A végső támadás gyakorlat #31

168 16 31
                                    

A/N: Kikkel shippelitek Satchit? Többet is írhattok. Bárkit. Olyat is aki foglalt. Kíváncsi vagyok, lássam!:)
- Mint azt már mondtam az 1A osztály mostantól az ideiglenes engedély megszerzésére koncentrál. A hősengedély nagy felelősséggel jár. De a vizsga persze nem lesz könnyű, így aki alkalmatlan az úgy is megbukik. Épp ezért ma mind elő kell rukkoljatok két végső támadással. - mondta Aizawa.

- A végső támadás annyit tesz hogy győzelmet kell aratnotok vele. - magyarázta Ectoplasm sensei.

- Ez annyira egyedi és annyira bevésődik a testetekbe hogy senki nem tud lemásolni. - tete hozzá Cementos.

- A támadásnak önmagatokat kell jelképeznie. - illegette magát Midnight.

- Vegyétek fel a ruháitok és a Gamma edzőteremnél találkozunk. - utasított minket Aizawa sensei, majd a többi tanárral együtt elindult.

Miközben átöltöztünk Tsuyu véletlen fellökött. Mikor felsegített a bal kezemet nyújtottam neki, és mikor vissza akartam húzni rámarkolt.

- Ezek mik, Katsumi-chan? kero~ - nyílt tágra a szeme.

- Semmi fontos. - rántottam el a kezem, de addigra a többieket is elkezdte érdekelni a dolog.

- Csak nem tetoválásod lett Katsumi-chan! - lépett mögém Uraraka.

- Nem. Nem öltöznünk kéne? - léptem arrébb előle. Ekkor éreztem hogy valaki elkapja a kezem és a hátamhoz szorítja.

- Megvagy! - kiáltott föl Hagakure. - De Katsumi-chan! Ezek frissek? - engedett el kikerekedett szemmel.

- Mi történt Satchi? - simította meg a vállam Jiro.

- Semmi. - dörzsöltem meg az alkarom, mivel az irtóra csípett.

- Nem akarsz beszélni róla? - kérdezte szomorúan Mina.

- Nem igazán. - vontam vállat. Ezután mindenki a gondolataiba merülve öltözöt tovább.

A Gammánál már a tanárok vártak ránk.

- A vizsgánál nagyon fontos lesz hogy van-e végső támadásotok. Viszont ezt nem feltétlenül kell a szó szoros értelmében támadásnak venni. Például Iida Reciproja tökéletesen megfelel. - mutatott rá a fiúra Aizawa.

- Elég jó a Recipro hogy végső támadásnak hívjam? Ezzazz! - szorította ökölbe a kezét Iida.

- Ehemm! - nézett rá Aizawa. - Szóval. Itt lesz időtök kifejleszteni ezt. Kezdjünk neki. - lépett félre.

Cementos egy cementrönkökből álló pályát emelt nekünk, Ectoplasm pedig megsokszorozódott. Ezután mindenki odament egy klónhoz, amiket Ectoplasm készített, és gyakorolni kezdett.

- Mit tervezel végső támadásnak? - kérdezte tőlem az Ectoplasm-klón.

- Nem tudom. Eddig nem nagyon volt szükségem rá és nem is foglalkoztatott. De talán a teleportálással csinálhatnék valamit. - gondolkodtam.

- Igen. Neked valóban elég erős képességed van ahhoz hogy ne kelljen egyelőre, de azért jó ha van. - helyeselt a sensei klónja. - Először próbáljuk ki a teleportálást.

- Jó. - bólintottam. Mögételeportáltam, majd késsé változtattam a kezem, és kettévágtam.

- Nem rossz. - mondta a klón amint egybeforrt. - De nem elég eredeti. Ráadásul alapesetben nem ölni akarunk, hanem elfogni.

- Hadd próbáljak valami mást. - álltam fel újra vele szemben. Mögételeportáltam, majd lecsaptam a kalapáccsá változtatott kezemmel.

- Ez már jobb volt, de ez egy sebességfokozósnak egy percig sem árt. - magyarázta. Hatalmas sóhajtás kíséretében újra felálltam vele szemben.

Csak ő egyedül - új idők szele /BNHA ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora