Ugyebár tisztába vagyok azzal, hogy neki csak a testem kell, mégis hagyom magam, hogy miért azt nem tudom.
Valahogy még nem jöttem rá, én hogyan tudnák neki ártani , pedig nagyon szeretném megleckésztetni , de még így sem vagyok elég, szóval egy semmi vagyok és igaza is van.Ennek véget kell vetnem, nem akarok többé gyenge lenni, főleg nem az ő szemében.
..........
A suliba beérve mindenki nagyban elbeszélgettett egymással, míg be nem értem. Egyből minden szem engem nézett, ahogy szokott, nyálcsorgatva. Valahogy undorítónak találom, ha nem Jungkook csinálja.
Megkerestem a fiút és beszélgetni hívtam egy eldugottabb helyre , vagyis a tetőre, milyen rossz fiú lettem , már megint lógok.
-szóval annyit akartam mondani, hogy töröld ki a videót légyszives és akkor én is kitörlöm a képet- nézek rá kérlelően, de nem annyira, hogy le is térdeljek neki.
-miért tenném? Akkor nem játszadozhatnék veled-feleli vállat vonva. Közelebb akarna jönni, de én mellkasánál eltolom. Lehajtott fejjel közlöm vele mondandóm...
-én ezt az egészet nem akarom. Jungkook vessünk véget ennek. Figyelj, a fogadásunk az volt, hogy bármit megteszel nekem, akkor kérlek töröljük ki a képeket és felejtsük el egymást- mondom amit igazából nem akarok, de muszáj leszek, ha nem akarok megsérülni.
Nem szabad beleszeretnem , bár már közel állok hozzá, így 3 nap alatt felforgatta az életem és elérte, hogy vonzódjak hozzá. De hát félek tőle, attól, hogy megbánt , ezért sem akarom bevallani magamnak, hogy érzek iránta valamit.Talán, ha ennek most véget vetünk elmúlik majd a fellángolás, mert lehet csak ennyiről van szó.
Beleszeretek egy olyan emberbe , aki viszont szeret és végre boldog lehetek, de ez Jungkokkal nem lehetséges.-nem akarom!! Végre van valami ami feldobja a semmilyen napjaimat-ragadja meg mindkét csuklóm és a falnak tol, majd lehajol és fejét belefúrja mellkasomba.
A fal mentén lecsúszok és jön velem ő is, a kezeimet persze még nem engedi el.-de nekem ez fáj. Nem akarom, hogy fájjon. Jungkook sokat bántottál-halkan beszélek,mert érzem mindjárt elsírom magam.
-tudom, de nem az én hibám, hanem azé a kölyöké.-értelmetlen tekintettel nézek Jungkookra.
-milyen kölyök?
-az a kövér gyerek, aki mindig elvette a pudingomat, hiába kértem szépen, megette előlem.
Azóta utálom őt és minden embert, amilyen ő is volt.
Valahogy amikor rád néztem ő jutott az eszembe és mindig bántottalak miatta, hogy jobban érezzem magam.-motyogja felsőmbe és egyre fájdalmasabban markolja csuklóm.
Valahogy most, hogy hallom miért csinálta ezt velem, nem lettem boldogabb. Sajnálom is, de magamat jobban. Ilyen önző lennék?-Jungkook engedj el , fáj a karom.-rángatózom, mire elenged, de felsőmnél fogva magára húz és beleültet az ölébe.
-mi lenne, ha megpróbálnánk ezt a barátság extrákkal dolgot?-kérdezi nyakamat csókolgatva.
-nem lehet- erőt veszek magamon és mostmár tényleg nem hagyom magam irányítani. Gyorsan kirugdalom magam karjai közül és meglököm vállánál, mire hátra zuhan.
Ráülök mellkasára és kezeit térdem alá szorítom, majd arcát kezeim közé veszem és mostmár kimondom ennek a balfasznak, hogy mit érzek, mert ha nem, akkor sosem fogja fel.-nem érted?! Ha minnél közelebb kerülök hozzád a végén beléd szeretek és utána elhagysz , amit már nem élnék túl, mert már így is alig birom el a sok fájdalmat , amit cipelnem kell miattad.-könnyeimet a sokkos állapotban lévő fiú arcára ejtem.
-és?-egy idő után megszólal,semleges arcvonással.
-mi?-kérdezek vissza könnyeimet törölgetve. Talán rosszul hallottam?-és mi van akkor, ha belém szeretsz, lemerném fogadni már réges rég belém zúgtál.-szabadítja ki kezeit fogságából, de nem akar lerántani magáról vagy ilyesmi, csak felvezeti kezeit combjaimra.
-én nem fogok belédszeretni, nem szabad-rázom a fejem és elkezdek játszadozni ujjaival, mire összefűzi ujjainkat.
-miért?
-mert.
-és mit kell tennem ahhoz, hogy belém szeress, bár nem hiszek neked , hogy nem vonzódsz hozzám már most- vigyorodik el, mint aki már győzött volna, de nem hagyom neki.
Viszont rájöttem mitől lehetnék nyugodtan szerelmes.-Akkor foglak szeretni,ha......-füléhez hajolok és belesuttogom a választ....
-előbb te szeretsz belém.
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )