2.BÖLÜM: BİRBİRİMİZE GÜVENMELİYİZ

287 77 67
                                    

İyi okumalar dileriz:))

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin kankiler ❤️

2. Bölüm :Birbirimize Güvenmeliyiz

 Bir iki dakika sonra sis yok oldu. Ve herkes endişe içinde arkadaşlarının yanına geçti, kısa bir sessizlik oluştu . Anlaşılan herkes neler olduğunu kavramaya çalışıyordu . Gerçekten de neler oluyordu böyle. Bizi buraya kilitleyen ve bu konuşmayı yapan da kimdi? Kim bizi ve şu daha tanımadığımız çocukları korkutmaya çalışıyordu? Kimin ne zoru olabilirdi ki? Acaba şu çocuklarla bir ilgisi olabilir mi? Tamam Yıldız şimdi kiminle ilgisi olduğundan önce neler olduğunu iyice öğrenmek gerekiyor. Ah ne oluyor böyle bir şaka olabilir mi? Belki biri arkadaşına şaka yapmaya çalışıyordur. Bu kadar zaman üzerine biraz eğlenmek için zorla da olsa bir yere çıktım şu başıma gelene bak. Uzun bir sürenin ardından işte sessizlik bozuldu. Ve bu sessizliği bozan her zamanki gibi Ayperi oldu.

  "Neler oluyor böyle ? Birileri şaka filan mı yapıyor? Tamam korktuk hadi açın şu kapıyı." Dedi ve etrafına bakındı hiç bir şey olmayınca cebinden telefonunu çıkardı ve devam etti. "Tamam bu şaka ise de hiç hoş değil ben polisi arayacağım." Dedi ve telefonu açtı ama telefonu kulağına koyması ile indirmesi hiç uzun sürmedi ve bize dönüp "Ah olamaz telefon çekmiyor. Burak sende bir dene" dedi ve hemen sonra Burak da denedi ama asık bir yüzle bize döndü.

"Benimki de çekmiyor bu ne boktan bir iş böyle ya." Dedi ve ben devam ettim. 

 "Kim neden böyle bir şey yapsın ki? Neler oluyor? Ne yapacağız şimdi?" dedim ve Burak'a döndüm

"Bilmiyorum." Dedi ve biraz ötedeki üçlü gruba doğru yöneldi e tabi bizde peşinden gittik yalnız kalamazdık. Sonra Burak konuşmaya başladı.

  "Merhaba sizin bu durumla ilgili bir bilginiz var mı?" dedi ama üçü de başını sağa sola doğru salladı tam o sırada bir ses duyuldu , o adamın sesi.

"Evet gençler merhaba keyifler nasıl?" dedi o ses. Çok alaycı konuşuyordu. Onun sesinin hemen ardından tanımadığım çocuklardan biri konuşmaya başladı.

  "Çok iyi ya birazdan kahve içeceğiz sonra da fal bakmayı düşünüyoruz sende gel istersen falından ölüm tarihine bakarız bence çok yakın da..." dedi ve ardından kız konuştu.

"Ne istiyorsun sen bizden" dedi ve o ses yeniden duyuldu.

"Çok bir şey değil sadece sizi bir süre bazı sebeplerden dolayı burada misafir edeceğim. Ve birkaç ufak şey yapacaksınız o kadar kısacası bir süre acı çekip gidersiniz diye düşünmüştüm , belki. Hahahaha. Hadi siz biraz kaynaşın bu arada kahve daveti için teşekkürler ama sizi rahatsız etmeyeceğim eğlencenize bakın gençler." Dedi ve ardından Burak;

"Ben seni yumruklarla kaynaştıracağım it herif. Bide belki diyor orospu çocuğu." dedi ve adam söze girdi.

"Çok ayıp Burak bak arkadaşlarının yanında hiç oluyor mu? Hadi iyi eğlenceler" dedi ve ses kesildi . Ne kadar küfür edilse de daha bir şey söylemedi o pislik ve karşı taraftan bir çocuk konuşmaya başladı;

· "Anlaşılan birine ya da birilerine acı çektirmek istiyor." Dedi ve bir ses daha duyuldu diğer çocuk konuştu bu defa

"Ama kime? Sizin herhangi bir düşmanınız var mı?" dedi bize bakarak ve üçümüz de aynı anda hayır anlamında başımızı salladık sonra aynı soruyu sorduk ama aynı cevabı aldık. Daha sonra söze onların yanındaki kız girdi.

"Tamam anlaşılan bu böyle olmayacak. O pislik dedi diye değil ama gerçekten tanışmak gerekiyor böyle siz biz olmaz diye düşünüyorum kimin kime ne dediği belli değil" dedi ve Ayperi söze girdi

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin