8.BÖLÜM : ACILARLA BÜYÜMEK

66 20 31
                                    

Sizi çok uzun bir süre beklettik farkındayım ama lütfen kusura bakmayın. Yazarlar sınavdan sonra kendine biraz zor geldi. Şahsen ben (Feyza) 2-3 gün ağladım sonrada tatil e falan gittim. Hayatımın en berbat tatili sndjhauhduc. Neyse bir de günah almayayım bölüm bir haftadan fazla süredir hazır ama ben yayınlayamadım. Bazen unuttum bazen de dersler. LİSE NE ZORMUŞ AGA! 

Neyse çok konuştum bölüme geçelim bölüm sonunda konuşuruk dshjchaujh

Umarım beğenirsiniz iyi okumalar :

:

8.BÖLÜM : ACILARLA BÜYÜMEK

 Aslında biz bir kapalı kutuyduk sırlarla dolu aynı acıları çekenlerden başka kimsenin içindeki sırları göremediği birer kutu. Ve şuan birbirimiz sırlarını çok iyi görebiliyorduk.... Biz acılarla büyüyorduk bunu sadece bizim gibi acı çekenler anlayabilirdi...

 Biz acılarla büyüyorduk bunu sadece bizim gibi acı çekenler anlayabilirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 "Hadi çocuklar tanıtın artık kendinizi." Hocanın bilmem kaçıncı uyarısı üzerine canımız Burak'ımız kendini öne attı ve tanıtmaya başladı;

"Ben Burak Bayhan . 19 yaşındayım. Komik ve çok zekiyim (!) . Şaka şaka ciddi bir insanımdır. Arkadaki ikilinin de manevi abisiyim. Anaları bana emanet eder. Sırf bunları korumak için bir yıl sınıfta kaldım beaa. Neyse beyler uzak durun kardeşlerimden. Bu kadar hocam. Teşekkürler." Burak boş tanıtımını bitirince hocanın garip bakışlarına maruz kaldık tabi ki. Ardından da Ayperi çıktı öne . Ben en son çıkacağım tabii ne münasebet önce ben Allah Allah. Asla (!) Ayperi' yi zorla çıkarmadım.

"Ben Ayperi. 18 yaşındayım ve annem beni Burak' a emanet etmedi!" Dedi imalı bir şekilde Burak'a bakarak. Sonra devam etti. " Başka bir şey yok hocam." Hoca aşırı uzun tanıtmalara of larken ben öne çıktım.

"Ben Yıldız. 18 yaşındayım. Teşşekkürler." Dedim ve tekrar geri çıktım...

***

Öyle böyle derken tanışma faslını da atlatmış ve ders bitiminde hep beraber kantine inmiştik. Sanırım aynı okulda olmamız bu olayları halletmek için bize iyi bir fırsat oldu.

" Gelmenize çok şaşırdım hiç beklemiyordum valla." Dedi Burak ile sarılmakta olan Emir. Bunlar ne ara bu kadar samimi oldu hala anlamış değilim.

"Aynen. İyi oldu gelmeniz." Dedi gülmemek için kendini zor tutan Buket.

"Siz ne ara bu kadar samimi oldunuz?" dememin üzerine sanki herkes konunun açılmasını bekliyormuş gibi gülmeye başladı.

"Burak bize böyle sarılmadın haa! Bundan sonra sen Emir ile takıl bizde kurtulmuş olalım." Dedi Ayperi. OHA ÇOK İYİ FİKİR! Ayperi olmayan aklın çalıştı haa!

"Tamam bizde sattık Emir'i" dedi Deniz. Son zamanlarda çok sakindi. Sanırım bize alışıyor artık. Belki bu iş hal olunca görüşmeyiz yani istemezler. Ama ben onlarla arkadaş olmayı gerçekten isterim...

DENİZ YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin