Κεφάλαιο εικοσιτέσσερα⏳

85 9 2
                                    

«Γιέ μου έλα με το μέρος μου και σου υπόσχομαι δε θα είσαι ποτέ ξανά κυνηγημένος» -Ελίς Μπλάκ

                                     ~ • ~

Οπτική Τρίσταν

Ούρλιαξα δυνατά καθώς ο Ρικ τράβηξε την σκανδάλη, και το σώμα της Κάθριν έπεσε άψυχο στα μαρμάρινα πλακάκια του κάστρου. Όλα γύρω μου έμοιαζαν να παγώνουν, οι άνθρωποι, ο χρόνος, οι φωνές, όλα. Ήταν λες και κινούμασταν με αργούς ρυθμούς. Μη ελέγχοντας τις κινήσεις μου, βρήκα τον εαυτό μου να πέφτει πάνω στο Ρικ και να του αρπάζει το όπλο μέσα από τα χέρια. Το αίμα έρεε ακατάπαυστα στα σώματα τους, καθώς εξέπνευσαν και την τελευταία τους πνοή. Όλο αυτό μου ήταν εξαιρετικά δύσκολο, προσπάθησα να σκεφτώ μια εναλλακτική λύση για να μην φτάσουμε σε σημείο να βάψουμε τα χέρια μας με το αίμα των ανθρώπων μας. Ωστόσο δεν πρόλαβα να σκεφτώ κάτι εγκαίρως. Προτού προλάβω να προτείνω το οτιδήποτε, ο Ρικ είχε ήδη πάρει το όπλο στα χέρια του.

Έμεινα να παρατηρώ το μεταλλικό αντικείμενο με απέχθεια στα χέρια μου. Το σκηνικό από πριν επαναλαμβάνονταν στο μυαλό μου, γεμίζοντας με, με θυμό και τύψεις. Σήκωσα το χέρι μου ψηλά και με ότι δύναμη είχα το πέταξα στην άκρη του διαδρόμου. Ένας δυνατός γδούπος εισακούστηκε και στην συνέχεια συνοδεύτηκε από τον ήχο των βημάτων κάποιου. Έβγαλα το ραβδί μου έξω, έτοιμος να επιτεθώ σε όποιον και αν ερχόταν αλλά υποχώρησα όταν το βλέμμα μου συνάντησε δυο μπλέ γνώριμα. Ο Ντρου βλεφάρισε επανειλλημένα καθώς στάθηκε από μπροστά μου, γεμάτος απορία με την στάση μου. Τότε το βλέμμα του έπεσε στα άψυχα σώματα των παιδιών. Σαστισμένος έπεσε στο πάτωμα, σύρθηκε προς αυτήν και βύθισε τα δάχτυλα του στο αίμα της πληγής της.

«Τι συνέβη εδώ;!!!» Φώναξε

Και εγώ και ο Ρικ πήγαμε ταυτόχρονα να απαντήσουμε, αλλά σταματήσαμε όταν είδαμε πως οι λέξεις έβγαιναν περισσότερο ως τραύλισμα παρά ως κουβέντες.

«Η-ήταν ο-ο μόνος τρόπος, έπρεπε ν-να το κάνουμε αλλιώς ο Ντάνιελ θα ήταν ακόμη ζωντανός» τραύλισα

«Εγώ την πυροβόλησα» είπε ο Ρικ με μια ανεξήγητη ψυχραιμία, γεγονός που έκανε τον Ντρου να εξοργιστεί

«Εσυ το έκανες;;» Ρώτησε με μια δυσπιστία καθώς τον άρπαξε από το γιακά και τον κόλλησε στο τοίχο «Σκότωσες την φίλη μας;;!» Φώναξε με ένα γρύλισμα ενώ πίεσε το λαρύγγι του

«Ντρου έπρεπε να το κάνω» είπε ο Ρικ ενώ πάλευε να αναπνεύσει

«Δεν με ενδιαφέρει!»

Χάβεργκορτ: Η επιστροφήNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ