4.BÖLÜM: İŞTE O KİŞİ

206 66 38
                                    

Sizi şaşırtmaya geldikkk!!!! :d

Şarkıyı bölümün adına benziyor diye öylesine koydum ama manalı bi şarkı. 'Bundan böyle herkes tam ederi kadar ' haydeee ;)

Sürpppriz!!! Aslında 20 oy gelirse yeni bölüm gelecekti ama bu gün hikaye toplam 100 oyu geçti bizde size bunun şerefine bir sürpriz yapmak istedik. Şaşırdınız dimi. Umarız beğenirsiniz bu bölümü :)

İyi okumalar:))

 4.BÖLÜM: İŞTE O KİŞİ

  Bazen size çok üzücü gelen şeyler başkalarına normal gelebilir. Annem ve babam boşandı dedim kahroldum , çok üzüldüm. Ama bazı insanların yaşadığı berbat şeyler benim yaşadığımın kat kat daha fazlası. Bunu bugün Deniz pişmanlığını anlatırken anladım. Bazılarının yaşadıklarına göre benim yaşadığım gayet basit kalır. Çünkü aldatılan ben değilim annem, aldatan ben değilim babam ,boşanan ben değilim onlar. Benim bu durumdaki yerim sadece boşanan ebeveyinlerin çocukları olmam. Tamam buna üzülebilirim ama gerçekten bundan daha ağır üzülecek şeyler var. İnsanı daha da üzen şeyler var...

"Evet Yıldız boşandılar çünkü. Devam etmeyecek misin? Neden boşandılar?" Adamın sorusu ile düşüncelerden daldım. Bu sefer gerçekten de anlatacaktım çünkü başka çarem kalmamıştı.

" Boşandılar çünkü babam annemi yıllar önce aldatmış. Hem de ben daha çok çok küçük bir bebekken . Ayrıca .." dedim ve yutkundum. Sonra devam ettim. "Ayrıca neredeyse benim yaşımda başka bir çocuğu daha varmış. Annem bunu duyunca babamdan hemen boşandı ve inanın başka bir şey bilmiyorum neden boşandıklarını sorduğumda bana sadece bunu söyledi annem . Başka bir şey söylemediler. Birde babam onları bırakıp kaçmış bunu biliyorum. Konuşurlarken duydum ama inanın başka hiçbir şey bilmiyorum." Dedim ve kendimi tutamayıp birden hıçkırarak ağlamaya başladım o sırada Ayperi yanıma geldi ve beni sakinleştirmeye çalıştı. Başımı kaldırdığımda bana üzgün ve şaşkın bir şekilde bakıyorlardı. Sonra adam konuşmaya başladı.

"Aferin Yıldız doğruları söylemen çok iyi Buket'i kurtardın uyandığınızda Buket yanınızda olacak merak etmeyin." Dedi ve birden her zaman olduğu gibi odayı sis kapladı. Bu adam hep böyle mi yapacaktı .

Bir süre sonra uyandığımda Burak ve Ayperi ' yi başımda gördüm ve hemen doğruldum. Sonra karşıya doğru baktığımda Deniz ve Emir'in Buket ile bir şeyler konuştuğunu gördüm . Evet Buket kurtulmuştu. Bu iyi bir haberdi. Hem de çok iyi bir haber. Hemen Burak' a döndüm ve;

" Burak , Buket ile konuştunuz mu ? Ne olmuş ? Nereye götürmüş o adam?" dedim ve Burak anında cevap verdi.

"Sakin ol Yıldız. Buket ile konuşuldu ama hiçbir şey bilmiyor. Bizim gibi bayılmış ve uyandığında karanlık küçük bir odanın içindeymiş. Hiçbir şey yokmuş ve yine o adam sadece ' Arkadaşların seni kurtarmak istiyor. Eğer dediklerimi yaparlarsa kurtulursun' demiş ve bir daha hiç ses gelmemiş sonra da tekrar bayılmış ve uyandığında buradaydı." Dedi olumlu anlamda başımı salladım. Sonra ayağa kalktım ve masanın üstündeki yiyecekleri gördüm. Bizimkilere dönüp .

"Bunlar da ne böyle?" dedim ve Ayperi konuşmaya başladı.

"Bilmiyoruz uyandığımızda buradaydılar." Dedi ve tam o anda o adamın sesi duyuldu.

"Nasılsınız gençler . Acıkmışsınızdır diye düşündüm ve size bir şeyler bıraktım. Açlıktan değil , ölecekseniz acıdan ölmelisiniz hadi siz uslu uslu yemek yiyin sonra yine konuşuruz" dedi ve ses kesildi. Burak ve Ayperi ye baktım ve Burak oburunun masaya yöneldiğini gördüm masada atıştırmalıklar vardı. Hemen yanına doğru yöneldim ki benden önce davranıp Deniz'in onu durdurduğunu gördüm.

"Bence ne olur ne olmaz yememeliyiz" dedi . ardından ben ekledim

"Evet bence de Burak biraz daha dayanamaz mıyız?" dedim ve birden karnımın guruldadığını hissettim. Bu nasıl bir saçmalık böyle , yemek yemeyelim derken karnım gurulduyor of.

" Aaa ama yok artık adam kendi ağzıyla söyledi açlıktan ÖLEMEZSİNİZ diye yeter bi sakin olun" dedi ve Ayperi konuşmaya başladı

"Bırakın yesin Burak da ona bir şey olmazsa bizde yeriz." Dedi ve küçük bir kıkırdama oldu. Biz Ayperi' nin dediği ile ilgilenirken bir anda Burak'ın yok olduğunu fark ettim kafamı çevirdiğimde Burak' masanın başında tıkınırken buldum. Ah bu çocuk hiç doymayacak mı ? Bu durumda bile midesinin dersinde!

" Burak sen ne kadar AÇ bir insansın bu durumda bile dedin yemek mi ? Anca tıkın zaten" dedim ve Burak hiç altta kalır mı hemen cevap verdi.

" Ne var kızım ya acıktım olamaz mı? Hem çantalarımız da yok ki ne güzel sizin evden çıkarken kalan poğaça ve simitleri almıştım onları da yiyemedim. Bari onları verseydi ya böyle korkarak yemezdim" dedi ufak bir kahkaha koptu. İnanamıyorum ya korkarak yiyormuş hiçte öyle gözükmüyor.

" Ah Burak ne korkması bildiğin her zamanki gibi ayı gibi tıkınıyorsun işte. Valla belki bu durumda iştahın biraz kapanır dedim ama nerede Burak her durumda aynı Burak , obursun oğlum obur." Ayperi' nin bu sözlerini duyan Burak hemen cevabı yapıştırdı tabii.

"Sen sus kız sen insanları özellikle de beni en son eleştirecek insansın. Sen hiç çöpçatanlıktan erkek avcılığından vazgeçiyon mu ? dedi ve birden onların atışması o adamın sesiyle son buldu.

"Evet gençler şimdi sizinle bir şeyler anlatacağım bakalım bazı şeyleri öğrenince birbirinize karşı tutumunuz nasıl olacak. Bunu bir sınav olarak düşünün . İşte şimdi neden burada olduğunuzun 2 nedeninden birini öğrenme vakti" dedi ve o an herkes birbirine baktı . Anladığım kadarıyla bizi birbirimize düşman yapmak istiyor. Baksanıza birbirimize nasıl davranacağımızı merak ediyor. Hadi söyle artık neden buradayız söyle. Ve konuşmaya devam etti.

" Buradasınız çünkü.... Burada birinizin hayatındaki bir insan yüzünden olduğunuzu söylemiştim. İşte o kişi .....

Veee tam o adamın kim olduğunu öğrenecektiniz ve biz buna engel olduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Veee tam o adamın kim olduğunu öğrenecektiniz ve biz buna engel olduk. :)

Biraz meraklanın canım. Acaba kim bu adam? Ve bu iki neden ne ? ? ?

Bu defa sizi şaşırtmak ve sürpriz yapmak istedik 100 oyun şerefine.  Aslında 100 oy çok az amaaa olsun bakalım. Ayrıca bu defa yeni bölüm 20 oy gelmeden gelmeyecek. Sizi aşırı heyecanlı bir yerde bıraktık. 20 oy gelsin de yeni bölüm atalım :)

Bu arada kendimi övmek gibi olmasın ama sürpriz fikri benden çıktı kankilerr. Şimdiden rica ederim jahjshdjga. Tabii yağmur da çok sevindi ve hemen kabul etti :) 

Ama bu defa gerçekten de 20 oyu bekleyeceğiz merak edenler oylasın.

Şimdi birkaç soru;)

1) Sizce bu adam kim ?

2) Sizce o 2 neden ne ?

3) Sizce kimin yüzünden orada olduklarını öğrenince aralarında sorun çıkacak mı? yani adamın istediği olacak mı?

4) Bölümü nasıl buldunuz? Sürprizimizi beğendiniz mi ?

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın ama önceki bölümde çok uzundu bence problem olmaz :)

OKUDUYSAN OYLA LÜTFEN !!!

(  Lütfen bizi önerin ki oylar ve okumalar artsın. PLEASE ;)   ) 

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin