[ 10 - FINAL BBY 😂 ]

376 57 44
                                    

Aku rajin triple update hari ni... Jadi... Hehe~(^з^)-♡...

...

" mingi, kau bukan hilang ingatan ke? kau okey ke tak ni? kejap-kau kan kemalangan? eh aku tak fahamlah. " tanya yeosang bertubi-tubi.

" hehe, doktor gyunjae! " panggil mingi tiba ii.

segera seorang doktor lelaki masuk ke dalam wa sebaik sahaja mingi memanggilnya.

" kejap- mingi... " seonghwa memandang tajam ke arah mingi.

" macam ni... lepas aku kemalangan bas hari tu... aku sedar lepas 5 jam pemedahan. masa tu juga seonghwa hyung, hongjoong hyung dengan yunho balik. yang tinggal doktor gyunjae yang nak tengok kedaan aku. masa aku sedar tu, aku tak ingat langsung siapa diri aku sampailah si doktor gyunjae ni cerita semua pasal korang dekat aku. sebenarnya... doktor gyunjae ni aku dah berhubung dengan dia banyak kali masa mula ii hongjoong hyung sakit. aku berhubung pun nak tanya pasal penyakit hongjoong hyung. tapi sejak hongjoong pulih tu aku dah kurang berhubung sehinggalah kejadian dekat kafe tu. mulanya aku fikir tu kesan sampingan atau firasat aku je. and tiba ii si yeosang paksa seonghwa hyung buka cerita pasal hongjoong hyung. sejak dari tu aku syak hongjoong hyung memeang ada masalah. tapi aku diam je sebab aku tak naklah hongjoong hyung stress. masa hari aku kemalangan tu, memang aku mula risaukan hongjoong hyung jadi aku terus balik. kalau tidak memang alamatnya aku tak akan balik. "

mingi mendiamkan dirinya untuk seketika sebelum menyambung kisahnya.

" lepas sedar semua tu, lepas doktor bagi tau semuanya... memori ku datang balik. wooyoung, ingat tak doktor ada kata yang peratus untuk aku normal tu 60? " tanya mingi sambil memandang wajah wooyoung.

" erm.. haah.. "

" see, 60%, aku boleh normal.. normallllllll.... and korang sedar tak? masa kes hongjoong hyung tu korang boleh lawat dia seminggu tu tapi kenapa aku tak ada siapa yang masuk? "

" ye tak ye juga... masa aku nak lawat tu, doktor dengan manager hyung halang aku. " kata  san.

" sebab aku yang minta. ha, pasal yunho dengan hongjoong hyung... kiwon hyung cerita dekat aku. after that, aku call jongho. "

" oof- "

jongho membuat aegyo apabila semua mata memandang ke arahnya dengan tajam.

" aku minta jongho pujuk yunho. "

yunho terdiam. jongho sekadar sengih.

" kau memang nak kena mingi... "

segera yeosang dan wooyoung memeluk hongjoong dari memmbelasah mingi. mingi sudah ketawa terbahak-bahak. seonghwa hanya mampu menggeleng melayan mereka semua lagi ii mingi. yunho mengpoutkan mulutnya. san mengigit jarinya tanda masarh. jongho? swag dia nyorok belakang langsir.

" see, aku rindu kita yang dulu... " senyum mingi.

" gomawo, mingi... korang... hyung minta maaf sebab buat korang risau... pasal kemalangan tu.. ya, tu kesan sampingan dari little space aku.. "

mendengar sahaja kata ii dari leader mereka, badan kecil hongjoong dipeluk mereka berenam secara serentak. kenapa enam? mingi atas katil lagi. tu yang jadi 6.

" gomawo, hongjoong hyung... "

...

hongjoong's pov

sejak apa yang jadi dekat kita orang semua, aku semakin lama semakin dah boleh kawal penyakit aku. kini, dia orang lah tempat aku melepaskan stress aku. kalau aku dalam little space, dia orang lah yang aku akan cari. nasib baik ceo tau masalah yang aku hadapi. surat yang aku bagi tu dia pergi koyakkan dan bakar surat tu dekat belakang bangunan.

member ii pun dah tak kisah kalau aku dalam little space malahan siap bawa aku jalan ii lagi. aku seronok dapat dongsaeng dan hyung macam dia orang.

ateez, gomawo sebab sudi terima aku... you to atiny❤❤

sekian,
kim hongjoong.

...

[ THE ENDDDDD ]

[ HAAA... Thanks sebab sudi baca FF merapu tahap PONYTAIL ni ;-;❤. Serius aku terharu sebab korang sudi baca and comment(+VOTE) FF ni... Sesungguhnya, FF inilah yang berjaya hidup sehingga ke akhirnya... FF sebelum ii ni sudah banyak terkubur 🌚 ]

Mini Leader Hong[ S1 + S2 ][✓]Where stories live. Discover now