Jungkook szemszöge:
Reggel kikapcsoltam az ébresztőt , hogy Jimin ne kelljen fel. egy csókot adtam szájára és nélküle indulok a suliba.
-Mrs . Park kérem ne keltse fel Jimint , mert van valami amit el kell intéznem és nem akarom, hogy bajba kerűljön-kérem Jimin anyukákát akivel épp összefutottam.
-rendben , de mi a baj?- kérdezi felhúzott szemöldökkel.
-nincs nagy baj, mert én elintézem, csak nem szeretném, hogy Jimin tudjon róla.
-legyen, de később részletesebb beszámolót kérek.-legyint.
-köszönöm szépen-átölelem az asszonyt- ha felébred ,akkor se engedje el.-megyek el melette és indulok a suliba.
Az iskolához érve kiszúrom Taehyungot. Egy ördögi mosolyt felvéve szaladva veszem célba.
Mikor észrevesz kicsit megszeppen, de kapcsol és elkezd szaladni.Hogy miért nehezíti meg mindenki a dolgom. Ejnye , így nagyobbat kapsz.
Hátra szaladt a füves pályához , ahol nincsenek rejtett részek , így tisztán látom az áldozatomat.
Gyorsabbra kapcsolok, mert tudom nem jut messzire , hisz nem tudja még, mi merre van ezért forgolódik.A fal sarkánál már utólértem és megragadtam rajta a ruhát. A hírtelenségtől hátra zuhan és elesett, jajj szegénykém.
-szegénykém, nem esett bajod?-kérdezem az ártatlan fiút, aki olyan fejet vág, mint aki beszart.
Lefogom karjait egy kézzel és ráülök.
Előkeresem telefonját , aminek nem akarja megmondani a kódját.Pofonvágom- mond el , mert a legközelebbi pofonnál a fogad is repűlni fog.-ettől a mondatomtól megréműl és megnyílik a szája.
-0901-mondja elfolytott hangon.
Olyan ismerős ez a szám....-héj, miért a születésnapom a kódod?-kérdezem hitetlenkedve. Minek ez a kódja, ha utál engem.
-mondjad-ujjaimat felszúrom az orrába, majd kihúzom és fikáját beletörlöm pólójába.
-hogy emlékezzek rád- mondja elfordított fejjel.
-egy fogyatékos vagy-megrázom a fejem és innentől a képet keresem az Iphonján.
Oh, és meg is találtam. Milyen jó pózban kapott le minket, lehet átküldöm magamnak , vagyis küldeném, ha Jimin nem akadna ki, szóval inkább elvetem ezt az ötletet.
Vannak még csak simán rólam és Jiminről is képek.
Mindet , ami csak van kitörlök és a törölt képek közül is mindent, mert ez a szar képes tartogatni még 30 napig a képeket ,amikre már nincs szükséged.Majd úgy gondolom Taehyungnak nincs tovább szüksége a telefonjára , ezért felhajítom az egyik fára , amiről remélhetőleg nem esik le vagy ha leesik, ripityára törik.
-szórakozól még velem?- kérdezem.
-nem.
-szórakozól még Jiminnel?
-nem-rázza fejét hevesen , szemei már bekönnyesedtek.
-rendben, de nem bízok benned , szóval kell valami,amivel talomba tarthatlak.
(Kicsit durva!!!)
Tae táskájába elkezdek kutakodni és nem tévedtem , mert mindig van nála kaja , igy elkobzom az evőpálcáit és még pár ceruzát, majd egy hajgumival összekötözöm. Egyébként csak két ujjnyi nyagyságú.
Felrángatom a földről és a fa mögött lévő bokorba ráncigálom, ahol takarásban vagyunk.
Mellkasára űlök , úgy hogy testem az alfeléhez van fordulva, kezeit pedig térdem alá szorítom.
Amire most készülök nekem sincs gusztusom, de Jiminért bármit, szóval muszáj megtennem.
Lehúzom a nadrágját és elémtárúl nemi szerve, amit majd lehányok, de kontrollálnom kell magam.-ne tedd, kérlek, Jungkook-kérlel és rángatja magát , de belemarkolok combjaiba és lenyomom a földre, majd a kis fabrikált vibrátoromat beletúszkolom tágítás nélkül.
Órdítozik , amire nem gondoltam , de ideiglenesen befogom kezemmel száját, majd leveszem róla alsóját és beledugom a szájába.Elkezd egész lényében remegni, ezért leszállok róla és gyorsan lövök egy képet a testéről, de azért vagyok olyan kedves, hogy utána kihúzom seggéből a kínzó eszközöm és ráhajítom nadrágját, az alsója pedig a közelben van , csak ki kell húzni a szájából.
Végezetűl összenyomom arcát.
-na látod, legközelebb nem kezdünk ki a nálunk erősebb féllel.-elengedem és meglököm.Majd mint aki jól végezte munkáját elindulok haza , vagyis Jiminiehez, mert meguntam mára a sulit és úgy gondolom kijár nekünk egy kis pihenés.
......
Hazaérve a szőke fiú még mindig édes álmát alussza , amitől szívem hevesen kezd dobogni. Egy ilyen után jól esik látni azt , akiért bármit megtennél.
Fáradtan leszedem magamról a pulcsimat és bebújok az álomszuszék mellé és szorosan magamhoz szorítom törékeny testét.
Hogy mi ketten mennyi rosszat éltünk át. Engem egész életemben hazugok vettek körül , ezért nem bíztam senkiben és azért akartam megkeseríteni más életét, hogy érezzék az én fájdalmam.
Őt én kergettem őrületbe, ezért képes volt megváltozni, hogy erősebb legyen és felűlkerekedjen rajtam, ami sikerűlt is , de egyuttal soha nem hazudott nekem és velem maradt.
Melettem maradt , pedig én kínoztam.Milyen furcsa pár vagyunk mi ketten...
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )