Wooyoung ; hye ii, Sexy Guy di sini!!
Jongho ; Maknae Kuat di sini!!
Wooyoung ; jongho-shi, hari ni, buat kali pertamanya nurin buat slot KHAS untuk kita berdua sahaja!
Jongho ; yup betul tu!
Wooyoung ; baiklah, disebabkan kami berdua jarang wujud di dalam FF yini, kami akan buat slot untuk terangkan benda yang maybe nurin tak terangkan or korang lupa pasal semua yini.
Wooyoung ; yang pertama. jongho, silakan :3
Jongho ; tengok gambar di bawah
Jongho ; S1, Chapter 10/Final. sebenarnya, seonghwa hyung pun baru tau pasal little space yang hongjoong hyung hadapi.
Wooyoung ; maknanya, masa kita di kafeteria tulah, seonghwa hyung cuba untuk bawa hongjoong hyung jauh dari kita?
Jongho ; yup, tapi akhirnya, yeosang hyung dapat tahu.
Wooyoung ; hurmm... memelikkan, apa ii pun. lihat yang seterusnya.
Wooyoung ; chapter 3 tak silap aku, di mana seonghwa hyung jelaskan apa yang berlaku pad hongjoong hyung! dari situ baru kita tau, kan jongho?
Jongho ; *angguk* yang seterusnya pula di S2 chapter 5-
Jongho ; seperti yang kita jangkakan, yeosang hyung memang ada penglihatan yang tajam cuma dia tak normal je.
Wooyoung ; hah, waktu tu lah seonghwa hyung mengaku yang penyakit hongjoong hyung berkait rapat dengan kes kemalangan tu...
Wooyoung ; dan yang terakhir-
Jongho ; chapter last
Wooyoung ; hah, ni kau jelaskan.
Jongho ; hehe, seonghwa hyung pada awalnya cuba nak pujuk yunho hyung. Tapi aku yang tawarkan diri untuk pujuk. Sebenarnya... Sebelum tu, mingi hyung ada call aku. Macam manusia ii yang lain, aku masih waras untuk menerima realiti yang tiba ii si galah tu call aku.
Wooyoung ; hmm, lepastu?
Jongho ; mingi hyung jelaskan semuanya dekat aku. Lepas dia jelas semua tu, aku kumpul semangat untuk hadap yunho hyung... Haaa... Gitueeewww
Wooyoung ; hmm.. Baiklah, sampai disini sahaja slot maknae line❤
JongWoo ; annyeong❤❤
...
Hye, if korang rindu dengan ff aku.. Aku ada buat ff ATEEZ dan status nya ialah On-Going,
So yeah
" Family Contract "
Byeee❤❤
YOU ARE READING
Mini Leader Hong[ S1 + S2 ][✓]
Hayran KurguS1 " hongjoong hyung bukan lagi hyung yang kita kenal... lepas ni, hongjoong hyung dah tak boleh jaga kita.. tapi kita yang jaga hongjoong hyung... " start ; 2/12/19 end ; 19/12/19(hiks) S2 " aku dah tak larat dengan semua ni. aku nak berhenti! " st...