3.BÖLÜM : EN ÜZÜCÜ ANILAR

236 65 46
                                    

Umuyoruz ki beğenirsiniz. Bu sefer yukarıya bir şarkı koymak istedik. Bence çok hoş bir şarkı. :) 

İyi okumalar:)

3.BÖLÜM : EN ÜZÜCÜ ANILAR

  Birbirimize güvenmeliyiz. Ne kadar da basit bir söz değil mi ?Evet artık birbirimizi tanıyoruz ve yapmamız gereken en önemli şey de buradan kurtulabilmek için onun dediklerini yapmak,birbirimize güvenmek birimizin belki hepinizin hayatını kurtarmak için takım halinde çalışmamız gerekiyordu. Buradan kurtulmanın bir yolu vardı ama bu yolu birlikte bulmamız gerekiyordu Biz Ve onlar hep birlikte. Bir insanın hayatı ve hataları yüzünden belki buradaki 6 kişinin hayatına bir şey olabilirdi Peki ama kimin neden Aklımda bir sürü soru vardı ama bunları cevaplandırmak için Belki de birinin hayatı sonlanacaktı kim bilir belki de buradaki herkesin hayatında değişiklikler olacaktı . Kendi kendime düşünmeye devam ediyordum ki Ayperi'nin sorusuyla düşüncelerimin arasından ayrıldım.

" Yine ne düşünüyorsun?''

" Tam olarak ne düşündüğümü bende bilmiyorum Ayperi ya da ne yapmam gerektiğini "bu sefer de Burak katıldı bize." hemen yığılmışsınız güçlü olun söz veriyorum sizi buradan çıkaracağım"

  Herkes kendi arkadaşlarının yanında oturmuş düşünürken o pis adamın sesi yine duyuldu "Nasılsınız çocuklar Burak bakıyorum da hala pes etmemişsin. Biliyorum çocuklar herkesin aklında aynı soru var size ne yapacağım ya da sizi nereden tanıyorum merak etmeyin yakında öğreneceksiniz ama önce sizinle bir oyun oynayalım mı ne dersiniz merak etmeyin çok kolay bir oyun ben size birkaç soru soracağım sizde doğru bir şekilde bunları cevaplayacaksınız,yalan söyleyen olursa aranızdan birine elveda diyeceksiniz" adamın durmasıyla tanıştığımız çocuklardan deniz söze girdi.

"Ne saçmalıyorsun sen ya? Ne vedası" adam

"Merak etme sert çocuk yanlış yapmadığınız sürece kimse zarar görmeyecek. Hadi başlayalım ne dersiniz herkes masaya geçsin ve yerini alsın" o pis adamın demesiyle herkes kalktı ve masya oturdu ardından adam konuşmaya başladı-bu arada adam diyorum ama acaba kaç yaşındadır bu pislik-

" Evet Yıldız Yılmaz seninle başlayalım hayatının en üzücü anını anlat" birincisi adımı belki duymuştur ama soyadımı nereden biliyor bu adam , ikincisi en üzücü anım mı ?

" Evet yıldız seni dinliyoruz hadisene" bunu demesiyle gözlerim Burak ve Ayperi'nin arasında gidip durdu ve o adam ben bir şey demeden konuşmaya başladı

"Hadi ama yıldız konuşsana onlara hayatının en üzücü anını anlat" derin bir nefes aldım tamam onlara annem ve babamın boşandığını söylemem yeterli olurdu herhalde öyle değil mi sonuçta ben buna da üzülüyordum

"Annem ve babamın boşanması" dedim ve adam tekrar konuştu

" Emin misin daha fazla ayrıntı yok mu ?" daha fazla ne anlatabilirdim ki ?

" Daha fazla ne anlatabilirim ki annem ve babam boşandı ve ben en çok buna üzülüyorum" dememle odayı sis kapladı ve o adamın sesi duyuldu "çok ayıp yıldız doğruları anlatman gerekiyordu şimdi aranızdan birine görüşürüz deyin" demesiyle odayı sis kapladı ve kendimi yerde buldum...

Uyandığımda başım çok ağrıyordu ne olmuştu bana en son oyun oynuyorduk sonra olamaz!

"Ayperi! Burak! Neredesiniz" dememle Burak ve Ayperi yanıma geldi. "Bir şeyiniz var mı kızlar?" ikimizde Ayperi ile başımızı olumsuz anlamında salladık sonra diğer guruba bakmamızla ben kendimi duvara yapıştırılmış bir şekilde buldum.

"Senin yüzünden neden doğruları söyleme din senin yüzünden. Söylesen ne olurdu ha.Allah kahretsin" etrafıma baktığım anda neden bu kadar sinirli olduğunu anladım. Arkadaşı yoktu. Buket yoktu! Kendimi tutamayıp birden ağlamaya başladım ve deniz birden geri çekilip;

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin