Egyformák?🔞

1.1K 59 2
                                    

Reggel motoszkálás hangja üti meg füleim, kómás fejjel felűlök egy nyújtózkodás kiséretében , és nyammogok egy sort.
Kinyitom szemeim és egy Jungkookot látok ,aki a szekrényemben turkál anyaszűlt meztelenűl. Még zavarba jövök , mert még nem szoktam meg a látványát egy nap alatt. De azért szívesen legeltetem rajta íriszeim.

-mint, egy cica- hallkan megszólal, gondolom, hogy ne halljam, de így is hallottam. Cuki volt ez a megszólítása, még senki sem hívott így.
Almácskáimra több pír szökik, és egy kis melegség a mellkasomban is keletkezik.

-Mit csinálsz?- kérdezem tőle, mire felém fordul és elmosolyodik.

-megnézem milyen ruháid vannak. Ez mi?- mutatja fel az egyik pulcsum amit még a mamámtól kaptam.

-jó nagy , ez minek van meg? Vész esetén, ha esetleg visszahíznál?- kérdezi oldalra döntött fejével.

-nem te majom- kapom ki karmai közül- ezt a mamám kötötte nekem a két kezével és nincs szívem kidobni- mondom simogatva a ruha anyagát.

-értem- kínosan simogatja tarkóját, majd rám néz és fel áll a földről. Ami miatt meglátom nyugalmi állapotban lévő testrészét. Elpirulok ismét ennek láttán és inkább a takaró alá bújok, hogy ne lássa kipirult pofim.

-mi van most mit bujkálsz ? Tegnap még ez a fasz járkált benned nem is egyszer- mondja ki nyersen zavarbaejtő szavait.

-ne mondj ilyeneket inkább öltözz fel- nyafogom a textil alatt.

-és ha nem akarok?- kérdez rá pimaszul.

-de fel fogsz.!

-de nem.!

-de!!!- kelek fel és úgy terítem magamra a plédet, mintha superman köpenye lenne.
Elmosolyodik és elkap.

-megvagy- dörmögi mély férfias hangon fülembe, amitől megremegek.

Megfordít és elhúzza alfelemről mentsváram és tágítás nélkül nyomul belém.
Fájdalmasan felkiálltok, de nem hagy regenerálódni, egyből el kezd írdatlan tempót diktálni.
Egyik keze előlről ölel át és vállamon tartja, a másik pedig fenekemen helyezkedik el.
Beleharap nyakamba amitől ismételten felnyögök.
Ölelő karja áttér mellemre és jól megmarkolja.

Nem tudom hány óra lehet, de remélem anyáék nincsenek itthon.

-kérlekh haygd abbah!! Nem akarom, hogy anyáék meghallják- zokogom gyenge szavaim.

-akkor fogd be a szád- és számra tapasztja kezét , amivel eddig bimbóimat izgatta, míg a másikat farkamra vezeti.

Nyálam folyik, kezemmel nem tudom mibe markoljak, a lepedőt vagy a végtagját vagy a fenekét. Hmm, az utolsó már merész húzás lenne, nem merem megtenni , majd máskor.

Nem akartam, hogy megint ő irányítson, de semmit sem tehetek ellene, csak annyit , hogy szétharapdálom ujjait.

Jó rendesen tönkre teszi testem , tudtomra adja, hogy bizony már hozzá tartozik és akkor érint meg amikor csak akar.

...............

Miután Jungkook végzett velem elment azzal az indokkal, hogy mennie kell játszani a hercegnőjével , mert már így is 10-szer felhívta legalább , hogy hol van, mivel tegnap sem ment haza.

Azt is mondta , hogy érezzem magam megtisztelve, hogy annyi időt szánt rám, mint még soha senkire, de persze csak a családján kívűl.

Nem tudom ki a hercegnője, de biztos vagyok benne, hogy nem a csaja.
Neki sosem volt barátnője, legalább is soha nem láttam korlátozva, szóval ebből arra következtetek, hogy bizony nőtlen.

Akkor foglak szeretni, ha.....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora