Pont jó

1.1K 61 7
                                    

Az ajtó előtt állva még veszek egy utólsó mély lélegzetet és lassan kifújom, majd elismétlem magamban legalább ötször, hogy minden rendben, minden rendben.

Bekopogok , mikor meghallom jöhetek, kinyitom a nyílászárót és belépek a terembe.
Amint ez megvan nem is nézek az osztályra inkább csak kedvenc tanáromra figyelek aki nagy mosollyal az arcán köszönt engem és még meg is ölel. Mindenki csendben ül és figyel.
Tanárnőm még be is könnyezik.

-jaj Jimin annyira örülök, hogy visszajöttél azok után amin kereszűl mentél- mondja szemét törölgetve.

Az osztály pedig egyszerre - miiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!- mindenki ujjong.
Mintha nem hinnének a füleinek és ellenkeznek. Szóval mégis csak tudták mi a nevem, hmm jó tudni.

-tanárnő tényleg az tetszett mondani, hogy....- nem tudja befejezni az egyik ribanc, mert a tanár közbe vág.
-igen, ő itt Park Jimin a volt osztálytársatok és most visszatért közétek , köszönsétek nagy szeretettel- mosolyog a mocskokra. Rájuk mást nem nagyon tudok mondani.

-de- de az lehetetlen a malac az ilyen ő meg ilyen- mutatja az egyik fiú, hogy milyen vagyok és voltam, akinek a nevét nem tudom. Várjunk, akkor ez a név tudatlanság kölcsönös volt?

Egyik nevet sem tudom csak Jungkookét, igaz is Jungkook.

Szemmel keresem és meg is találom morci valóját . Hú hát nagyon idegesnek néz ki , biztos érzi a vereség ízét. Elmosolyodom , érezze a törődést.

-de nem hisszük el, hogy.....- közbeszólok- pedig higyétek el , hogy én vagyok Jimin és többé nem vagyok koca meg ilyenek és ha még egyszer meghallom ,akkor garantálom, hogy ugyanúgy megkeserítem az életeteket, mint ahogy ti tettétek velem. -gonosz, rémisztően mosolygok.
Látszólag felfogták mit mondtam, mert szólni már nem mernek.

-haha, oké gyerekek- vakargatja tarkóját a tanár. Jaj remélem őt nem ijjeztettem meg- szóval Jimin kérlek ne mondj ilyeneket, legalább is előttem ne-kérlel

-tanárnő ne haragudjon , ha önt megijjesztettem nem akartam- ezer wattos mosolyom szánom neki amibe belepirul.
-oh , ugyan nem félek én. Most inkább ülj le -heseget a többiek felé.

El is megyek egyenesen a fekete hajú felé és szépen megkérem az előtte űlőt üjjön el. -húzz innen máshová-biccentek fejemmel.

-jimin!!- szól rám a tanár , felé nézek

- sajnálom , ez volt az utolsó- felemelem a kezem védekezően.

Jungkook felé vetek még egy pillantást aztán leűlök elé.

Nagyban óra közepén a démon
fülemhez hajol és belesúgja , hogy

-a szünetben beszélünk- és belekuncog majd visszahajol.

......................

Jungkook elrángat egészen a férfi mosdóig és ott berángat, de eközben én nem tudok mást tenni , mint vigyorogni.

-na bökd ki mit akarsz cucu!!- mondja falhoz szorítva. Ideges leszek és meglököm.

-te engem ne merészelj mégegyszer így hívni- köpön felé szavaim.

-jó jó -forgatja meg szemeit.
Ökölbe szorítom kezem és behúzok neki ezzel földre esik. Most én irányítok és beletépek hajába , fejét pedig hátra húzom és látom vérzik az orra, íriszeibe nézve mondom mi a kívánságom.

-szóval én nyertem a fogadást és most telnesítened kell a rád eső részét.
Azt szeretném... , ha.. leszopnál és én ezt lefotózom és felteszem a közösségi oldalra, ahogy te egy másik fiút szopsz- jobban megrántom buksiját.

Nem vagyok homo esküszöm,csak hirtelen ez jutott az eszembe, még soha nem gondoltam fiúkra , de még lányokra sem. Nem is gondoltam, hogy valaha is lesz szexuális életem.
De mi lenne rosszabb annál , ha azért piszkálnak , mert buzi vagy ? Tudom, tudom az ha kövér vagy , hagyjuk.
Jungkokie nyel egyet , de ezután elmosolyodik.

-jó leszoplak, de akkor csináljuk kényelmesebb helyen , mondjuk nálad- nyalja meg ajkait és ráfog kezemre és elvezeti fejéről.

-menjünk nálad-megtörli véres orrát aztán rászórít kezemre és elkezd húzni. A kezdeti sokktól nem tudom mi van. Miért egyezett bele ilyen hamar.

-várj , várj , várj- rángatom kezem- miért egyezel bele ilyen hamar? -kérdezem ijjedten.

-mivan mostmár elszállt az önbizalmad? Haha-röhög önelégülten

-szerinted ki ne akarna leszopni téged?- mondja. Szemeim kikerekednek.

-mi?- pirulok el.

-jól halottad , amilyen jól nézel ki mindenki meg akar majd szerezni. És te most ajánlottad fel magad nekem.
Hülye lennék nem kihasználni.
Ráadásul mikor nem tudtam, hogy te jössz be a kapun ,már akkor meg akartalak dugni.

-te meleg vagy?- ennyi jött ki a számon. Nem mintha gondolkodtam volna azon , hogy tényleg le akarom magam szoptatni , én hülye. Ez volt a legrosszabb ötlet amit kitaláltam.

-hmm- gondolkozik- nem, de ha lehetőségem van megdugni téged akkor bizony elfogadom.- Kiérünk a parkolóba és előveszi kocsikulcsát és az autójához vezet.
Várjunk még a táskám sincs nálam. És az övé?

-nee, meggondoltam magam, inkább más szeretnék- kérlelem, de nem hallgat rám. Kinyitja az anyós űlés felöli oldalt és behajít az űlésbe és beköti nekem az övet majd bevágja az ajtót.

-késő bánat- űl be mellém az autóba.
-na merre laksz mala... cica ? - javítja ki a malackát. Morgok egyet , de azért elmondom a címem, nem is értem miért.

-ügyes vagy-dicsér meg, ami valamiért jól esik mástól is hallani nem csak a családomtól.
Szerintem tartom magam eredeti tervemhez, hogy megengedem leszopjon és én lefotózom és megszégyenítem.

Elérünk a házunkhoz , de eszembe jut , hogy a táskámban van a lakás kulcs. Hmm de jó.
Kinyitom a pót kulcsal , ami a lábtörlő alatt van , és Jungkook megjegyzi elég szar relytek hely.

Beérünk és síettet,hogy vezessem el szobámig,ha nem akarom, hogy nedves legyen a kanapé.

-szóval most akkor a magamévá teszlek..........

Akkor foglak szeretni, ha.....Where stories live. Discover now