Tanıtım

13.8K 718 1.3K
                                    

Yeni bir hikaye ve gerçek bir yaşanmışlık.

Hikayeyi yazmaya bir anda karar verdim ve aşırı heyecanlıyım.

Umarım yaşanmış olan bu hikayeyi sizler de çok seversiniz.

Hikayeye başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.
03.04.20 🦋

İyi okumalar 🔮

"Bak şimdi, şu an ben hayal görüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bak şimdi, şu an ben hayal görüyorum. Gözlerimi açıp kapayacağım ve sen o kızın numarasını almamış olacaksın."

Gözlerimi kapadığımda kolumu çimdiklemiş ve gözlerimi açmıştım.

"O kızın numarasını almadın ve hepsi bir hayaldi değil mi?" diyerek gülümsemiştim.

"Üzgünüm bücür, o kızın numarasını aldım ve hepsi gerçekti."

Kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettiğimde sert olduğunu düşündüğüm bir yumruğu yanımda oturan hıyarın koluna vurduğumda kılı bile kıpırdamamıştı.

"Sen kim, ben buradayken başka bir kızdan numara almak?"

"İyi de senin numaran bende zaten var." diyerek sırıtan hıyara bir yumruk daha geçirmiştim.

Ona etki etmiyor olsa da benim sinirimi alıyordu onu yumruklamak.

Derin bir nefes verdiğinde konuşmasıyla yüzüm asılmıştı.

"Biz hep birlikteyiz, senin arkandan kızın numarasını almam daha mı doğru olurdu?"

Haklıydı. Biz hep birlikteydik ve arkamdan böyle bir şey yaparsa kafasını kıracağımı biliyordu.

"Zaten." diyerek konuşmasına başladığında merakla söyleyeceklerini bekliyordum. "Seni yanımda gören kızlar sevgili olduğumuzu sanıyor. Kısmetimi kapatıyorsun yavrum."

"Sevgili olduğumuzu sanmaları benim işime geliyor." dediğimde kaşlarını çatarak "Niye ki?" diye sormasıyla yutkundum.

Belki de seni kimseyle paylaşamıyorumdur...

Tanıtım hakkındaki düşünceleriniz?

Sizce bizi nasıl bir hikaye bekliyor?

Kurgumuz yaşanmış bir hikayedir. İlk kez yaşanmış bir hikayeyi yazacağım için ben çok heyecanlıyım peki ya okumak için siz heyecanlı mısınız?

Kitap ismini bulan aciicv yavruma sonsuz teşekkürler 🧚‍♀️

Benimle KayboldunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin