YAZAR TANITIMI:)

283 81 49
                                    

Öncelikle yazar tanıtımına hoşgeldiniz

FEYZA

Herkese merhaba ben Feyza. 14 yaşındayım orta sona gidiyorum. Film izlemeyi , müzik dinlemeyi ve,kitap okumayı severim(birkaç aydır yağmur saolsun) . Aşırı sosyel biri değilim.Biraz utangacım(yağmurun yanında hiç olsada) 17 mayıs da doğdum ve boğaburcuyum ayrıca çok inatçıyım burcumun gereği . En sevdiğim renkler siyah gri ve mavi .K-Dramaseverim sadece Kore değil Çin Tayland vb. Hayelleri olan bir insanım ve kısasüre önce bu hayallerime iyi bir yazar olmak da girdi. Hukuk okumak ve avukatolmak istiyorum çünkü kendimi de başkalarını da savunmayı çok severim. Ayrıcakomiğimdir ağlayan birini ağlarken güldürebilirimJyağmur bilir ;) İnsanlarla kısa sürede olması gerektiğindenfazla samimi olduğum yada ben öyle hissettiğim için arkadaşlık konusunda çokçektim Yağmur ve buradan selam olsun bir kankam hariç. Onlar dışında bir samimiarkadaşım var fazlasına da gerek yok.

Yağmur un kişisel özelliklerine değineceğim; Çöpçatan(herkesin çöpünü çatmaya çalışır yada çatar ama bi kendine yaranamaz o konuda bide bazen milletin çöpünü çatarken kendi dedikodusunu çıkartır), kitap kurdu, dost canlısı , utangaç ve beleşçidir. Ve bir orta düzey açtır. (Çikolatayı hiç paylaşmıyor L) Yağmur şuan sap . Yağmur çok cimridir ve beni hiç örnek almaz. Bide dedim ya beleşçi çok bakın bir örnek vereyim: bir günü benim ayağım kırıktı okulda sırada oturuyorum ( ama demeden edemem çok yardımsever 1 ay alçıyla okula gittim çok yardım etti bana minnoşum) yağmur da kantine gidiyor dedim ki bana da soda alsana tamam dedi verdim parayı bir adım attı sonra döndü dedi ki insan arkadaşına da ısmarlar( yüzsüz işte) bende tabi fedakar hemen tamam dedim para verdim hiç bişe demeden gitti ve aslında iki saatte gelemediği kantinden 1 dk ye geldi işte bu kadar beleşçi.

Biraz da Yağmur ile arkadaşlığımızdan bahsedeceğim;

Biz Yağmur ile gittiğimiz okulun hazırlık kursunda bu yıl tanıştık. 26 Ağustos hiç unutmam. İkimizde yeni başlamıştık o okula ve ilk gün beni Yağmur yanına çağırmıştı öyle tanıştık. Yani bu tatlı belayı kendi istedi ve gerçekten hiç beklemediğim bir şekilde çok yakın olduk. Birbirimizin her şeyini bilmeye başladık sırdaş olduk. Fazla ortak noktamız yok sanmıştık ama varmış. Ve burada bir hikaye yazıyoruz . biz hiç beklemediğimiz şekilde dost oluk ben 8 yıl aynı okulda sınıf arkadaşı olduğum insanlarla yağmur ile birkaç ayda olduğum kadar yakın olmadım o çok iyi bir arkadaş beni tanıştığımızdan beri hiç kırmadı her sırrımı güvende tuttu ve her üzüldüğümüzde yanımdaydı beni teselli eden o oldu iyiki varsın knk ay duygulandım ygrlahlseudnjlgmbc . Bu arada şimdiden söyleyeyim yağmur utangaç ve kendini hiç ayrıntıya girmeden anlatacak. Haberiniz olsun .bende utangacım ama onun kadar değil ayjfdvtyjasvh.

Son bir şey söyleyeceğim eğer isterseniz size bu kitabı yazmaya nasıl karar verdiğimizi anlatacağım cevabınızı başına # bu işareti koyarak yazın bende anlatayım . şimdi sözü yağmura bırakıyorum yorumlara sorularınız yazın bekliyorum.

bide soruyu bana soruyu bana soruyorsanız :)işareti

yağmur a soruyorsanız da ** işareti koyun ( ortak soruysa bir şey koymayın ;) )

_________________________________________________________________________

YAĞMUR

Selam millet ben yağmur. 14 yaşındayım orta sona gidiyorum. Kitap okumak ve resim çizmek dışında pek fazla bir fobim yoktur. 27 haziran da doğdum ve yengeç burcuyum ayrıca biraz duygusalımdır tamam belki fazla olabilir... biraz fazla açık sözlüyümdür kimsenin arkasından konuşmam . en sevdiğim renkler siyah mavi gri ve beyazdır kırmızıyı sevmem ama Galatasaraylıyım ... en büyük hatam çok çabuk güvenirim insanlara ...

Size birkaç bilgi

-kitabımızdaki karakterlerden ayperiyi ben yıldızı da feyza olarak canlandırıyoruz

- feyza nın doğduğundan beri asla yapamadığı 2 şey ;

1-sap

2-asla küfür etmedi

Hadi size feyzanın kişisel özelliklerinden bahsediyim; aç tek kelimeyle aç (ya bakın size hemen bir şey anlatıyım geçenlerde bana knk oruç tutuyorum bana yemek den bahsetme dedi bende tamam dedim sonra bir bakım kendisi bana yemekden bahsetti sonrası gidiş o gidiş anlat anlat bitiremedi kuzum) sonra feyza fedakardır ama yemek konusuda deyil kesinlikle o konu da bizimle deyılsın feyza....sonra feyza çok konuşur sadece konuşsa şükredecem konuşurken birde bağırıyor allahım sen bana sabır ver...(AMİN)...

Merak ettiğiniz diğer soruları yorumlara yazın

BUNLAR BİZİM POPÜLER HAREKETLERİMİZ ÖZELLİKLE SOL WLDKÇAGBFHVKDSJZÖ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BUNLAR BİZİM POPÜLER HAREKETLERİMİZ ÖZELLİKLE SOL WLDKÇAGBFHVKDSJZÖ.

                                                                                                                                                              THE END ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                                                                                              THE END ;)

____________________________________________________________________________

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin