Birkaç ay öncesine kadar çok mutlu olan ama şimdi hayatının en kötü günlerini geçiren bir kız. Çok sevdiği anne ve babasının ayrılmasından sonra eski neşeli hallerini kaybeden ve bir daha mutlu olamayacağını zanneden bir kızın, Yıldız 'ın hikayesi. Kim tahmin edebilir ki son zamanlarda eski neşesini kaybetmiş bir kızın bir gün arkadaşlarıyla birlikte gittiği korku evinde mahsur kalacağını ve oradan kurtulmaya çalışırken hayatının aşkını bulacağını.
18 yaşında genç ve güzel bir kız. Birden yaşadığı onca olay yüzünden hayatı değişti ve şimdi bir intikam oyununun piyonu oldu. Peki bunlar başına niye geldi. Her şey hatta bütün hayatı birkaç ayda nasıl bu hale geldi?
Bu Yıldız ve Deniz'in aşkının , Yıldız' ın yeni hayatının ,şahane bir dostluğun ve bir intikamın hikayesi. Bu her şeyin yeniden başlamasının, ve yeni hayatların hikayesi.
Sırlar ve geçmişte yapılan büyük hatalarla, muhteşem bir aşkla ve süper arkadaşlıkla geliyoruz . Hazırsanız DENİZ YILDIZI geliyor...
-----
Herkese merhaba. Şuan ne diyebilirim bilmiyorum ilk defa bir hikaye yayınlıyorum daha doğrusu yayınlıyoruz . Evet yanlış okumadınız yayınlıyoruz. Bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve güzel olması için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda herhangi bir tecrübemiz yok . Ama elimizden gelenin en iyisini yapıp size harika bir hikaye çıkaracağız. Ben Feyza arkadaşım Yağmur ile birlikte daha dün bir hikaye yazmaya karar verdik ve hemen çok güzel bir hikaye kurguladık. Ve bir baktık ki ikimizinde kafasındakiler harika bir hikayeye dönüştü ve hemen yazmaya karar verdik.Ve şimdi burada bu satırları yazıyorum. Her şey çok hızlı gelişti ve bir gecede giriş bölümü hazırladık.
Ayrıca sizde biliyorsunuz ki şuan virüs nedeniyle herkes evinde ve birbirinden uzak bizde bu hikayeyi birbirimizden uzak ve defalarca deneyerek yazmak zorundayız. İkimizinde ilk hikayesi sizden şimdiden olabilecek tüm hatalarımız için özür dilerim. Çünkü Wattpad ile ilgilide hikayeyi yazmak ile ilgilide bilmediğimiz şeyler var ve hatalarımız olabilir. Böyle durumlarda bize söylerseniz bir daha olmaması için çabalarız. Umarım hikayeyi beğenirsiniz. Ama lütfen düşüncelerinizi belirtin ve bizde onları dikkate alarak yazalım ve güzel bir hikaye olsun. Tekrar söylüyorum bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve bir araya gelemediğimiz için bu oldukça zor. İkimizinde fikirlerimizi konuşup olayı belirleyip birer örnek metin hazırlayıp onları birleştirip yeniden yazıyor ve size öyle yazıyoruz ki hikaye bölük bölük anlamsız olmasın .
Umarım beğenirsiniz . Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ YILDIZI
Teen FictionBirkaç ay öncesine kadar çok mutlu olan ama şimdi hayatının en kötü günlerini geçiren bir kız. Çok sevdiği anne ve babasının ayrılmasından sonra eski neşeli hallerini kaybeden ve bir daha mutlu olamayacağını zanneden bir kızın, Yıldız'ın hikayesi. K...