✓18

153 17 0
                                    

Kapının çalınması ile filmi durdurup kapıyı açtığımda karşımda Yoongi elinde yastığı ve birkaç poşet vardı.

"Hoş-"

"Çekil şuradan be!" Deyip beni kenara itip ezbere bildiği odama çıktı. Ben ise sinirle kapıyı kapatacakken içeriye kendini son anda atan Taehyung etrafa baktı.

"Yukarıya çıktı Taehyung." Dedim gülerek. FBI ajanı gibi davranarak alt kattaki misafir odasına gitti.

E oh valla. Herkes evi benden iyi biliyor! Tam filmi açarken kapının tekrar çalınması ile oflayarak kapıyı açtığımda Jungkook ile Jimin ellerinde bayağı bir poşet vardı.

"Ah! DANBİ öyle bakacağına Alsan!?" Dedi Jimin isyan ederek. Hemen elindeki 3-5 poşeti alıp mutfağa girdiğimde Jimin gerindi.

"Ohhh! Biran ellerim kopacak sandım."

"Kopsa da fark etmez ki Jimin."

"Neden Jungkook?"

"Çünkü ellerin boyun gibi KISA!" diyen Jungkook toz olurken Jimin bana baktı.

"Tek bahanem sensin." Dedi bana bakarak.

"Ne? Ne konuda?"

"Boy,boy konusunda. Senle aramızda 5 cm var." Deyip o da toz olurken sinirle göz devirip salona geçtiğimde herkes kurulmuştu bile.

"Danbi, aldıklarımızı servis etsene canım!" Diyen Jimin ayaklarını masaya uzattı.

"Evdeki gibi mi yap-"

"TAMAM! BEN SANA YARDIM EDERİM!" Taehyung koltuktan fırlayıp yanıma geldiğinde tabaklara abur cuburları doldurduk.

"Hazır yanlız kaldık,sana birşey diyeceğim." Onu ilk defa ciddi görüyordum.

"Tabi? Söyle Taehyung."

"Hani sen bana diyorsun ya. 'Neden sürekli lolipop yiyorsun?'"

"Evet. Taehyung yeme artık şunları!" Dedim gülerek.

"Ama onu bana sen alıştırdın." Dediği şey ile ufak (!) bir şok atlatmıştım.

"Ben mi? Ben?"

"Evet,evet sen. Küçükken Jimin ile konuşmanızı duydum. Birbirinize söz vermiştiniz. Bende sizle beraber kendimle söz vermiştim. Büyüdükçe hiç unutmadım bu sözü,fakat dertlerim büyüdükçe artıyordu. Bende sigara niyetine lolipop yemeye başladım. Yani o gün bu gündür lolipop yiyorum."

"Hm, öncelikle kendine verdiğin sözü tutman beni sevindirdi Taehyung. Ama bu lolipopta senin dişlerini çürütücek ve sen o kare gülüşün ile hiçbir kızı etkileyemeyeceksin. O yüzden,lütfen artık yeme Taehyung." Dediğimde güldü.

"Tamam,sana söz deneyeceğim Danbi-ah! İyi ki varsın." Deyip sarıldığında bende ona karşılık verdim. Akan gözyaşlarımı durdurup onu hafifçe ittim.

"Hadi hadi, şimdi bizi yiyecekler." Dedim gülerek. O da gülüşüme karşılık verdi ve tabaklar ile beraber salona geçtik. Masaya koyduğumuzda Yoongi film açıyordu.

"İşte! Lanetli Miras! Hahh! Güzel bir film bence?"

"HAYIR!"

"HAYIR!"

Taehyung ile aynı anda birbirimize bakıp güldük.

"Ya ama biz izlemek istiyoruz!"

"Ta-maam! O zaman şöyle yapalım. Taehyung ile Danbi ortamızda bizde yanlarına?" Dedi Yoongi dahice.

"Ha o zaman kabul." Dedim. Ve yerimi aldım. Taehyung da yanıma geldiğinde filim başlamıştı. Biz Taehyung ile bütün olmuş tir tir titrerken bir anda ekrana çıkan siyah şey ile çığlık attık. Onlar bu halimize gülerken biz neredeyse ağlayacaktık.

Sonunda (!) 2 saatlik filim bitmiş etrafı topluyorduk.

"Evet arkadaşlar şimdi,ben Yoongi ile,siz de misafir odasına." Dedim

"Ama ben yanlız korkarım." Dedi Taehyung masumca.

"O zaman şöyle yapalım,sen Jungkook ya da Jimin ile uyu." Dedim oflayarak.

"Tamam bana uyar." Dedi Jimin esneyerek.

"O zaman herkese iyi geceler." Dedim esneyerek.

Yoongi ile yukarı çıktığımızda güldüm.

"Bakıyorum da hemen yatağımı benimsemişsin."

"Tabi ki canım! Senin yatağın benim yatağım."

"İyi geceler Yoongi."

"Sana da güzelim."

Tam gözümü kapatacakken aklıma Kai geldi. Ona bu müjdeli haberi vermem lazımdı.

Danbi.p:
Kai iyi geceler.
Rahatız ettiysem kusura bakma.
Numaranı sinirle silmiştim ehehe
Bende Instagram'dan yazayım dedim.
Taehyung lolipop yemeyecek.
[Görüldü 12:08]

Kai.wq1:
Ah, rahatladım.
Sağol Danbi-ah.
İyi ki varsın~
*Numara*
Al bu benim numaram.
[Görüldü 12:09]

Danbi.p:
Ne demek?
Sen de iyi ki varsın^^
İyi geceler Kai-ah~
[Görüldü 12:09]

Kai.wq1:
Sana da iyi geceler Danbi-ah~
Bir ara buluşalım?
Sana yemek ısmarlayacağım.
[Görüldü 12:10]

Danbi.p:
Olur ^~^
Ama şöyle bir ay kadar felan sonra.
Mezuniyet,karne,sınav felan.
Malum öğrenciyiz biz ;)
[Görüldü 12:11]

Kai.wq1:
Ahahahaha
Tamam olur.
Biz de bu sene olacağız ;)
[Görüldü 12:11]

Danbi.p:
İyi geceler ♥️
[Görüldü 12:12]

Kai.wq1:
Sana da iyi geceler ♥️
[Görüldü 12:12]

Artık uyuyabilirdim.

What İs Life?|PJM&KTH&JJK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin