09

1.6K 97 33
                                    

(Yu Jin)

Bugün okula gitmedim. Taehyung'a hasta olduğumu belirttim ama hasta değildim. Sadece Nayeon bu olaylara nasıl bir tepki vereceğinden korkuyordum. Ve tabiiki okulda yine herkesin ağzına ben laf olmuştum.

Taehyung her ne kadar olan biten her şeyi bilmek istese de sırf daha rahat konuşalım diye benim tedavimin olumlu geçmesini ve bitmesini bekliyordu.

Taehyung'un benden hoşlandığının farkındaydım ama ona hemen gidemezdim. Bana yaptığı onca şeyden sonra hiç bir şey olmamış gibi tekrar sevgili olamazdım.

Ama onu seviyordum. Hiç bitmeyen bir aşkla hemde. Bazen konuşmayı sadece Taehyung ile karşılıklı sohbet etmek için istiyordum. Okuldakileri kafaya takmak için oldukça yoruldum.

Fotoğraf ve şiir yarışmasından çekildim diye vicdan azabı duyuyordum fakat yapabilecek bir şeyim yoktu. Sonuçta önceden de korkmuyorum dediğim kişi Tae ve benim kaza geçirmeme neden olmuştu.

...

Okul çıkış saati geldiğinde pencereye dayandım. Taehyung görüş açıma girdiğinde hemen oradan çekilip telefonumu elime aldım.

Tahmin ettiğim gibi eve girdiği gibi mesaj yazdı. Yarım saat sonra için hazır olmamı ,dışarıya gideceğimizi söyledi. Ben ona inat edince seni kucağımda taşırım diye bana tatlı tehditte bulunması aklıma ilk tanıştığımız günü getirdi.

...

Dolabımın karşısına geçip kıyafetlerimle uzun uzun bakıştıktan sonra siyah kısa şortumla siyah askılımı giymeye karar verdim. Aslında her ne kadar bunlar benim normal giyinişim olsa da Taehyung beni ilk defa böyle görecekti.

Yani..kazadan sonra.

Kapının zili çaldığında Taehyung'un geldiğini anlayıp açmaya gittim.

Tabiiki kapıyı açtığım gibi Taehyung ve vücudunun görsel şölenine kapıldım.

Kasları..çok fenaydı. Herkesi baştan çıkartabilirdi.

Taehyung'un da beni izlediğini farkedince başımı yan tarafa doğru çevirip yanaklarımın kızarmasını geçirmeye çalıştım. Kapıdan çıkıp ayakkabılarımı giyeceğim sırada Taehyung farketmese de yutkunduğunu duydum. Her zamanki gibi sessizce güldüm.

Çok isterdim..ben de hoşlandığım kişinin yanında kıkırdayıp onu deli etmeyi.. ama bu olanaksızdı. Yani..belki tedavim bitince.

Asansöre bindiğimizde ikimizde önce sessiz sakin iniyorduk. Sonra Taehyung yüzünü yüzüme doğru yaklaştırdı.

Farkettim de dört yıl boyunca ben çok az uzamışım. Benim boyum 1.68 iken onun boyu 1.80 olmamalıydı.

Ne diyorum ki ben kendi kendime?

Anın heyecanıyla yutkunduğumda Taehyung konuşamaya başladı.

Best Foto~KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin