Herkese merhabaaa çok beklediğiniz yeni bölüm sonunda geldii!! Dün gece daha çok beklememeniz için oturduk yazdık. Umarım beğenirsiniz :)
Şarkıyı dinlemeyi unutmayın ben birkaç gündür taktım buna. Çaktırmayın şarkıyı Yağmura sormadım bu sefer ama beğenir o da canım sjjsjajsj.
7.BÖLÜM: YENİ OKUL YENİ HAYAT
Belki berbat şeyler yaşayacağız ama bu yeni hayata başlamak zorundayız...
* Bir Hafta Sonra*
Okorkunç yerden kurtulalı bir hafta oldu. Diğerleriyle adam akıllı konuşamadık. Ailelerimize de sadece birinin bizi oraya kapattığını ve yakalandığını söyledik. Suçu başkası üstlenmişti zaten ve bizde aileleri korumak için sadece bu kadar söylemeye karar verdik. Ama olanları anlatmadan önce annem öyle bir gürledi ki. Önce beni sonra da Burak'ları terlik ile çok fena benzetti. Gerçekleri öğrenince de bizi oraya kapatanlara beddua etmeye başladı . Ayrıca ne kadar saklamaya çalışsam da Canan sultandan kaçar mı hiç? tabi ki hayır hemen gördü kolumu bende ona oradan hızlıca çıkarken keskin bir yere sürttüğümü falan söyledim. Ama dikkatsizim diye yine azar işittim. Annem çok farklı çok ben kime çektim acaba gerçi birkaç ay önce bende böyle deli doluydum da neyse...
İşte şimdi de sabahın köründe en sevdiğim aktivitelerden biri olan uykuyu bırakıp yeni okulum için hazırlanıyorum. Evet yeni okul annelerimiz ne olur ne olmaz diye okul değiştirmemizi söyledi. Burak, Ayperi ve ben bugün yeni okula gideceğiz. Aslında güvenliğimiz için iyi oldu ama eski okula da alışmıştım. Neyse kader. Okul formalarını giydim ve aynaya baktım. Etek şort etekti ama çok kısa ya. Eski okulda pantolon vardı. Etek sevmem, severim ama az giyerim ve okulda ne bileyim ya güzel olmaz ki. Ardından saçlarımı topladım. Aynanın karşısına geçip uykusuzluk yüzünden oluşan izleri kapatıcı ile kapattım sonra rimel ve dudak nemlendiricisi de sürdüm . Annem kahvaltı hazırladı ama ben etmeyeceğimi söyledim çok ısrar etmedi. Normalde ağzıma tıkardı ama bugün ilk gün diye bir şey demedi herhalde. Ben son hazırlıklarımı yaparken telefonuma bildirim geldi.
*Üç İdiot adlı WHATSAPP Grubundan Mesaj
Oburxim = Kızlar hazır mısınız?
Oburxim = Hey kızlar ?
Oburxim = Olum baksanıza lan!
Suç Ortağım = Ne be ne !!! Hazır sayılırım neredesin ?
Oburxim = Şimdi senin evin önündeyim Ayperi.
Suç Ortağım = Tamam 5 dk bekle geliyom.
Oburxim = OK.
Siz = Ben hazırım gelince yaz çıkayım.
Oburxim = Bak Ayperi Yıldız hazır bile sen anca süslen erkek avcısı. Bu okulda gözüm üstünde kızım öyle sevgili yok, mal mal tiplerle uğraşıyoruz.
Suç Ortağım= SUS BE!!! Bekle geliyom.
Oburxim = Hayatım seni beklemekle geçti. Hadi çabuk.
*Oburxim çevrimdışı.
Suç Ortağım = Off mal.
*Suç Ortağım çevrimdışı.
Mesajlardan çıktım sonra da çantamı alıp anneme de veda edip evden çıktım. Kapının önünde Burak ve Ayperi' yi beklemeye başladım. 10 dk sonra geldiler. Her zamanki gibi kavga ediyorlardı .Ve yine konu Ayperi'nin süslenmek için geç kalmasıydı. Onlar tartışırken bende kulaklığımı takıp camdan dışarıyı seyretmeye başladım kulağıma gelen şarkının sözleri çok güzeldi;
Bilmem hangi rüzgar attı
Nerden esti tuttum
Hangi dalga sayesinde kıyıma kadar vurdun?
Dön nerden geldiysen eğer oraya
Söyleyeceklerini suya yaz
Okunabilir ama bu çok zor bir ihtimal
Dokunabilir kağıt denizi gözler ıslatır
Yenilebilir ama yutulabilir değil
Dibinde yüzenin karşısında
Bu nasıl bir sır?
Sahte parantezler açma sakın (sakın, sakın)
Nokta kadar dürüst olamadın
Ey anam ey yine beni kandırdın
Nefesini tut, son sözlerini de yut (yut lan yut)
Ölümün önüne yürek koyamadın
Gel yine gel, ben seni kandırmam
Burdaysan hep kal benim ol
Bu evde hazır yerin var
Korkarsan yine kal benim ol
İkimiz için yüreğim var
Sanırım bu seni son defa görüşüm
Ağustos sırılsıklam
Eylülü sen nerden bilesin?
...
Kısa süre okula gelmiştik. Okulun kocaman tabelası ile karşılaştım. Baysan koleji. İçeriye girdik ve herkes bize bakmaya başladı. Onları takmadan hemen resepsiyondaki ablaya müdürün odasını sorduk ve oraya gittik. Sonrası biraz hızlı gelişti. Müdürün odasında bazı işlemler yapıldı ve 2. Dersin ortalarına doğru müdür bizi sınıfımıza götürdü. Allahtan aynı sınıftayız. 12-A. Müdür bizi sınıfın önüne getirdi zayıf ve güler yüzlü bir öğretmen çıktı müdür öğretmene bir şeyler söyledi ve biz öğretmen ile birlikte sınıfa girdik. Diğer öğrencilere dönünce arka sıradaki üçlüyü gördüğümde kısa bir şok yaşadım. Bunlar Deniz, Emir ve Buket'ti . Yok artık . Bizimkilere baktım ve Burak 'ın da onları fark ettiğini ve Emir ile selamlaştığını gördüm. Ayperi ise daha fark etmemiş etrafı süzüyordu. Burak onu dürtüp işaret edince gördü ve gülümseyerek el salladı. Mal bu kız ya herkes herkez bize bakıyor şimdi. Öyle el sallamasan olmaz zaten. Beni bu düşüncelerden arındıran öğretmenin sesi oldu.
"Evet çocuklar bunlar yeni arkadaşlarınız senenin kalanını bizimle geçirecekler." Sonra bize döndü ve konuşmaya devam etti. "Hadi kendinizi tanıtın siz." Ahh işte yine tanışma faslı en sevmediğim. Ama ne yapalım yeni okul yeni hayat belki berbat şeyler yaşayacağız ama bu yeni hayata başlamak zorundayız...
************************************************************************
Aşırı aşırı uzun bir bölüm olmasa da güzel oldu bence canlarım. Umarım beğenmişsinizdir ama olaylar buradan sonra başlıyor haberiniz olsun.
Bu arada okumalar ve oylar az olduğu için yakında sınır koymaya başlayacağız bunu da haber vermiş olayım.
Fazla uzatmadan kaçıyorum ben kankiler öpüldünüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ YILDIZI
Teen FictionBirkaç ay öncesine kadar çok mutlu olan ama şimdi hayatının en kötü günlerini geçiren bir kız. Çok sevdiği anne ve babasının ayrılmasından sonra eski neşeli hallerini kaybeden ve bir daha mutlu olamayacağını zanneden bir kızın, Yıldız'ın hikayesi. K...