(1 ay sonra)
Sabah gözlerimi açtığım gibi yanımda uyuyan güzel ve masum bedene baktım. Dün gece yanımda kalması için çok ısrar ettim ve o da kabul etti.
Aslında kabul etmezdi ama bugün yarışmanın sonuçları açıklanacaktı. Seoul genelinde bir yarışma olduğu için buradaki en büyük kültür merkezinde açıklanacaktı sonuçlar.
Yu Jin hâlâ benim hangi fotoğrafla ve nasıl bir şiirle yarışmaya katıldığımı bilmiyordu.
Yarışma sonuçları açıklandıktan sonra birlikte alış veriş merkezine gidip mezuniyet için kıyafet bakacaktık. 1 ay sonra mezuniyet, mezuniyetten 1 hafta sonra da üniversite sınavı vardı.
Yu Jin'in belinden tutup kendime çekeceğim sırada kendi kollarını belime sardı. Bu kız beni hiç yormuyordu.
Yanağına doğru eğilip öptüğümde yavaş yavaş gözleri açıldı.
"Taehyung?"
"Efendim sevgilim."
"Ne yapıyorsun?"
"Seni öpüyorum."
"Yaa, demek öyle."
"Evet."
Karınını gıdıklamaya başladığımda sesli gülmeye başladı. Sesinin bu kadar huzur vereceğini tahmin etmemiştim. Konuşmaya başlamasından bu yana 1 ay geçti. Artık daha rahat konuşabiliyordu. Ama fazla uzun cümleler kurunca yoruluyordu.
"Hadi kalk kahvaltı edelim sonra doğru okula."
"Oradan da yarışmaya."
"Evet küçük Yu Jin."
Gözlerini devirip yataktan kalktı. Lavaboya gidip işlerini hallettikten sonra daha çıkmadan bir çığlık sesi duydum.
Kapıyı tıklatmadan direkt açtığımda Yu Jin yüzüne garip bir şekilde elliyordu.
"Tae bakma çok çirkinim."
"Ne?"
Duyduğum şeyle afallamış gibi oldum. Gerçekten bunun için mi bağırdı?
"Tae sana diyorum! Bakma bana öyle."
"Seviyorsan söyle."
"Yah! Geberteceğim seni. Hem sen nasıl beni bu halimde seviyorsun yaa!"
Dediği şeyle arkamı hızlıca dönüp ona yaklaştım. Ellerimi beline koyup kendime çektim ve yüzlerimizi yakınlaştırdım.
Gözümü dudaklarından ayırmayarak sessizce konuştum."Ben seni konuşmuyorken de seviyordum Yu Jin. Seni dış görünüşün ya da başka bir şey için değil, seni sen olduğun için seviyorum. Hem sen böyle de çok güzelsin."
"Öyle miyim?"
"Hemde çook."
Dudaklarımı tam dudaklarına bastıracakken ellerini göğsüme koydu ve beni itti.
"Hemen olmaz Taehyung efendi, önce benim hazırlanmam lazım. Hem ben ilk öpücüğümü güzel bir anda güzel bir şekilde olmasını istiyorum."
Bir anda bu kadar kelimeyi nasıl söylediğine şaşıp kaldım. Yu Jin bu kadar uzun cümleler kuramıyordu. Peki nasıl şimdi oldu?
"Taetae,unuttuğun bir şey var aşkım. Ben her ne kadar zorlansam da bir kızım. Kızlar, kadınlar konuşmaktan asla bıkmaz ve yorulmaz. Bilmiyor muydun?"
Şok olmuş bir biçimde kafamı iki yana salladım. Kadınlardan gerçekten korkulurdu.
....
Yu Jin hazırlanmak için evine gitmişti. Şimdiye kadar hazır olması gerekiyordu yoksa okula geç kalabilirdik. Okula geç kalmak demek yarışmaya da geç kalmak demekti.
Aynada son kez kendime baktım. Bu sefer alnımı açık bıraktım kahküllerimi iki yana atıp havalandırdım. Üzerimde siyah bir tişört ve altımda da yine siyah bir pantolon vardı. Fazla sadeydi ama aynı zaman da da şık görünüyordum.
...
"Sen beni bugün katil yapacaksın!"
"Sende beni!"
Yolun ortasında ettiğimiz kavga yüzünden insanlar dönüp bize bakıyordu. Beni kızlarına almayı planlayan teyzeler büyük hüsrana uğruyor, bazıları da bizim deli olduğumuzu düşünüyordu.
Yu Jin yüzünden katil olma sebebime gelirsek de sevgilim bacaklarını ortaya çıkaran kısa kot şort giymiş, üzerine de omuzları tüllü olan beyaz tişört giymişti. Tamam, çok güzeldi ama insanların dönüp bakma düşüncesi beni deli ediyordu.
"Yu Jin, artık konuştuğunu okuldakilere ne zaman açıklamayı düşünüyorsun?"
"Mezuniyet gecesi."
"Bunu konuşacağız. Bugün."
"Peki."
Yu Jin'in konuştuğunu okuldan şu anlık sadece bizimkiler biliyordu. Onlara da Yu Jin sıkı tembih etmişti söylemesinler diye .
Okula el ele girdiğimizde her gün olduğu gibi yine tüm gözler üzerimize düştü. Onlara aldırmadan direkt müdürün odasına girdik.
...
Otobüste oturma düzeni şu şekildeydi.Hoseok-Yoongi
Jimin-Jungkook
Namjoon-(yeni edindiği sevgilisi) Haneul
Seok Jin- (yengem) Mi cha
Ben- (hayatımın anlamı) Yu JinHerkes halinden memnun görünüyordu. Yol boyunca şakalaştık, güldük. Yu Jin eskisi gibi sessiz görünmeye çalıştığı için bize pek katılamıyordu ama yine de onun için de güzel bir yolculuk oluyordu.
Selam. Diğer bölümde yarışma sonuçları açıklanacak. Ama açıklığa kavuşacak tek şey yarışma değil, aklımızdaki sorularda olacak.
Dediğim gibi, final yakın. Öpüyorum hepinizi 😗😗😗
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşk böcüklerim😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Foto~KTH
Fanfiction"Sende açtığım her bir yarayı tek tek saracağım Park Yu Jin." kth~