13:00
"Információ. Sajnos Song JiWoo nem volt hajlandó teljesíteni a feladatát, miszerint váljon meg gyönyörű hosszú fekete hajától. Sajnos nem a hajától hanem a fejétől búcsúzott el,mert köpni akart egy arra járó járőrnek. Tudjátok aki köp az halott. Aki kíváncsi a videóra és a lány halálára, kattintson a linkre.
www.d*******t@engineer.com
Úgy érezzük idén többen fognak meghalni.
A feladatod: irány a szertár és csald be az alsó középiskolás, első éves Min SuBin-ját és zárd be 30 percre. Egy apró kis információ. A lánynak klausztrofóbiája van. Mindent bele."
E-egy klausztrofóbiás kislányt zárjak be a szertárba? Mivan ha annyira pánikol hogy elájul vagy tudom is én. Kétségbeesetten próbálok valamit kitalálni,de nem megy.
A mellettem álló SeonGi biztatóan megszorítja a vállamat, én pedig kissé megnyugodok. JiWoo halála is rosszul érint mert jóban voltunk,de ezek szerint nem vette komolyan ezt az egészet, ezért meg kellett halnia. Ahogy a fiú arcára nézek, látom hogy ő sem kaphatott valami kellemes feladatot. Leülök a helyemre, és kezembe kapom a telefonomat. Megnyitom az iskolánk online honlapját, és az osztályok között keresgélek,hogy tudjam is kinek kell 30 percig szenvednie miattam. 2 percbe telt mire megtaláltam az osztályát. Felpattanok a helyemről és már rohanok is.13:10
Bekopogok az elsősök termének ajtaján. Kitaláltam idefele mindent, és hazudnék ha azt mondanám,hogy rohadtul nem félek. Ha nem egy klausztrofóbiás lánnyal kéne megtennem azt amit akarok nem lenne ekkora bűntudatom.
Kinyílik a terem ajtaja, én pedig belépek.-Sziasztok. Szeretném elkérni óra végéig Min SuBin-t,mert az osztályfőnököm Seong tanárnő beszélne vele a testnevelés jegyeiről, és a javítási lehetőségekről.-mondom Cheon tanárnő szemeibe,aki bólint jelezvén hogy elengedi a lányt.
-SuBin elmehetsz.-mondja a lánynak aki bólintva feláll. Odasétál mellém, én pedig egyre jobban pánikba esek. Csendesen kivezetem a teremből és elindulok a szertár felé vele. Mielőtt a terembe mentem volna,elkértem a testnevelés tanártól a kulcsokat,ugyanis a szertárt csak kívülről lehet kinyitni.
13:15
-Várd meg itt a tanárt,egy perc és szólok neki. Addig rendezd el a labdákat vagy valami.-hátrálok lassan ki a helyiségből, és mikor a labdák felé fordul gyorsan kimegyek és becsukom az ajtót.
SuBin azonnal az ajtóhoz rohan és elkezd dörömbölni és kiabálni hogy engedjék ki,mert nagyon fél, és nem bírja a bezártságot. Az ajtó mentén lecsúszok a földre és sírni kezdek. Nekem nem lenne rá okom,de miattam bent szenved egy lány,aki nem ért semmit,hogy miért van bezárva.Hogy tehettem ezt? Miért kell ezt tennem?
13:40
SuBin sírva könyörög. A lélegzetvételei iszonyatosan gyorsak. Legszívesebben leugranék a tetőről. Ki az aki jól szórakozik ezen? Még 5 perc és kiengedhetem onnan. Belehalok ebbe a szívszaggató sírásba és könyörgésbe. Csak teljen már le a kibaszott 5 perc. De mint tudjuk az utolsó percek telnek a leglassabban.
13:45
Amint az órám csipog,azonnal felállok a földről és kinyitom az ajtót. Amire nem számítok,hogy SuBin szélsebesen csapódik a mellkasomnak, és keservesen sír tovább, én pedig csak azt hajtogatom,hogy sajnálom. A lány nem kérdezz semmit,csak hagyja hogy felkísérjem a gyengélkedőbe. Ott elmondom hogy magától csapódott be az ajtó, én pedig a mosdóba mentem amíg vártuk a tanárt, aki végül szólt nekem hogy mégse tud ma beszélni vele, ezért mikor visszamentem szólni már zárva volt az ajtó. Mindketten elhitték. Szörnyű érzés hazudni, és becsapni másokat,de jelenleg ez az egyetlen dolog amit tehetek.
13:50
"Gratulálunk 1000 dollár a jutalmad. Ez a 10 perc a tiéd,pihend ki magad"
Basszátok meg. Csak éljem túl a mai napot,valahogyan. Ez a feladat érzelmileg kikészített. Kimegyek az udvarra, és egy padra telepszek. Kegyetlen ez a játék, és ez még csak a kezdett.●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad!🖤
ESTÁS LEYENDO
Deadly game!✓
FanficEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...