Pohled Mattema
Vzbudil jsem se okolo šesté hodiny ráno. Promnul sem si oči. Klára vedle mně ještě spala. Opatrně sem se zvedl a šel sem do kuchyně. V kuchyni seděl Dejzr a upíjel kafe. "Dobrý ráno." řekl sem a on odpověděl: "Dobré ráno, tak co jaký to bylo.?" Řekl to tím trochu úchylným tonem.
M: Bylo to super, s Klárou je v tom něco víc a-
D: Počkej cože!?
M: Co je?
D: Samuel tě zabije!
M: Tak ať si, ale já ji miluju a Samuel se do toho nemá co plést!
S: Takže to čo sa mi včera zdálo, že počujem sa stalo!
D: Samo prosím klid!
S: Miliujem ťa Domino si skvelý priatel, ale v niakých veciach ma nepresvedčíš!
M: Samo prosím ne! Já bych to neudělal kdyby...
Už sem to nedořekl. Samo mě praštil pěstí do obličeje. Samo mě potom shodil na zem a začal do mě kopat. Ne že bych se nemohl bránit, ale tolik mě to bolelo, že to prostě nejde. Slyšel sem Dejzra jak křičí: "Same prosím nech ho být! Nic ti neudělal!" Kopnul mě mezi nohy (ehm ehm) a já jsem syknul bolestí. Samuel mě přestal kopat. Otevřel jsem oči, ale rychle jsem je zase zavřel. Samuel mě vší silou praštil do nohy a potom do ruky. Naposledy do mě kopnul a odešel. Hned ke mně přiběhnul Dejzr.
D: Nestalo se ti nic?
M: A..asi dobrý.
Skusil sem se postavit, ale znovu sem viděl, jak se vrací Samuel, tak sem radši lehnul zpátky. Dejzr se postavil a jen koukal. Samuel jen cekl mezi zuby: "Ustup." Na Dejzrovi sem viděl, že se bojí. Opatrně odstoupil a Samuel mě chytnul za ruku a odhodil mě přes celou místnost. Slyšel sem další hlas: "Samo, čo si to spravil? Choď mi z očí!" Samuel odpověděl: "Už aj idem, nepotrebujem sa zdržovat v okolí tohto zrádca!" Samo šel pryč a Klára i Dejzr ke mně přiběhli. Skusil sem se postavit, ale ta noha a ruka byli asi zlomené nebo naražené, každopádně hodně to bolelo a já sem se sesunul na zem. Dejzr zavolal záchranku. Ta za chvíli přijela, naložili mě a ptali se mě na různé otázky. V nemocnici mi udělali vyšetření a zjistili, že mám zlomenou levou ruku a pravou nohu a mám menší otřes mozku. Ležel sem na lůžku a nudil jsem se. Za chvíli někdo zaklepal. "Pojďte dál" řekl jsem. Do pokoje vstoupila Klára a hned za ní Dejzr. Koho sem tady nečekal bohužel přišel taky a ano myslím Sama. Samuel s provinilým výrazem ve tváři vešel do dveří. Stoupnul si vedle dveří a jen si smutně povzdechl.
K: Ahoj Maty
D: Ahoj.
M: Ahoj!
K: Priniesli sme ti nějaké veci.
M: Děkuju.
D: A jak si na tom?
M: No asi dobře, je to jen menší otřes mozku a zlomená noha a ruka. Nic vážnýho.
K: Aspoň, že ti nieje nič vážnějšieho.
Když to dořekla, vražedně se podívala na Samuela.
D: Já si jdu asi pro kafe, za chvíli se vrátím.
K: A ja si idem pre niečo k jedlu.
Oba dva odešli a já sem tam zůstal se Samuelem. On si povzdechl.
S: Prepáč. Nechcel som aby to zašlo tak moc daleko. Ja len som bol v tu chvílu naštvaný, ale rozhodne som nechcel aby si kvoli mě skončil v nemocnici. Prosím prepáč mi to.
M: Samo, já chápu, že si byl naštvaný, ale měl by ses naučit krotit svojí agresi. Tohle bylo trochu moc, ne?
S: Maš pravdu, bolo to moc. Slubujem, že sa to naučím ovládať. Zajdem aj k psychologovi ak budeš chcieť, iba mi prosím odpusť to čo som spravil.
Viděl sem mu na očích, že ho to mrzí a že se sebou chce něco dělat.
M: Pojď sem.
Přišel ke mně a já jsem ho objal.
S: Ty si až moc dobrý kamarát, nezaslúžim si ťa.
M: Vždyť ty taky, jen si to prostě přehnal.
Samo odstoupil a jen se mnou kecal a o kravinách. Potom se otevřeli dveře a vešla sestřička.
(Ses-sestřička)
Ses: Dobrý den, tak teď vás jen zkontrolujeme a vy...
S: Samuel William Miščík.
Ses: Dobře pane Miščíku, můžete jít za vaší předpokládám, že setrou na chodbu, aby jsme mohli pana Tomku ošetřit.
S: Dobre idem.
Samo odešel, sestřička mě zkontrolovala a potom se všichni tři vrátili a jen se mnou mluvili o nejrůznějších věcech.
Pokračování příště...
758 slov
- vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
Fiksi PenggemarMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.