Изкарах целия си гняв на пътя. Карах толкова бързо, че дори не знам как съм жива. Няколко пъти щях да се блъсна, но важното е, че победих и спечелихме състезанието.
Спрях колата и тълпа от хора ме заобиколи. Изобщо не ми беше до това сега. Искам да изравня матрьошката със земята. Слязох от колата и всички започнаха да ме поздравяват. Изведнъж както всички се надвикваха някой свирна и те замълчаха. Към мен се приближи висока мъжка фигура. Беше с черен костюм и слънчеви очила. Защо ми е толкова познат? Мъжът свали очилата и тогава усмивка се появи на лицето ми.
-Марчело?-попитах и той се усмихна.
-Ванеса, каква приятна изненада! Не знаех, че си част от тази мафия.-отвърна той и се прегърнахме.
-Баща ми я ръководи.-казах и той изглеждаше изненадан.
-Ако знаех, че ти е баща нямаше да се обзалагам с него. Сега изгубих много пари.-засмя се той.
-Федерико тук ли е?-попитах и в този момент се появи и той.
-Ванеса!-извика той и ме прегърна.-Колко време мина? Имам чувството, че не съм те виждал цяла вечност.-каза радостно. Федерико е синът на Марчело. На моите години е и с него се разбирахме много добре, когато бях в Италия. Татко разбута тълпата около нас и се приближи. Изглеждаше объркан от това, че се прегръщах с противниците.
-Какво става тук?-попита объркан.
-Кларк, защо не каза, че дъщеря ти е Ванеса? Тя беше част от нашата мафия преди време и много добре знам как се състезава. Нямаше да се обзалагам за толкова много пари.-отговори Марчело.
-Ами аз не знаех, че тя е била част от вас.-каза татко и ме погледна. Аз му се усмихнах невинно и останалите от отбора се появиха.
-Е, вие победихте така, че изглежда трябва да ви дам чека с 800 000 долара.-обади се Марчело и извика един от бодигардовете си. Той бръкна в джоба и изкара бял плик, който го подаде на татко. Татко отвори плика и погледна парите, след което се усмихна и подаде ръка, за да се здрависа с Марчело.
-Хубаво е да се водят облози с теб, Марчело!-каза татко.
-Същото важи и за теб, Джон. Рядко попадам на сериозни мафии като вашата. Ще се радвам ако излезем довечера на някой клуб. Да отпразнуваме победата ви, както и да си поговорим за някои неща.-предложи Марчело.
-Оо, непременно трябва да се позабавляваме. С Ванеса имаме да си говорим за много неща.-добави Федерико.
-Вие познавате ли се?-обади се Гилински и се обърнах към него.
-Да.-отговорих просто и той щеше да каже още нещо, но не му дадох възможност.-Ще излезем довечера, имаме нужда да разпуснем малко.-казах и те кимнаха.
-Е, тогава ще се видим довечера. Ще ви изпратя часа и адреса на мястото по-късно.-отвърна Марчело и тръгнаха.
Обърнах се към останалите и погледнах към Алекса. Направих няколко крачки напред към нея и присвих очи. Хванах я за ръката и я стиснах.
-Няма да ти се размине, запомни го! Не знам какво замисляш, Путин, но ще разбера и тогава ще искаш да не си се заяждала с нас. С мен!-изсъсках в лицето ѝ и пуснах ръката ѝ.
-Ванеса, всичко наред ли е?-попита татко и аз го погледнах.
-За сега нищо не може да се каже!-отговорих и се качих в колата си. Запалих и потеглих към вкъщи.
Гледна точка на Гилински
Всички се прибрахме, за да се приготвим за довечера. Не знам какво ѝ стана на Ванеса, че се държа така с Алекса. За Бруклин разбирам, но нея никога не съм я виждал толкова ядосана. Всички се държат ужасно с Алекса.
-Няма да ходим довечера никъде, нали?-попита Алекса и аз я погледнах странно.
-Защо?-отвърнах на въпроса ѝ с въпрос.
-Защоти лицето ми е посинено от психичноболните мафиотки. Тялото ми е в рани и мисля, че това е достатъчно, за да не излизаме!-отговори изнервено тя и аз въздишах.
-Трябва да отида, все пак съм дясната ръка на Джон.-казах и тя повдигна вежда.
-Или просто искаш да следиш Ванеса дали ще се зарибява с онзи италианец?-попита тя. И какво ако искам това?
-Ванеса няма нищо общо! Трябва да съм до Джон.-отвърнах и тя извъртя очи.
-Добре, но ще ходиш сам!-скръсти ръце и аз кимнах.
-Окей!-отговорих и отидох в банята, за да си взема душ.
ESTÁS LEYENDO
He is the devil 2
FanficПродължението на He is the devil! След като Ванеса изчезва, мафията се разпада. Гилински тръгва да я търси, но без успех. Тейлър заминава, защото не може да гледа Елизабет с Ливай, а Бруклин решава да отиде в Русия. Единствено Теса, Ноа и Джонсън ос...