo čekat, že? Přemýšlel sem, jak dlouho už sem se pořádně nevyspal.Už sem chtěl vzbudit Kláru, ale víc mě zaujalo lůžko na kolečkách na kterém ležel blonďák s nepatrnou dlouholetou jizvou nad okem. (Ano vím, že Moon tam žádnou jizvu nemá ale whatever) Hned sem ho poznal. Zvedl sem se a přišel sem k němu. "Měsíci" zašeptal sem. Nic. Místo dalšího zašeptání sem ho pohladil po vlasech a vzdálil sem se. "Kláry. Kláry vstávej!" probouzel sem jí. Otevřela oči a zeptala se "Čo sa stalo?" "No vlastně nic moc, ale přivezli na chodbu Měsíčka" odpověděl sem. Hned jak sem to dořekl mě Klára dlouze, vášnivě, ale zároveň jemně políbila. Rozběhla se k Samovi, ale to už ho odváželi sestřičky do nějakého pokoje. Ani sem se nestihl pohnout a někdo mi skočil kolem krku. Dominik! Moje tričko postupně vlhlo od jeho slz. Utišoval sem ho, ale nic nepomáhalo. Posadil sem ho na židli. "Co se stalo Dejzřiči?" zeptal sem se. "Vy to nevíte?" odpověděl mi se vzlyky v hlase "Samo je v kómatu". Hned nám i vysvětlil jak to ví. Přišel k nám a bylo odemčeno, tak vešel dovnitř, kde na stole ležel Kláry mobil, který zvonil. Zvedl to a volali z nemocnice. Dál už asi víte jak to bylo. Po chvilce mlčení ho Klára objala. Sedli jsme si vedle něj a byly jsme potichu asi dvě hodiny, ale to se ozval hlas té sestřičky Adriany.
A: Vy jste ti od pana Miščíka, že ano?
K: Áno to sme.
A: Fajn, pojďte prosím za mnou
Následovali jsme jí a ona nás dovedla k Samovi.
A: Tady pan Miščík je v kómatu, jak už asi víte, ale doktoři odhadují, že se probere za dva až tři dni. Ale pokud se neprobere v tomto čase tak se pravděpodobně neprobudí už vůbec.O dva dni později
Došli jsme opět do nemocnice a už ve dveřích nás Adriana odváděla k Samovi. Chvíli jsme tam seděli, když v tom Samo otevřel oči. Podíval se na nás a najednou se mu vykouzlil úsměv na tváři. Domino neváhal a políbil ho. Já sem ho objal a Klára mu dala pusu na čelo. Za chvíli přišla Adriana, zkontrolovala ho a řekla, že je vše v pořádku, ale pro jistotu si ho tam dva dni nechají. Povídali jsme si s ním i přes jeho z prvu chraptivý hlas. Bylo fajn ho mít zase u sebe.
Pokračování příště..
421 slov
-Vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
FanfictionMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.