"Ne demek öldüler?"
Aldığım haberle yerimde çakılı kaldım. Bu kadar basit miydi yani? Bana hiç bir şey demeden özür bile dilemeden gittiler mi?
"Hangi hastanedesiniz?"
"******* Hastanesindeyiz. Gelin de cenaze işlerini de konuşalım."
"Peki tamam."
"Tae, ne olmuş?"
Meraklı gözlerle bana bakan Yu Jin'e döndüm. Aşırı tatlı görünüyordu şu an.
Kollarımı beline sardığımda o da bekletmeden bana sarıldı. Buna çok ihtiyacım vardı.
Her ne olursa olsun ailem ölmüştü sonuçta.
"Annem ve babam, ölmüşler."
Birbirimize sardığımız kollarımızı çekmeden konuştu.
"Nasıl öldüler? Neredeler?"
Kollarımı ayırıp ellerimi yanaklarına koydum. Kendi isteğiyle çok üzülmese de benim üzülmeme üzülüyordu.
"Niye bu kadar telaşlandın?"
"Ben ailesizliğin ne demek olduğunu biliyorum Taehyung. Senin bunu benim kadar hissetmeni istemiyorum. Ama artık onlar yok. Yani, sen ailesiz kaldın ve-"
Lafını bölüp ben konuştum.
"İnan bana senin üzüldüğün kadar ben üzülmedim. Kendini benim için bu kadar üzme. Hem, onlar bana hiç aile ortamı vermedi ki. Benim ailem sensin."
Gözünden bir kaç damla yaş süzülünce göz yaşının yüzünde çizdiği yola minik öpücükler kondurdum. Bunu çok seviyordu.
Yüzünde gülümseme oluşunca dudağının kenarını öptüm. Elimi de kalbinin üstüne koydum. Benimkinden farksız aşırı hızlı atıyordu. Sanırım azıcık eğlenceye ihtiyacım vardı.
"Ah, çoğu kızın kalbini bu kadar hızlandırmam çok güzel."
"Çoğu kız?"
"Evet. Bak mesela biz şimdi evden çıkalım bütün gözler bana dönecek."
Baş parmağımla kalbini işaret ettim.
"Ve beni gören her kızın kalbi böyle atacak."
"Pislik."
Yüzünde sinirli ifadeyi görünce kahkahalarımı bastıramadım. Şaka olduğunu bilmesine rağmen çok sinirliydi.
"Tamam hadi şakayı falan kenara bırakalım. Senin üstün zaten iyi. Ben de hemen üstümü giyinip geliyorum. Hastaneye gideceğiz."
"Ben gelmiyorum. O kalpleri pır pır atan kızlar gitsin seninle."
"Nasıl ya"
Şaşırmışlığın verdiği ses tonuyla konuştuğumda kendini gülmek için zor tutuyordu.
Aklı sıra benimle oyun oynuyordu. Ama ben hep kazanırdım.
"Canın eğlence istiyor?"
"Onu sana sormalı kızların kalbindeki adam."
"Bak sana aşık olmasaydım bu şeyi severdim fakat ben sadece senin kalbinde olmak istiyorum. Bu yüzden bunu sevmedim. "
"Manyaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Foto~KTH
Fanfiction"Sende açtığım her bir yarayı tek tek saracağım Park Yu Jin." kth~