1.BÖLÜM: KORKU EVİ

442 100 89
                                    

Umuyoruz ki beğenirsiniz:) Bol bol yorum yapıp oylamayı unutmayın 🤗

-Eğer bu hikayeyi Wattpad harici bir platformda okuyorsan lütfen Wattpad'deki feyzayagmur76 adlı hesaptan oku. Wattpad harici bir yerden okuyorsan cihazın tehtit altında olabilir. Teşekkürler-

1. Bölüm : Korku Evi

Ben Yıldız 18 yaşında bir lise öğrencisiyim. Üç ay öncesine kadar anne ve babasıyla neşeli bir şekilde yaşarken birden annemin yıllar önce babamın onu aldattığını ve bir çocuğunun olduğunu öğrenmesi ile benim berbat hayatım başladı. Annem ve babam boşandı ve ben annemle birlikte yaşamaya başladım . Babamı çok severdim o benim süper kahramanımdı ama şimdi ona biraz sinirli değilim diyemem . Üç aydır eki neşemi kaybettim çünkü bu olay beni çok üzdü. Arkadaşlarımla eskisi kadar görüşmemeye başladım. Daha doğrusu asosyelleştim. Zaten en yakın iki arkadaşımdan başka kimseyle pek takılmazdım şimdi onlarla da çok az az görüşmeye başladım . Üç aydır olduğu gibi yine berbat hayatımın yeni gününe annemin sesiyle uyandım.

" Yıldız kızım hadi kalk kahvaltı hazır. Bak Burak ve Ayperi 'de geldi seni bekliyorlar."

"Tamam anne geliyorum"

Hemen kalktım ve yüzümü yıkadım ardından üstümü değiştirdim ve mutfağa yanlarına gittim.

Burak beni gördüğü gibi söylenmeye başladı. "Kızım her geldiğimizde uyuyorsun saat kaç olmuş. Bir gün erken kalk yahu. Koala mısın sen. İnsan kalkar da biraz annesine yardım eder. Kadıncağız burada yoruluyor. "

"Anneme yalakalık yapmayı bırakır mısın? Sonra seni örnek alınması gereken bir çocuk olduğunu sanıyor. Hem madem bu kadar üzülüyorsun neden sen yardım etmiyorsun da orada tıkınıyorsun." Dedim.

" Örnek alınması gereken biri olmam benim problemim değil canım. Hem ben tıkınmıyorum canan teyzeciğimin yiyeceği yemekleri kontrol ediyorum onun ağzına layık mı diye . Hem sen beni mi kıskanıyorsun iyi bir insan olmamı mı kıskandın sen önce hayırlı bir evlat ol ." Dedi ve anneme dönüp "Dimi canan teyzeciğim." Dedi ve bana doğru pişmiş bir şekilde sırıtmaya başladı. Tam ağzımı açtığım sırada annem araya girdi.

" Tamam çocuklar kavga etmeyin. " dedi ve tam kahvaltıma başladığım sırada bana dönüp "Kızım bak arkadaşların seni almaya gelmiş" dedi. Kaşlarımı çatıp baktığım sırada Ayperi konuşmaya başladı.

"Evet Yıldız seni almaya geldik birlikte Kadıköy'deki bir korku evine gidiyoruz . Sen çok seversin böyle gizemli yerleri hem bugün cumartesi epey zamandır bir şey yapmıyoruz değişiklik olur." dedi ve birden araya kıtlıktan çıkmış gibi yemek yiyen Burak girdi.

"Evet bak annenle konuştuk izin de verdi gidip biraz eylenelim."

"Yok ben gelmeyeceğim hiç modum da değilim gelip sizin de keyfinizi kaçırmayayım size iyi eğlenceler " dedim ve kahvaltı yapmaya devam ettim o sırada Ayperi konuşmaya başladı.

" Aaa hep böyle yapıyorsun kaç aydır ekiyorsun bizi yeter bu kadar itiraz yok." Dedi ve Burak yemeğe kısa bir ara verip konuşmaya başladı.

" Valla gelmessen seni sırtlar zorla götürürüm . Gidip biraz eğleneceğiz ne var bunda yeter bu sefer bizimle geliyorsun bak boş yere dil döktürme yemek yememi bölme bu sefer kararlıyım ne yapıp edip seni ikna edeceğim  zamanımı çalma yemeğimi yiyeyim ,bu sefer kaçışın yok." Dedi ve annem söze girdi.

"Kızım ne kadardır evden okula okuldan eve biraz çık iki insan yüzü gör bir değişiklik olur sana da." Ve hemen ardından Ayperi söze girdi.

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin