Pohled Klarisy
Prebudila som sa vedla Matyho. On mal svoje ruky okolo mojho pasu a mal úsmev aj keď spal. Opatrně som sa vykrútila z jeho objatia a išla som do kupelne. Čistila som si zuby, keď v tom som v zrkadle za sebou viděla Matyho s pohárom vody, ako ho na mňa chce vyliať. Ja som bola ale rychlejšia. Zapnula som vodu otočila som sa a ošpliechala som ho. On sa zlakol a vodu z pohára vylial na seba. Zasmiala som sa a vypnula som vodu.M: Dobré mokré ráno.
K: Dobré rano.
Maty sa postavil a otriasol sa. Kapky vody dopadly aj na mňa.
M: Tak co chceš k snídani Kláry?
K: Asi palacinky, čo ty?
M: Asi taky, ale nejdřív...
Po tychto slovech ma začal bozkávať a ja som sa k nemu pridala.Pohled Matyho
Nechtěl sem se s ní vyspat, to ne, jen sem jí chtěl cítit. Opřel sem jí na okraj vany a líbali jsme se dál. Potom jsme se odtáhli a Klára šla připravit ty palačinky.
Pohled Klarisy
Keď sme sa prestali bozkávať, išla som pripraviť palacinky. Samozrejme, že Matymu chutili, eště aby nie. Potom sme sa prezliekli. Ja v kupelni a Maty v pokoji. Išli sme sa prejsť a v vzdialenejšom rohu parku, kde nikto nebol sme si sadli na lavičku a rozprávali sme sa. Potom som zbadala niekoho sediet pod stromom. Maty sa išiel pozrieť a keď mi naznačil, že mám ísť za ním, tak som sa zodvihla a išla som. Pod stromom sedel Samuel. Ležal tam s rozcuchanými vlasmi, s červeným obličejom a s potrhaným oblečením. Naznačila som Matymu, že sa mu niečo stalo a opatrně som si ku Samovi sadla. Pohladila som ho po vlasoch a on pomalu otvoril oči. Iba vykoktal: "K..K.. Klára? M.. Maty?"
K: Samo čo sa stalo?
S: Moja priatelka
M: Co ti udělala kámo?
S: (pomalu sa posadil a zakašlal) Išli sme tu do parku a normálně sme sa spolu bavili keď v tom ona mi podala vodu a...Pokračování příště.......
-Vaše Viky
ČTEŠ
Maty s láskou k ní-SMTV fanfikce (OPRAVENO)
FanfictionMaty už delší dobu miluje Klarisu a Klarisa miluje Matyho. Začnou spolu chodit? A jak bude reagovat Moon? Pro odpovědi čtěte tuto fanfikci.