•Task 2•

569 62 0
                                    

10:00

"Bolti lopásra fel. Vigyázz nehogy lebukj. Hajrá kis tolvaj"
Soha a büdös életemben nem loptam. A lelkiismeretem soha nem engedte,hogy lopjak. Édes istenem nem akarok lopni. De mit is kell lopjak? Valami kis apróságot kéne. Anya tuti nem lenne rám büszke. Bocsánat anya.

-MinJae te mit keresel itt? Nem suliban kéne lenned? És azta de helyes lettél ezzel a hajjal. Miért festetted át?-ráz fel gondolataimból egy ismerős hang.

-Szia Seo. Öhm tudod kellett már valami új(?) És te hogy hogy erre?-kérdezem kissé zavartan,mire elmosolyodik.

-A boltba megyek. Elfelejtettem reggelit venni elkísérsz?-kérdezi mosolyogva és nekem kapnom kell az alkalmon.

-Persze menjünk.-mosolygok rá a lányra és elindulunk.

10:20

Mikor odaértünk dilemmába esek. Nem akarom megtenni,de nem bukhatom el rögtön a második feladatot. Meg le kéne ráznom Seo-t is,mert ő lenne az első aki beköp. Rendes mi?

-Figyelj csak Seo. Én most itt hagylak mindjárt jövök.-mosolygok a pékáruk előtt álldogáló lányra aki csak int,hogy menjek.

Mivel nem mondták meg hogy mit kell csórni így egy csokira esett a választásom. Szerencse vagy nem,kevés helyen van kamera, így a csokit fogva,keresek egy kamera mentes helyett, körbe nézek,hogy lát-e valaki és mikor tiszta a levegő a kabátom belső zsebébe teszem a csoki szeletet. Azért hogy ne legyek gyanús énis veszek egy két dolgot. Megkeresem a barátnőmet aki még mindig nem döntötte el hogy mit vegyen. Komolyan mit tököl?

10:35

Nagy nehezen sikerült választania így a cuccokal a kasszához megyünk. Seo fizet először, aztán pedig én. A tudat hogy a csoki ott van zsebemben,nyugtalanná tesz,de minden simán megy.

-Akkor később találkozunk.-köszön el Seo, és már megy is vissza az iskolájába.

10:45

"Gratulálunk a feladat teljesítéséhez. Az 500 dollár elküldve. Menj az iskolához, páros feladat következik."
Fasza 15 percem van visszaérni. Gondolom a páros feladathoz a szervezők választanak párokat. Hiába nem szeretem az osztályomat, kivéve pár embert, azért remélem még mindenki jól van.

10:50

"Információk: Eddig mindenki sikeresen teljesítette a feladatait. Gratulálunk. Remélem továbbra is kitartóak lesztek,hisz a játék egyre jobban nehezedik. A következő feladatot 10 perc múlva kapjátok meg. Mindenki az osztályterembe." Gyorsan beérek a suliba,visszafelé mintha gyorsabb lett volna. Besétálok a terembe, és leülök a helyemre. Legalább van időm pihenni egy kicsit.

10:55

"Keresd a párod:  Kim SeonGi. Üljetek le és várjátok együtt az 5 perc múlva érkező feladatot."
Mi???? Neeee a srác akibe 1 éve bele vagyok esve a szoknyapecér SeonGi akit mindenki csak Playboy-nak hív. Mégis milyen páros feladat lesz ez? SeonGi megtalált,hisz pontosan mellettem üldögél úgy 5 másodperce bár én nem nézek rá,olyan zavarban vagyok.

-Jó nagy szarban vagyunk igaz MinJae?-kérdezi csendesen én pedig lassan bólintok. Hogy fogom én kibírni a következő feladatot?

●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad!💙

Deadly game!✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora