Arabayı marketin önünde durdurduğumda Yu Jin bana baktı.
"Evde yemek yapmak için malzeme kalmamış."
Aslında bir yandan doğruydu ama bizimkilerin hazırladığı bir özür yemeği olduğunu söylemediğim için bilmiyordu.
Bu önemli ve sürpriz detayı atladım. Çünkü adı üstünde sürpriz.
Birlikte markete girdik . Ben ramen reyonunda dururken Yu Jin çikolataların orda durdu. Eline 5 çikolata 3 pakette cips aldı. Kucağında taşırken yanına koştum ve yiyecekleri kucağından aldım.
Çikolataların mutluluğuyla doluyken ellerini çırptı. Peki hiç mi aklına çok tatlı oluşu ve benim onu öpmemek için zor durduğum gelmiyordu?
Tabiiki dayanamayıp kucağımda paketlere aldırmadan eğilip yanağını öptüm. Yanakları kızarmaya başlayınca sırıtıp kasaya doğru ilerledim.
Yu Jin'in çok gerekli(!) yiyeceklerini kasaya koyduktan sonra sırada beklemesini benim birazdan geleceğimi söyledim. Kafasını sallayınca ben de normal sebze, meyve ve çeşitli sosları bulunan ramenlerin olduğu sepeti alıp kasaya gittim.
Bütün her şeyi ödedikten sonra geri arabaya gittik. Yu Jin'in neden bu kadar abur cubur aldığına dair hiç bir fikrim yoktu ve hâlâ şaşkındım.
"Söylesene neden o kadar abur cubur aldın?"
Sorduğum soruyla kaşlarını çattı. Sanki kötü bir şey dedim. Telefonunu alıp yazdı.
"Sen benim yediklerime mi karışıyorsun? Sanane."
Başını açık pencereye çevirince ağladığını gördüm. Hadi ama ne dedim ki ben şimdi?
Arabadan inip ellerini tuttum. Elini geri çektiğinde trip attığını anlamam uzun sürmedi.
Kadınlar gerçekten değişikler..
...Kendi abur cuburlarını alıp beni beklemeden asansörden inip evine girdiğinde sıkıntılı bir nefes verdim. Neden böyle davranıyordu?
Bende evime girdim ve direkt mutfağa gidip elimdeki poşetlerden aldığım malzemeleri çıkardım ve yerlerine yerleştirdim.
Mutfaktan çıktıktan sonraki durağım odam oldu. Dolabımın önüne geçip simsiyah eşofmanımı ve tişörtümü giydikten sonra Jiminleri aradım.
İlk çalışta da açtı. Şaşırdım mı? Hayır.
Sonuçta Jin yemek yapacaktı ve hepimiz onun yemeklerine bayılıyorduk.Sonra aklıma bizimkilerin niye geleceği geldi. Yu Jin'den özür dilemek için geliyorlardı ama Yu Jin bana dargındı.
Bugün olanları düşününce aklıma sadece bir neden geldi ve kesinlikle oydu.
Regl dönemindeydi ve hormonlar aşırı bozuktu.
Annemden biliyordum bunları. Her regl dönemine girdiğinde babamla markete gider poşet poşet cips çikolata alırdı.
Yüzümde bir sırıtma oldu. Gerçekten bunun için miydi? Bana söylemeye utanınca da ağladı büyük ihtimal.
Anahtarımı aldığım gibi yan dairenin zilini bastım.
Elinde çikolatayla pijamalarını giymiş bir Yu Jin görünce dudaklarım yukarı kıvrıldı. Bu hallerini aşırı seviyordum.
"Bu akşam yemeğine bendesin sevgilim."
Kafasını hayır anlamında sallayınca güldüm. Gülünce de omzuma yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Foto~KTH
Fanfikce"Sende açtığım her bir yarayı tek tek saracağım Park Yu Jin." kth~