Jungkook az ágyra hajít és lefogja kezeim. Miután meggyőződik arról, hogy nem szököm el, elenged és lejjebb ereszkedik , hogy lábaim közé férkőzhessen , de összeszorítom őket nem engedve megközelíteni kényes részem.
Sóhajt és benyúl zsebembe és előveszi telefonom.
Odaadja nekem...-lefotózhatsz a telóddal mikor szoplak. Nem ezt akartad?- kérdezi sexyn felhúzott szemöldökével.
Miért hiszem azt, hogy ez a mozdulata nagyon sexy volt.-de -de ,csak egy kicsit félek- válaszolom kissé remegve.
-nem kell félni , nincs mitől ,nem fog fájni csak nagyon jó érzés lesz-legyint kezével- csak lazulj el- hajol mellkasomhoz és belebújik.
-j-j-jó, megpróbálom- felnéz és elvigyorodik. Most annyira kedvesen bánik velem.
-akkor nyisd szét a lábad-nyalja meg ajkait.
Lassan engedem neki terpeszbe helyezni testrészem.
Miután ezzel megvan elkezdi kigombolni nadrágom és egy gyors mozdulattal le is húzza rólam a textilt.
A nadrág a földön köt ki. Légzésem se normális. Ajkaimba harapva figyelem ahogy közeledik ágyékom felé és lassan elkezdi nyalogatni az alsón keresztűl.Mikor ezt megunja elkezd megszabadítani védváramtól és innentől a félelmem átmegy izgatottságba.
Lepedőt markolva árgus szemekkel figyelem ahogy bekapja farkam végét és nyelvével köröz rajta.-ahh- annyira új érzés nem bírom visszatartani.
-ez az nyögj nekem-válik el egy pillanatra ,de nem akarom és haját megtépve tolom magamra fejét.
-nyugi még koránt sincs vége- kuncog édesen. Te jó ég ez a fiú megbabonáz.Visszahajol péniszemre , de nem kegyelmez egyből tövig beszopja és olyan élvezetet nyújt amit még soha nem tapasztaltam. Életem legjobb pillanatát élem át a sok keserű után.
És mindkét érzést ettől a demontól szerzem, milyen ironikus.Egy ideje csak szop meg golyóimat ingerli és érzek egy furcsa érzést, amit nem tudok hova tenni, ezért szólok Jungkooknak.
-jungh-kookh valamih nem stimmelh . Engedjh elh- könnyezik be szemem és lélegezni is elfelejtek annyira megijjedek. Megszorítom kezét , hogy hagyja abba , mert mindjárt bepisilek.
-neeh behfogok pisilni khérlek- elkezdek sírni és megráncigálom haját hagyja abba , de elüti kezem.
-neeee- ezzel ki is robban belőlem valami ,amitől megremegek és nem bírom nyögések nélkül.
Jungkook felemelkedik és megtörli száját. Most akkor lenyelte a....-elmentél.-mondja
-mi? -kérdezek rá. Hova mentem ?
A szopás lehet nem csak süketít hanem bolondít is?-elélveztél-látja idétlen ábrazatomat kinevet. - orgazmusod volt és a gecid kijött a farkadból én pedig lenyeltem- óóó, értem ,fujj. Én azt hiszem soha nem akarok szopni. Eltorzult fejem láttán elkezd kuncogni.
-te annyira ártatlan vagy- törli le nem létező könnyeit- de amúgy nem fotóztál le , csináljuk mégegyszer , de akkor simán csak bekaplak - bólintok miszerint igaza van és előveszem telefonom , majd újra elnyel amitől ismét az egekben érzem magam,nem tudom már hanyadjára.
A kép hamar megvan amibe bele is pirultam.-és most jöhet az igazi móka- vigyorodik el ördögien , majd kicsatolja az övét és kihúzza az öv bújtatón. Megragadja kezeim és összeköti vele és fejem fölé emeli,majd az ágyrácshoz is hozzá köti. Hát mit ne mondjak nem kicsit fostam össze magam.
-mit csinálsz?- kérdezem félénken, de inkább szégyenlősen , mert az alfelemet nem takarja semmi.
-csak megduglak- von vállat.
-mííííí!!!- visítom
-eee-erről nem volt szó , engedj el .- rángatom kezeimet , de igazából teljesen hiába , minek erőlködöm, már tudnom kéne, hogy sosem nyerhetek Jungkook ellen, maga ellen a sátán fia ellen. Erre a tudatra szemeim újra párásodni kezdenek és halkan szabadjára engedem krokodíl könnyeimet.-na , na ne sírj , igérem olyanban lesz részed amit soha nem fogsz elfeledni , amúgy is ezt magyaráztam órákkal ezelőtt is, mondtam , hogy megduglak , de téged csak a szopás érdeket, így nem mondhatod, hogy nem szoltam.- törli le mindkét kezével könnyeim , majd ismét széttarja lábaim és megnyalja ajkait. Eszébe jut a pólóm és azt egy mozulattam szettépi , mostmár teljes valómmal néz farkas szemet. Közel hajol mellkasomhoz, beszippantja bőröm illatát.
-úgy érzem valami jónak vesszük kezdetét- lihegi testem nézése közben.
-érezd magad megtiszteltetve, hogy beléd kerűl ez itt- mutat nemi szervére ami amúgy jó nagy lehet , ha majd elér szememig és kiszúrja azt.-az előjáték megvolt most jön az igazi hard sex- kiszabadítja magát ruhái rabságától szép lassan veszi le pólóját ezzel megmutatva izmos testét , ami nagyon jól néz ki és elég izgató is.
Nadrágát is lehúzza alsójával együtt és elém tárúl az a hatalmas mérete és nem hiszem el,hogy tényleg egy természetfeletti lénnyel van dolgom. Isten nem fogja meghallgatni imáimat.
Nincs vita én ma itt meg leszek baszva. De ez a nagy szörnyeteg, hogy fog belém férni......
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )