DUYURU^_^

128 50 28
                                    

YENİ BÖLÜM DEĞİLDİR!!!

Merhaba kankiler. Bugün size ufak bir şeyler söylememiz gerekiyor. Hikayenin bölümleri ile ilgili:)

Arkadaşlar biliyorsunuz ki biz LGS öğrencisiyiz (Malesef ki) ve lgs çok yaklaştı 1 aydan biraz fazla kaldı bu yüzden bizde bir süre için son 2 bölüm yayınlayıp ufak bir ara vereceğiz. Bu hem bizim sınava çalışmamızın yoğunlaşacağı için daha verimli çalışabilmemiz için hemde size yazarken daha sakin kafa ile daha iyi bir şekilde yazabilmek için arkadaşlar. Çünkü aklımız derslerde ve bu şekilde hikaye yazmak zor oluyor. Eğer sınav kaygısı ve stresi olmazsa size daha güzel ve daha akıcı bir hikaye çıkartabiliriz. Açıkçası sınav yoğunluğu ile yazdığımız bölümlere sonradan bakıp keşke şöyle olsaydı burası başka da olabilirdi falan demek istemiyoruz. Daha sonra pişman olmamak için ufak bir ara vereceğiz. Yani sınav yoğunluğundan aklımıza gelmeyen şeyler sonradan gelirse üzülmek istemeyiz.  Ama merak etmeyin bu ara en fazla 1 ay sürer diye tahmin ediyoruz belki daha az. Son 10 veya 15 gün içerisinde yeni bölümler gelir diye tahmin ediyoruz ama ondan sonra sınavı atlatana kadar bölüm yayınlamayacağız.  Size 2 bölüm daha yayınlayacağız. Zaten bölümleri biraz aralıklı atıyorduk bence bir problem olmaz. Ayrıca son zamanlarda okumalar ve oylar çok düştü belki bu kısa arada biraz olsun artar. İnşallah artar çünkü bizim emeğimizin karşılığı bu değil. Emeğimizin karşılığını alamıyoruz. Biz bu hikayenin iyi yerlere gelmesini istiyoruz. Ayrıca bu aradan sonra tam gaz devam edeceğiz. Hem sınavı atlatmış olacağımız için daha rahat olacağız. Ve daha sık bölüm atarız bu sayede. Bence dışarıya da çıkamadığımız için kendimizi iyice kitaba veririz. Zaten yazmaktan çok keyif alıyoruz. Hele birlikte yazmak ayrı bir güzel muhteşem bir şey :)Ama wattpad de ve instangram da hep aktifiz. Bize istediğinizi sorabilirsiniz her zamanki gibi. Zaten biz buradan çok kitap takip ediyoruz tam gaz devam sadece yazmayacağız. Her zaman sorularınızı sorabilirsiniz:)

Bu arada arkadaşlar bizi instangramdan denizyildizi_76 hesabından takip ederseniz seviniriz. Oradaki takipçi sayısı artsın bütün gelişmeleri yayınlayacağız. Orada da çok aktif olacağız lütfen takip edin ;)

Birde sizden ufak bir ricam olacak kankiler. İnstangram hesabında paylaşabilmek için bize post lazım. Ama biz açıkcası yapmayı bilmiyoruz. Yapabilen varsa bize birkaç post hazırlayabilir mi. Bir de nasıl yaptığınızı söylerseniz seviniriz. Öğrenmemiz lazım biraz hem wattpad hemde post hazırlamak konusunda fazla hatta pek bir bilgimiz yok .

Kendinize iyi bakın en son bölüme 20 oy gelince son 2 bölümü de paylaşacağız ama 20 oy bir an önce gelsin artık :)

İnstangram:denizyildizi_76

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin